eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mebli z montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Gdańsk: Dostawa mebli z montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego;
Numer ogłoszenia: 211481 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli z montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli z montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dostawa mebli wraz z montażem. Dokładny opis mebli w załącznikach nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F i 2G (podział załącznika nr 2 na: A,B,C,D,E,F,G wynika tylko i wyłącznie z różnych miejsc dostaw i montażu). Wykonawca musi wypełnić wszystkie załączniki nr 2 a następnie zsumować wartości brutto, netto i Vat przenieść zsumowane do załącznika nr 1. Adresy dostaw i montażu podane są w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przed realizacją przedmiotu zamówienia winien osobiście dokonać pomiarów ( dot. załącznika nr 2 A, 2D i 2G). Podane wielkości mebli z załączników nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do wyceny oferty mogą różnić się od podanych w w/w załącznikach w zakresie +-5%, dlatego przed wykonaniem ich należy skontaktować się z ich bezpośrednim odbiorcą celem potwierdzenia ich wielkości i koloru płyty meblowej. Wyceniając podane meble w załączniku 2A, 2B, 2C, 2D ,2E, 2 F,2G należy uwzględnić poniższe uwagi: 1. Szafki, półki, kontenerki, stoliki pod komputer, należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej o gr. 18 mm pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 2. Szafki, komody winny posiadać plecy wykonane z płyty pilśniowej o gr. 3,2 mm chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 1. Blaty w stolikach pod komputer, stołach i stolikach okolicznościowych winny być wykonane z jednolitej płyty wiórowej o gr. 25 mm pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo i wykończone listwą PCV o gr. 2mm, pozostałe elementy mebli mają być wykonane z płyty meblowej o gr. 18 mm pokrytej melaminą i wykończone listwą o gr. 1 mm., chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 2. Szuflady w komodach i kontenerkach winny być zamykane na centralny zamek, chyba że z opisu mebli wynika inaczej . 3. Drzwiczki w szafach, szafkach, biurkach, komodach powinny posiadać zamki patentowe, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 4. Wszelkie szuflady w meblach winny być osadzone na prowadnicach rolkowych - metalowych domykanych grawitacyjnie. 5. Za drzwiczki przeszklone należy rozumieć skrzydło o ramie 70 mm. wypełnionej szybą o gr. 5 mm. ,chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 6. Kontenerki winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni dywanowych. 7. Zamki patentowe, prowadnice rolkowe, zawiasy z funkcją samodomykania się typu Blum lub Hettich. 8. Szafki, szafy, komody i szuflady winny posiadać uchwyty meblowe - metalowe - satyna, L -128 , chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 9. Szafki stojące powinny być na stopkach umożliwiających wypoziomowanie mebla oraz posiadać cokół o wys. 60 mm, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 10. Stoliki pod komputer winny posiadać otwory wykończone PCV pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, a wysuwane półki na klawiaturę w stolikach i biurkach winny być montowane na miejscu po uzgodnieniu z użytkownikiem chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 13. Półki w szafkach, regałach, komodach winny posiadać możliwość regulacji wysokości, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 14. Wszystkie szafy, szafki, komody winny być zamknięte drzwiczkami, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 15. Stelaże w stołach, biurkach, biurkach-panel, stolikach pod komputer powinny być wykonane z płyty meblowej ( pkt 2 ), chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 16. Wszelkie stelaże metalowe winny być pomalowane proszkowo na kolor czarny, chyba że z opisu mebli wynika inaczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykaz zrealizowanych dostaw zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia: a) Załącznik nr 6 (do SIWZ) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż : 30.000 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy W przypadku dwóch lub więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), jeden z wykonawców , upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Ustawowej zmiany stawki podatku Vat. 2. Zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie dające się przewidzieć przed zawarciem umowy. 3. Wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku nr 2 do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie. 4. Nie wyczerpania ilości asortymentu i wartości umowy . 5. Zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pdzp.univ.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 11:15, miejsce: ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pokój 124 Rektorat;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.