eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontu i modernizacji Pawilonu D mieszczącego się w łodzi, ul. Okólna 181

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Łódź: Wykonanie remontu i modernizacji Pawilonu D mieszczącego się w łodzi, ul. Okólna 181
Numer ogłoszenia: 211285 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji Pawilonu D mieszczącego się w łodzi, ul. Okólna 181.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont i modernizacja Pawilonu D. przetarg do 5278000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 31 000,00 zł. / słownie: trzydzieści jeden tysięcy zł /. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty; Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23 listopada 2007 r. do godz.10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga od wykonawcy aby posiadał : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich 5 lat 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem / roboty remontowo - modernizacyjne / i wartością co najmniej 1 mil. zł. każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ - zapewnili kierownika budowy i kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane z branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ i załączonych uprawnień. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - posiadali polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mil. zł. - należy załączyć potwierdzenie opłacenia składek. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu - polisy. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, W zakresie pkt. 4 zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument. 6.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia składają odpowiednio wszyscy właściciele firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają obowiązku składania ww. zaświadczenia. 6.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe. 6.6. Wykaz pracowników wykonawcy, którzy będą nadzorować wykonanie robót - posiadających uprawnienia budowlane z branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz będących członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć posiadane uprawnienia i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4 do SIWZ 6.7. Wykaz podwykonawców - jeżeli będą zatrudniani podwykonawcy muszą być ujęci w ww. wykazie wraz z podaniem zakresu wykonywanych robót - Załącznik Nr 5 do SIWZ 6.8. Wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem / roboty remontowo - modernizacyjne / i wartością co najmniej 1 mil. zł. każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ 6.9. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 7 do SIWZ 6.10. Dowód wpłaty wadium 6.11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mil. zł. wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZZOZCLChPłiR w łodzi, ul. Okólna 181 91-520 łódz Dział Zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: WZZOZCLChPłiR w łodzi, ul. Okólna 181 91-520 łódź II piętro sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.