eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Węgry, gmina Turawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Turawa: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Węgry, gmina Turawa
Numer ogłoszenia: 211204 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Węgry, gmina Turawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Węgry gmina Turawa oraz kilkunastu zabudowań wsi Kotórz Mały położonych przy ul. Węgierskiej wzdłuż wykonywanego rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki z Węgier do Kotorza Małego. Kanalizacja sanitarna zostanie wykonana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym, z dwoma pompowniami ścieków PW-1 i PW-2. Pompownia PW-2 dopływające ścieki z ul. Osiedle, Kolanowska, 700-lecia, Leśna i Piaskowa przepompowywać będzie rurociągiem O 90 mm do zlewni pompowni PW -1. Pompownia PW-1 dopływające ścieki ze wsi Węgry przetłaczać będzie rurociągiem tłocznym PE O 125 mm do systemu kanalizacyjnego wsi Kotórz Mały i dalej do istniejącej oczyszczalni ścieków w Kotorzu Małym. Kanalizację sanitarną ciśnieniową na terenie wsi Węgry zaprojektowano dla części zabudowy przy ul. Opolskiej (rejon rzeki Małapanew), Młyńskiej i Kotorskiej. Zakres rzeczowy inwestycji: 1) Pompownia sieciowa ścieków PW-1 O 1200 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym - pompownia PW-1 wykonana z polimerobetonu O1200 mm - komora zasuw z kręgów p.bet. O 1200 mm - rurociąg wodociągowy PCW O 90 mm zakończony hydrantem L = 162 m (doprowadzenie wody do płukania pomp) - linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię PW-1 2) Pompownia sieciowa ścieków PW-2 O1200 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym - pompownia PW-2 wykonana z polimerobetonu O1200 mm - hydrant do płukania pomp (zamontowany na istn. ruroc. wodoc.) - linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię PW-2 3) Kanalizacja grawitacyjna - kanały PVC O 200/5,9 mm L = 5347 m - kanały PVC O 160/4,7 mm L = 30 m - kanały kam. O 200 mm (przeciski sterowane metodą mikrotunelingu) L = 240 m - studzienki kanaliz. bet. O 1000 mm na kanałach PVC O 200 mm szt. 91 - studzienki kanaliz. z PP O 600 mm na kanałach PVC O 200 mm szt. 89 - studzienki kanaliz. z PE O 600 mm na kanałach PVC O 160 mm szt. 3 - przykanaliki grawitacyjne PVC O 160 mm szt. 181 L = 3775 m - studzienki kanaliz. PP O 425 mm na przyk. z rur PVC O 160 mm szt. 253 - przepięcia od istn. przykal. do pompowni przyd. ruroc. PVC O 160 mm L = 2024 m - przewierty w rurach ochr. stal. O 324/7,1 m L = 12 m - przewierty w rurach ochr. stal. O 273/7,1 mm L = 242 m (wg zestawienia) 4) Kanalizacja ciśnieniowa - pompownie przydomowe ścieków z PE O 800 mm szt. 72 - przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe PE O 40 ÷ 50 mm L = 2837 m - zbiorcze rurociągi tłoczne ścieków PE O 63 ÷ 125 mm L = 4471 m - przewierty sterowane rurociągów tłocznych ścieków PE O 40 ÷ 125 mm L = 442 m (wg zestawienia) - Studzienki kontrolne SK 1÷ SK 4 szt. 4 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, zestawieniu przyłączy grawitacyjnych i ciśnieniowych oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 7 - 53 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną. UWAGA! Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów o parametrach lepszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Producent pompowni przydomowych nie może wymagać w instrukcji eksploatacji okresowej obsługi pompowni polegającej miedzy innymi na płukaniu studzienek, przeglądzie pompowni, wymianie oleju, udrażnianiu zakleszczonych pomp, ostrzeniu lub wymianie rozdrabniaczy itp. Obsługa okresowa znacząco podnosi koszty eksploatacji systemu. Zaproponowane przez projektanta w dokumentacji projektowej pompownie przydomowe są tylko przykładowe, inwestor natomiast dopuszcza zastosowanie innych urządzeń spełniających parametry eksploatacyjne i techniczne opisane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Producent pompowni przydomowych dostarczy kompletne pompownie, wykonane w całości i przetestowane fabrycznie. Każda pompownia przydomowa musi zawierać pompę rozdrabniającą, szybkozłącze elektryczne, sznur do wyciągania pompy, zespół złącza hydraulicznego z zaworem odcinającym, zespół zaworu zwrotnego klapowego i przeciwpróżniowego (napowietrzającego), skrzynkę alarmową, oraz wszystkie niezbędne układy elektryczne i sterujące. Dla ułatwienia serwisu, wszystkie pompy w całym systemie kanalizacji ciśnieniowej muszą być tego samego typu i tej samej mocy. Ściana wewnętrzna zbiornika pompowni przydomowej powinna być gładka, aby ułatwić samooczyszczanie się zbiornika. Materiał musi być odporny na pękanie spowodowane czynnikami środowiska oraz ściskania spowodowane działaniem gruntu. Wykonawca musi udzielić 5 letniej gwarancji na dostarczone przydomowe pompownie do ścieków. Jakakolwiek konieczność otwarcia studzienki pompowni traktowana jest jako wezwanie serwisowe objęte gwarancją. W ramach obowiązywania gwarancji, gwarant będzie wykonywał bezpłatnie lub będzie obciążony kosztami wykonania przez podmioty zewnętrzne następujących czynności związanych z obsługą pompowni przydomowych do ścieków: 1. czyszczenie zbiornika, 2. czyszczenie pompy, 3. udrażnianie pompy, 4. odblokowywanie rozdrabniacza, 5. czyszczenie czujników poziomu, 6. czyszczenie i ostrzenie elementów tnących w elementach rozdrabniających, 7. wymiany jakichkolwiek części eksploatacyjnych (stator, rozdrabniacz, zawory, elementy sterowania), 8. wszelkich czynności eksploatacyjnych przy pompowniach przydomowych niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania, 9. w razie awarii wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godz. usunąć usterkę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 100.000 PLN, (sto tysięcy złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej oraz dziedzinie geodezji i kartografii (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym osób z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnieniami w specjalności drogowej oraz dziedzinie geodezji i kartografii; b) wykaz podmiotów (podwykonawców) uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji przez podwykonawcę zadań zleconych w danym zakresie; c) wykaz wykonanych min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych robót, ich wartości, daty i miejsca wykonywania oraz inwestora, wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej 1,5 km sieci kanalizacji ciśnieniowej i 1,5 km sieci kanalizacji grawitacyjnej w jednym zadaniu. d) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia, b) Wykonawca, wyłoniony w przetargu zapewni następujące polisy ubezpieczeniowe na czas wykonywania robót: i. Ubezpieczenie od zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy w wysokości 10% wartości brutto umowy, ii. Ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w wysokości 100 000,00 PLN, Polisy oraz dokumenty ubezpieczeniowe powinny być przedstawione przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu przed datą rozpoczęcia robót budowlanych. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej w wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy, gwarancja na dostarczone przydomowe pompownie do ścieków 5 lat. a) oświadczenie wykonawcy. 6) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (spełnienie warunku 1); 4) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy (spełnienie warunku 1); 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym osób z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnieniami w specjalności drogowej oraz dziedzinie geodezji i kartografii - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - (spełnienie warunku 2); 6) wykaz podmiotów (podwykonawców) uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji przez podwykonawcę zadań zleconych w danym zakresie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ - (spełnienie warunku 2); 7) wykaz wykonanych min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych robót, ich wartości, daty i miejsca wykonywania oraz inwestora - wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej 1,5 km sieci kanalizacji ciśnieniowej i 1,5 km sieci kanalizacji grawitacyjnej w jednym zadaniu - (spełnienie warunku 2); 8) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - (spełnienie warunku 2); 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 2); 10) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - (spełnienie warunku 2); 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia - (spełnienie warunku 3); 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 4); 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 4); 14) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 3); 15) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio ż wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 3); 16) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 6 do SIWZ - (spełnienie warunku 6); 17) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót; 18) dowód wniesienia wadium; Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa ul. Opolska 39c 46-045 Turawa Pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.