eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie remontu budynku MOPS w Katowicach przy ul. Krakowskiej 138



Ogłoszenie z dnia 2006-04-24

POZYCJA 21116

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie remontu budynku MOPS w Katowicach przy ul. Krakowskiej 138

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, do kontaktów: Waldemar Panek, Sebastian Holewik, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2510087, fax 032 2512712 w. 136, e-mail: kancelariamops@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu budynku MOPS w Katowicach przy ul. Krakowskiej 138 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie III etapu robót remontowo-adaptacyjnych w budynku MOPS Katowice przy ul. Krakowskiej 138 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. Krakowska 138. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - I etap (piwnica pomieszczenie biurowe i magazynowe z przeznaczeniem na wydawanie odzieży podopiecznym, łaźnie dla bezdomnych) do 6 tygodni - II etap (parter pomieszczenie biurowe z WC, I piętro Klub Młodzieżowy) do 12 tygodni - III etap (II piętro Dom Noclegowy) do 21 tygodni - IV etap (III piętro Dom Noclegowy, cała klatka schodowa) do 25 tygodni - V etap (drenaż opaskowy wokół budynku, ocieplenie budynku z nową elewacją, wejście do budynku z zadaszeniem) do 30 tygodni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. wykonanie przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat min. trzech zamówień zbliżonych charakterem do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie kompleksowych robót remontowo-adaptacyjnych obiektów o wartości min. 200 000 PLN brutto każda - 70%, 2. wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych), określonych przepisami ustawy Prawo budowlane - 20%, 3. wysokość posiadanych na rachunku wykonawcy środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy w ostatnich 6 miesiącach wyraża się min. kwotą sześciocyfirową - 10%. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków: Ad.l. Oceniany będzie na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zbliżonych charakterem do przedmiotu zamówienia oraz dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie min. 3 robót budowlanych, zbliżonych charakterem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 200 000 PLN brutto każda. Za największą ilość udokumentowanych robót zbliżonych charakterem do przedmiotu zamówienia wykonawca otrzymuje 10 pkt. Każdy kolejny wykonawca otrzymuje odpowiednią ilość pkt, wyliczoną na podstawie wzoru: ilość udokumentowanych robót w badanym wniosku / największa ilość udokumentowanych robót x 10. Ad. 2. Oceniany będzie na podstawie dokumentów osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego). Posiadanie przez wszystkie osoby (z każdej branży) ww. uprawnień wydanych na min. 3 lata przed terminem składania wniosków - 10 pkt.; posiadanie przez którąkolwiek z osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi uprawnień wydanych w okresie krótszym niż 3 lata przed terminem składania wniosków - 5 pkt. Ad. 3 Oceniany będzie na podstawie informacji banku, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Posiadanie na rachunku środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonej kwotą wyższą niż sześciocyfrowa - 10 pkt.; wyrażonej kwotą sześciocyfrową - 5 pkt. Względem każdego wykonawcy zostanie przeprowadzona ocena punktowa poprzez zsumowanie pomnożonych przez wagę % ilości punktów otrzymanych za każdy warunek wymieniony w pkt 1-3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w pkt IV. 1.3) ogłoszenia, zamawiający zaprosi do negocjacji tych wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg wyżej opisanej procedury. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w pkt IV. 1 .3) ogłoszenia, zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców spełniających ww. warunki. Warunki uważa się za spełnione, jeżeli wykonawcy złożą ww. dokumenty, dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt 1 i pkt 4-6 (lub w par. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. Wszelkie oświadczenia i dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest wykonawca, muszą być przedłożone w postaci kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji wykonawcy lub w oryginale. Wszystkie ww. dokumenty należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 10:00. Wnioski wraz ze wszystkimi dokumentami wyszczególnionymi w pkt III.2) ogłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie zawierajacej adres wykonawcy, opisanej "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie III etapu robót remontowo-adaptacyjnych w obiekcie MOPS Katowice przy ul. Krakowskiej 138", w siedzibie zamawiającego - Katowice, ul. Jagiellońska 17, pok. 26. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.