eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Głogów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 211157 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów , ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015 część I: Przedmoście, część II: Ruszowice, część III: Serby, część IV: Wilków 2.Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: a)Część I: Przedmoście: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Borek, Bytnik, Przedmoście i Zabornia. b)Część II: Ruszowice: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Ruszowice, Szczyglice, Turów. c)Część III: Serby: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Serby, Grodziec Mały. d)Część IV: Wilków: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Klucze, Wilków, Krzekotów i Stare Serby. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na świadczenia usług w odniesieniu do jednej lub więcej części, lub na całość przedmiotu zamówienia. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), dotyczące: c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), dotyczące: d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 80 000 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty pod rygorem jej odrzucenia należy załączyć: 1)Formularz ofertowy - sporządzony ściśle wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ brak wypełnienia kwoty wynagrodzenia w ujęciu netto i/lub brutto i/lub podatku VAT spowoduje odrzucenie oferty. Odrzucenie oferty powoduje również brak dokonania właściwych skreśleń oznaczonych symbolem * - niewłaściwe skreślić lub załączenie do oferty formularza innego niż załączony do niniejszej SIWZ. Formularz wypełniony ma być w sposób jednoznacznie określający dane w nim zawarte. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Głogów ul. Słodowa 2b 67-200 Głogów, sekretariat, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmoście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: a) Część I: Przedmoście: Obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Borek, Bytnik, Przedmoście i Zabornia. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ruszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: b) Część II: Ruszowice: Obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Ruszowice, Szczyglice, Turów. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: c)Część III: Serby: Obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Serby, Grodziec Mały. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wilków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: d)Część IV: Wilków: Obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Klucze, Wilków, Krzekotów i Stare Serby. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.