eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont sal lekcyjnych nr 433, 415, 412 w Zespole Szkół Nr 6 w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Tychy: Remont sal lekcyjnych nr 433, 415, 412 w Zespole Szkół Nr 6 w Tychach
Numer ogłoszenia: 211133 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6, Al. Marszałka Piłsudskiego 10, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2170091, fax 021 2170091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal lekcyjnych nr 433, 415, 412 w Zespole Szkół Nr 6 w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont sal lekcyjnych nr 433, 415, 412 w Zespole Szkół nr 6 w Tychach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1 Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy p.z.p. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy p. z. p. 2 2 Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia. Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą zdolne do wykonania zamówienia. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych w zakresie kładzenia posadzek kamionkowych o wartości min 50 000,00 zł każda (licząc wstecz od upływu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy załączyć dokument zawierający zakres i rodzaj robót, kwotę, termin wykonania ( np. protokół odbioru wykonanych robót, faktura) 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie polisa musi być wystawiona na co najmniej jednego z konsorcjantów Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wypełniony wg. wzoru w SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 u . P.z.p) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru(Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie (Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami konstrukcyjno- budowlanymi) 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych w zakresie kładzenia posadzek kamionkowych o wartości min 50 000,00 zł każda (licząc wstecz od upływu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy załączyć dokument zawierający zakres i rodzaj robót, kwotę, termin wykonania ( np. protokół odbioru wykonanych robót, faktura, referencje) 6.Kserokopie uprawnień i potwierdzenie członkostwa w PIIB 7. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, lub KRUS (Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) 8. Kosztorys ofertowy (Kosztorys ofertowy. Kosztorys należy sporządzić zgodnie z załączonym przedmiarem robót, według podstaw wyceny podanych przez zamawiającego. W kosztorysie należy uwzględnić wszystkie pozycje i nakłady norm w wielkościach przewidzianych katalogami norm, z uwzględnieniem, gdzie to jest zaznaczone, wykorzystania materiałów zamawiającego, nie należy podawać wartości zerowych. W przypadku pozycji kosztorysowej wycenionej jako analiza własna lub przez analogię należy podać jej szczegółowy opis. Koszty zakupu należy uwzględnić w cenie materiału (jednostkowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 6 w Tychach Al. Marszałka Piłsudskiego 10 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Nr 6 w Tychach Al. Marszałka Piłsudskiego 10 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.