eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 211128 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5792364, fax 5792514.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych (w tym klatek schodowych w sektorze lokatorskim przy ul Reja 3/5) oraz innych pomieszczeń wewnątrz budynku należących do Ministerstwa Środowiska przy ul. Wawelskiej 52/54, o powierzchni 9800 m2, b) Sprzątanie terenu dziedzińca, terenu wokół budynku, bramy wjazdowej i parkingu zewnętrznego o powierzchni 4400 m2, c) 2 - krotne w ciągu roku (wiosna i jesień) mycie okien o powierzchni 1800 m2. Wszystkie okna w gmachu są oknami jednoszybowymi. d) Dodatkowe mycie okien o powierzchni do 900 m2 rocznie e) Sprzątanie mieszkań służbowych przy ul. Reja 3/5 będących w dyspozycji Ministerstwa Środowiska, do 520 m2 rocznie. f) Sprzątanie terenu posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 w Warszawie oraz terenu przed posesją (trawnik i chodnik) o powierzchni 2300 m2 wraz z innymi pracami porządkowymi na terenie posesji, w tym koszenie trawników o powierzchni 700 m2 w okresie wiosenno-letnim - 8 razy w ciągu roku, g) Sprzątanie klatek schodowych w 2 budynkach na terenie posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 o łącznej powierzchni 60 m2, h) Pranie wykładzin dywanowych o powierzchni do 1000 m2 rocznie. i) W okresie zimowym odśnieżanie posesji, pryzmowanie śniegu, odkuwanie lodu, posypywanie piaskiem ciągów pieszych i jezdnych, chodników wokół budynku, także w dni wolne od pracy i święta. W przypadku obfitych opadów śniegu wywożenie śniegu z terenu dziedzińca. Ciągi komunikacyjne muszą być wolne od śniegu i oblodzenia. Wykonawca zapewnia środki do posypywania chodnika w celu usunięcia gołoledzi. Na dziedzińcu Ministerstwa Środowiska oraz na terenie posesji przy ul Szczęśliwickiej 60 znajdują się pojemniki do przechowywania środków do posypywania chodników. j) Usuwanie w sezonie zimowym zwisających z dachu sopli oraz nawisów śnieżnych na odcinkach zagrażających przechodniom do 600 mb w sezonie. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: a) Wykonawca będzie wykonywał prace przy użyciu własnych środków, sprzętu, narzędzi i materiałów - zapewni w sposób ciągły środki: mydło w płynie, środki dezynfekujące, ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, torby higieniczne na śmieci oraz środki zapachowe. b) Wykonawca zapewni w godzinach pracy Ministerstwa 3 dyżurujących sprzątających pracowników. c) Wykonawca w każdej toalecie wywiesi arkusz utrzymania czystości, który będzie służył do kontroli częstotliwości wizyt pracownika dyżurującego. d) Wykonawca wyznaczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za sprzątanie oraz do kontaktów z Zamawiającym. e) Wykonawca wyposaży pracowników sprzątających w estetyczną odzież roboczą z logo firmy oraz w niezbędny sprzęt do sprzątania, w tym sprzęt specjalistyczny do sprzątania holu i w środki czystości oraz w sprzęt zmechanizowany (traktorek) do odśnieżania dziedzińca i terenu wokół budynku. f) Zamawiający wymaga do realizacji prac następujących ilości pracowników: - na zewnątrz na terenie posesji przy ul. Wawelskiej 52/54 i ul. Reja 3/5 - 1 osoba (w przypadku dużych opadów śniegu lub oblodzenia Wykonawca skieruje do wykonania prac większą grupę osób, zgodnie z potrzebami i zaistniałą sytuacją), - na terenie posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 - 1 osoba do sprzątania terenu oraz klatek schodowych. - w godzinach pracy urzędu - co najmniej 3 pracowników dyżurujących wewnątrz gmachu Ministerstwa Środowiska (serwis dzienny), uzupełniających na bieżąco w toaletach mydło w płynie, środki dezynfekujące, ręczniki papierowe składane i papier toaletowy - liczbę pracowników koniecznych do wykonania usługi sprzątania pokoi biurowych Wykonawca określi sam, korzystając ze swoich doświadczeń, w takiej ilości, aby usługa była wykonywana w sposób należyty Zamawiający udostępnia gmach Ministerstwa Środowiska do sprzątania (oprócz pokoi plombowanych) poza godzinami pracy urzędu, g) Pracownicy, który zostaną skierowani do usuwania ewentualnych sopli zwisających z dachu muszą posiadać dopuszczenie przez lekarza do prac na wysokościach oraz dysponować odpowiednim, zgodnym z wymaganiami BHP, sprzętem zabezpieczającym. h) Wykonawca musi zaopatrzyć pracowników w co najmniej następujący sprzęt: - odkurzacz dla każdego z pracowników, zatrudnionych wewnątrz budynku, - wózek do przewożenia sprzętu do sprzątania i mycia oraz środków czystości dla każdego z pracowników zatrudnionych wewnątrz budynku, - podstawowy sprzęt sprzątający tzn. szczotki, ścierki, wiadra itp., - maszyna szorująco-zmywająca posadzki - 1 - maszyna do prania dywanów i wykładzin - 1 - sprzęt zmechanizowany do odśnieżania - 1 4. Zamawiający zapewni pomieszczenie socjalne dla osób wykonujących zamówienie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.70.00.00 - 75.70.00.00 Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania mogą przystępować Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 2. należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 3. posiadają polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 złotych. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień, każde o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 1.000.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 88
  • 2. cena dodatkowego mycie okien (do 900 m2 rocznie) - 3
  • 3. cena prania wykładzin dywanowych (do 1000 m2 rocznie) - 3
  • 4. cena sprzątania mieszkań służbowych (do 520 m2 rocznie) - 3
  • 5. cena usuwania sopli i nawisów śnieżnych (do 600 mb w sezonie) - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl/2ogloszenia/zamowienia_publiczne/index.shtml

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.