eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Nowogrodziec: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami
Numer ogłoszenia: 211018 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109223 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O., ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej przy ul. Młyńskiej, Morelowej, Wrzosowej i Polnej oraz sieci wodociągowej przy ul. Morelowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE I - finansowane ze środków PROW Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 Pierwsze zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1. Sieć wodociągowa -rurociąg O 110 PE - 282,00m, -rurociąg O 90 PE - 7,00m, -rurociąg O 32 PE - 16,00m, -rury ochronne stalowe DN200 - 8m -zasuwy odcinające 1 i 1,2 - 2szt -zasuwy odcinające DN80 - 8szt -zasuwy odcinające DN100 - 6szt 2. Kanał grawitacyjny -rury PVC O 200mm- 2023,50m, -rury PVC O 160mm - 307,00m, -studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych - rozprężna O1000mm - 3,00kpl, -studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych 1000mm - 42,00kpl, - studzienki kanalizacyjne z tworzywa O 425mm - 53,00kpl, 3. Rurociąg tłoczny -rury PE O 90mm - 722,00m, -rury PE O 63mm - 63,00m, -studzienki z tworzyw sztucznych O 1000 - z czyszczakiem rewizyjnym - 2,00kpl, -studzienki z tworzyw sztucznych O 1000mm - z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym - 2,00kpl, -przewiert sterowany rurami PE100, DN90 z płaszczem ochronnym - 35,00m, 4.Przepompownie ścieków PS-4, PS-8, PS-9 -przepompownia z polimerobetonu O 1200 mm - 3,0kpl, 5. Przydomowe przepompownie ścieków O 1000mm - 1,00kpl, 6. Drogi, chodniki place -rozbiórka i odtworzenie nawierzchni - 1,00kpl, 7. Ogrodzenie i utwardzenie przepompowni ścieków - ogrodzenie z siatki, na słupkach stalowych, na cokole betonowym - 18,80mb, - utwardzenie nawierzchni przepompowni z kostki brukowej, betonowej - 0,57m. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [Część III SIWZ]. ZADANIE II - finansowane ze środków własnych Budowa przyłączy kanalizacyjnych wzdłuż trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej wybudowanej w ramach zadania Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib Zadanie obejmuje wykonanie przyłącza sanitarnego kompletnego od lica budynku do granicy nieruchomości oraz włączenie przyłącza do zbiorczej sieci kanalizacyjnej wykonanej w ramach zadania 1 wraz z przepięciem instalacji sanitarnej na nieruchomości. Zakres rzeczowy obejmuje: -Łączna długość przyłączy kanalizacyjnych O 160 PVC - 651,0 m -Łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych O 160 PVC - 67 szt. Średnia długość przyłącza kanalizacyjnego - 9,7 m Zamawiający zastrzega możliwość rozszerzenia zakresu rzeczowego o budowę dodatkowych przyłączy, w przypadku konieczności realizacji próśb mieszkańców, lub zaniechania wykonania części robót w przypadku: - nie wyrażenia zgody właściciela nieruchomości na przeprowadzenie robót budowlanych lub jeżeli wykonanie tych robót budowlanych stoi w sprzeczności z interesem osób prywatnych, dla których przyłącze miało być wykonane, - konieczności zaniechania robót budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających wybudowanie przyłącza, - wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem umowy. zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego poprzez ograniczenie liczby przyłączy sanitarnych w stosunku do przewidzianych w kontrakcie i związanych z tym robót towarzyszących. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlanym [Część III SIWZ]. UWAGA Zamawiający żąda, aby łączna cena za ZADANIE II nie przekroczyła 3% ceny całkowitej oferty (z podatkiem VAT) Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w projekcie budowlanym i wykonawczym, przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. 2. Zakres dodatkowych prac i obowiązków Wykonawcy. 1. Wykonawstwo (montaże) powinno być zgodne z polskimi normami, przepisami szczegółowymi oraz prawem budowlanym. Roboty należy wykonać ściśle wg założeń i wskazań projektu budowlanego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Starosty Bolesławieckiego nr 282 z dnia 30.04.2009 r. oraz Starosty Bolesławieckiego nr 283 z dnia 30.04.2009 r. Wykonawca przedłoży niżej wymienione dokumenty, zgodnie z A, B, C, D: A Do dostarczenia przed podpisaniem umowy. B W celu uzyskania zatwierdzenia Inspektora nadzoru, Wykonawca musi dostarczyć te dokumenty w ciągu 2 tygodni po podpisaniu umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych, w zależności od tego, który termin przypadnie wcześniej. C Końcowa dokumentacja dostarczana wraz z dostawą urządzeń. D Dokumentacja dostarczana wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego. Dokumentację należy wykonać w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawem budowlanym i polskimi normami i dostarczyć Inspektorowi nadzoru w 4 egzemplarzach. L.P. Dokumentacja / opisy, instrukcj Załączniki (A B C D) 01 Harmonogram rzeczowo finansowy X(A) 02 Wykaz materiałów planowanych do wbudowania i montażu X(B) 03 Świadectwa, certyfikaty, atesty, karty producenta, itp. X(C) 04 Dziennik budowy, instrukcje eksploatacji X(D) Inspektorowi nadzoru należy umożliwić dostęp do wszelkiego typu informacji, jakiej zażąda o podwykonawcach oraz o pochodzeniu materiałów i urządzeń. 3. Czynności Wykonawcy na placu budowy. a) Wykonawca w ramach kontraktu wykona niezbędne roboty wynikające z dokumentacji projektowej i ST; b) Warunki realizacji robót oraz wymogi stawiane Wykonawcy: -Miejsce pod zaplecze budowy, włączenia zasilania placu budowy w media, zapewnia Wykonawca; -Wykonawca winien utrzymać plac budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacji inwestycji; -Wykonawca wykona oznakowanie placu budowy; -Wykonawca zapewni wyposażenie p. poż. placu budowy wraz z instrukcją; -Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu prac. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy PBW, informacje o bioz) i Specyfikacjach Technicznych (ST), będących integralną częścią SIWZ. W zakresie określenia parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zapisy w ST są równorzędne do dokumentacji projektowej. Wskazanie w dokumentacji projektowej i ST - nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu (materiałów, maszyn, urządzeń itp.) a nie jego producenta. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały, maszyny i urządzenia równoważne nie mogą zmienić założeń technologicznych a tym bardziej decyzji o pozwoleniu na budowę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowany ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej INSAN s.c. K.Chryplewicz, B.Sowiecka, Z.Chryplewicz, ul. Wrzosowa 14, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4718940,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1774403,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1774403,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2920408,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.