eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont przyłącza instalacji wodociągowej oraz roboty w zakresie dostosowania instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Stanu Cywilnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Szczecin: Remont przyłącza instalacji wodociągowej oraz roboty w zakresie dostosowania instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 211012 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przyłącza instalacji wodociągowej oraz roboty w zakresie dostosowania instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Stanu Cywilnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: Wykonawca w ramach zadania wykona remont istniejącego przyłącza wodociągowego wA80 zasilającego w wodę zbiornik przeciwpożarowy na głównym dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich na odcinkach W35-W1, W1-W3, W3-W5 po trasie istniejącego przyłącza wodociągowego, oraz wykona prace dostosowawcze w zakresie instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych urzędu stanu cywilnego. Wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem remont przyłącza (wA80) zasilającego w wodę zbiornik przeciwpożarowy na głównym dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich na odcinkach W35-W1, W1-W3, W3-W5, poprzez: 1) Dokonanie rozbiórki istniejącego zestawu wodomierzowego; 2) Montaż nowego zestawu wodomierzowego; 3) Wykonanie prac ziemnych związanych z rozbiórką kostki brukowej na trasie wodociągu; 4) Wykonanie wykopów liniowych pod wodociąg na głębokość około 1.5 m i szerokość 1,6-2,5 m; 5) Ułożenie rury od studni wodomierzowej (W35) do przyłącza hydrantu (W5) z rur PE 90 mm po trasie istniejącego przyłącza około 140 metrów bieżących; 6) Włączenie remontowanej instalacji w studni i podłączenie do hydrantu; 7) Oznakowanie trasy rurociągu ułożonego w ziemi (taśmą z tworzywa sztucznego z wkładką magnetyczną); 8) Zasypanie wykopów z odtworzeniem kostki brukowej; 9) Dokonanie prób szczelności rurociągu wodnego wraz z dezynfekcją sieci wodociągowej i płukaniem; 10) Zamawiający w celach pomocniczych załącza do opisu przedmiotu zamówienia przedmiar robót koniecznych do wykonania; 11) Rysunek PW 3_1.1_Projekt_zagospodarowania Roboty dostosowawcze w zakresie instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Sanu Cywilnego: 1) Dostosowanie istniejącej instalacji hydrantowej w zakresie urzędu stanu cywilnego i podłączenie jej do instalacji etapu I lub II Przebudowy Opery na Zamku; 2) Dostosowanie szafy (istniejącego przyłącza) do wymogów straży pożarnej; 3) Doprowadzenie do działania dzwonu alarmowego; 4) Wykonanie i połączenie brakującego odcinka instalacji hydrantowej z bieżącą instalacją etapu II; 5) Wykonanie przejść szczelny pożarowych; 6) Podłączenie zaworu instalacji przeciwpożarowej urzędu stanu cywilnego do systemu SAP Opery na Zamku; 7) Pomocniczo - dokumentacja poglądowa - projekty wykonawcze: Rysunek USC_PW_01_A_architektura, Rysunek USC_PW_02_K_konstrukcja, Rysunek USC_PW_03_S_instalacje sanitarne, Rysunek USC_PW_04_W_wentylacja, Rysunek USC_PW_05_E _instalacje elektryczne, Rysunek USC_PW_06_1_D_instalacja domofonowa, Rysunek USC_PW_06_2_P_poż_instalacje hydrantowe, Informacje ogólne 1) Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności: a) transport niezbędnych materiałów, właściwe ich zabezpieczenie i składowanie; b) wykonanie w niezbędnym zakresie rusztowań oraz elementów umożliwiających dostęp do rejonu wykonywania przedmiotowych prac; c) wykonanie niezbędnych prac zabezpieczających, mających na celu niedopuszczenie do uszkodzeń już wykonanych robót w rejonie działań Wykonawcy; d) zaopatrzenie kadry we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca winien przygotować i uzgodnić z niezbędnymi organami oraz instytucjami (w szczególności z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Zamkiem Książąt Pomorskich) wszelką niezbędną dokumentację projektową konieczną do realizacji robót oraz wykonać rysunki warsztatowe jeżeli okażą się konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową tj. charakterystyką użytych materiałów oraz z podaniem sposobu ich konserwacji i użytkowania; 4) W przypadku takiej konieczności, Wykonawca winien ustanowić nadzór konserwatorski; 5) Wykonawca jest zobowiązany do organizowania robót w sposób zapewniający zwykłą działalnością instytucji mieszczących się na Zamku Książąt Pomorskich, nie powodując kolizji oraz przerw w tej pracy w szczególności imprez masowych odbywających się na dziedzińcu Zamku oraz ceremonii zaślubin odbywających się w Urzędzie Stanu Cywilnego ; 6) Wykonawca winien liczyć się i wkalkulować w cenę ewentualny przestój związany z organizacją i funkcjonowaniem instytucji takich jak Zamek Książąt Pomorskich czy Urząd Marszałkowski, lecz nie dłużej niż 7 dni. 7) Wykonawca podczas realizacji robót winien współdziałać z wykonawcami innych etapów inwestycji pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Koordynację realizacji poszczególnych etapów inwestycji prowadzi oraz ewentualne spory rozstrzyga Inżynier Kontraktu; 8) Wykonawca powinien przewidzieć konieczność prowadzenia prac w systemie co najmniej dwuzmianowym w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego w wymaganym terminie. 9) Zamawiający wskazuje, iż użyte w treści niniejszego opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia mają na celu wskazanie technicznego sposobu wykorzystania celem sprecyzowania przedmiotu zamówienia. Użyte znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia stanowią wzorzec jakościowy i techniczny przedmiotu zamówienia, a ich wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia jest podyktowane specyfiką przedmiotu zamówienia. Każdorazowo w takim przypadku Zamawiający dopuścił możliwość stosowania rozwiązań równoważnych wskazanym znakom towarowym, patentom lub oznaczeniu pochodzenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, wymianie istniejącej instalacji wodociągowej i instalacji przeciwpożarowej o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować nw. osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1.Kierownik budowy: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na kierowaniu robotami budowlami jako kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych. 2.Kierownik robót sanitarnych: Uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jako kierownik budowy lub kierownik robót sanitarnych. 3.Kierownik robót branży elektrycznej: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na kierowaniu robotami budowlami jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. - posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta zgodnie ze wzorem przedstawionym w rozdziale II SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; b) odpowiednie pełnomocnictwa, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki ich zmian określono w § 11 Wzoru umowy, stanowiącym Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.opera.szczecin.pl/index.php?type=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin - sekretariat (V piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin - sekretariat (V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002/11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.