eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany › Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwota, określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 450 000 zł.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Bielany: Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwota, określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 450 000 zł.
Numer ogłoszenia: 211007 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielany , ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.bumsoft-2.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwota, określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 450 000 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwota, określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp na wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 450 000 zł. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66-13-00-00-0 Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego gminie Bielany w kwocie 450 000 zł. z dodatkowymi warunkami: - spłata kredytu w latach 2009-2015; a) kredyt w wysokości 450.000 zł, na okres 7 lat, z karencją w spłacie kapitału do 30.09.2009 r. b) oprocentowanie kredytu oparte o WIBOR z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. c) uruchomienie kredytu IV kwartał 2008 r. d) kwartalna spłata odsetek. e) spłata kapitału kredytu w ratach: 2009-09-30 2009-11-30 2010-09-30 2010-11-30 2011-03-31 2011-05-31 2011-09-30 2011-11-30 2012-03-31 2012-05-31 2012-09-30 2012-11-30 2013-03-31 2013-05-31 2013-09-30 2013-11-30 2014-03-31 2014-05-31 2014-09-31 2014-11-30 2015-03-31 2015-05-31 2015-09-30 2015-11-30 f) koszt obsługi kredytu: jednorazowa prowizja przygotowawcza, plus oprocentowanie oparte na 1-miesięczny wskaźnik WIBOR z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, plus marża banku. g) zamawiający nie planuje karencji w spłacie odsetek. h) oprocentowanie stałe w okresach odsetkowych. i) w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych . 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych) Przedstawią w ofercie dokumenty wymagane w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 2. Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy oferent nie wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że spełnia wymagane warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania dostawcę lub wykonawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę również, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 8. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 10. Zamawiający oceniając wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny będzie się kierował zapisami art. 90 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz OFERTA, 2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie MSP w sprawie nadania statutu banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków, 4. bank powołany na podstawie KSH i ustawy prawo bankowe - odpis aktualny z KRS, 5. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 6. zaświadczenie właściwego naczelnika US o nie zaleganiu w płaceniu podatków, 7. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 8. informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 Pzp, 9. Podpisany druk Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast ww. dokumentów składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej -zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGI: Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę, W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć odpowiednie dokumenty wymienione w punktach od 2 do 8. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Bielany ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielany ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.