eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa i montaż regałów przesuwnych dwustronnych w pomieszczeniach archiwum Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w Suwałkach, przy ul. Waryńskiego 45 oraz Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Augustowie, przy ul. Młyńskiej 59 o łącznej długości półek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Suwałki: Dostawa i montaż regałów przesuwnych dwustronnych w pomieszczeniach archiwum Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w Suwałkach, przy ul. Waryńskiego 45 oraz Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Augustowie, przy ul. Młyńskiej 59 o łącznej długości półek 954 mb.
Numer ogłoszenia: 210953 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax. 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych dwustronnych w pomieszczeniach archiwum Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w Suwałkach, przy ul. Waryńskiego 45 oraz Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Augustowie, przy ul. Młyńskiej 59 o łącznej długości półek 954 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) warunki techniczne, jakim mają odpowiadać regału przesuwne: - torowisko nawierzchniowe, ocynkowane bez płyty wypełniającej, kotwiczone na stałe z posadzką ( tylko w pomieszczeniu archiwum Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 ), - nośność półki min. 80 kg, - napęd korbowy z pokrętłem trójramiennym, - ściany boczne pełne, wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone, lakierowane proszkowo ( kolor do ustalenia ), - elementy konstrukcyjne regałów zabezpieczone przed niekontrolowanym przechyłem lub wywróceniem, - elementy regałów zabezpieczone przed korozją, - mechanizm napędowy wyposażony w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału w każdej chwili, ( w osi korby ) bez zamka, - tabliczki do opisania zawartości regału, - między regałami odboje. 2) Wykaz pomieszczeń które należy zagospodarować regałami ( zgodnie z załączonymi rysunkami, zawartymi w Załączniku nr 6 do SIWZ ). Pomieszczenie nr 1 - ( Archiwum Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w Suwałkach o wym. 5,76 x 13,26 = 76,38 m2 , zgodnie z rysunkiem nr 1 w Załączniku nr 6 do SIWZ ): a) wysokość regałów: 2094 mm, b) półka o wymiarach: dł. - 1000 mm, głębokość - 370 mm, dł. - 750 mm, głębokość - 370 mm, c) odstęp między półkami: 300 mm, d) ilość półek: 6 + 1 kryjąca. Regał przesuwny: 1000x1000x750x1000x1000x752 mm - 14 sztuk, Regał przesuwny: 1000x1000x1000x752 mm - 1 sztuka, o całkowitej długości półek użytkowych: 834 mb. Pomieszczenie nr 2 - ( Archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Augustowie o wym. 5,57x8,22=45,79 m2) ( tylko regały dopasować do istniejącego torowiska zgodnie z załączonym rysunkiem nr 2 w Załączniku nr 6 do SIWZ ): a) wysokość regałów: 2269 mm, b) półka o wymiarach: dł. - 1200 mm, głębokość - 250 mm, c) odstęp między półkami: 400 mm, d) ilość półek: 5 + 1 kryjąca. Regał przesuwny: 1200x1200x1200x1200x1200x512 mm - 2 sztuki o całkowitej długości półek użytkowych: 120 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać wykonanie, w okresie trzech lat ( 2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nie skutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - Załącznik nr 2 ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę ). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem -przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w ppkt 2), w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w ppkt 3), wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych ), o której mowa w ppkt 4) wystawioną na spółkę - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( 2005 - 2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 3. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał dokumentu lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.