eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARTEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-R



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Dzierżoniów: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARTEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
Numer ogłoszenia: 210734 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, faks 074 8313731.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARTEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU DOBUDOWA SZPITALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z IZBĄ PRZYJĘĆ I PODJAZDEM DLA KARTEK W NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE PRZY UL.CICHEJ 1 NR WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki dodatkowe: 1)Dysponują osobami legitymującymi się aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego, z doświadczeniem zawodowym minimum 3 lata licząc od daty wydania uprawnień budowlanych oraz osobą mające doświadczenie w rozliczaniu inwestycji finansowanych ze źródeł zewnętrznych. a)Inspektor Nadzoru budowlanego, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednej inwestycji prowadzonej w ciągu ostatnich 3 lat na obiekcie kubaturowym- użyteczności publicznej, o wartości nie mniej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) finansowanego z środków unijnych b) inspektorzy nadzoru - uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosownie do nadzorowanych robót o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazów medycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych 2)Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na łączną kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący co najmniej pożądany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia; 3)Muszą posiadać środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunków, o których mowa w punktach 1-3 rozdz. XVI nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z wymaganiami rozdziału XVII niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( patrz rozdział I SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 5.Kopia dowodu wniesienia wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentu, a wadium zostało wniesione do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ, Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku kserokopii w ofercie. 6.Oświadczenie Wykonawcy zgodne w treści ze wzorem formularza stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż określona w rozdziale XVI punkt 4 niniejszej SIWZ. Informacja powinna być wystawiona przez bank nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 1000 000 PLN, obejmujący co najmniej pożądany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument (zobowiązanie) musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie instalacji gazów medycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych, wystawione odpowiednio dla osób, które będą pełniły funkcje inspektorów nadzoru w swoich branżach. 10.Aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawiony dla każdego inspektora nadzoru, wykonującego przedmiot zamówienia 11.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, zgodnie z treścią formularza Potencjał kadrowy, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 12.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 13.Dokumenty np. referencje poświadczające solidność i doświadczenie zgodnie z wymogami SIWZ 14.Oświadczenie Wykonawcy zgodne w treści ze wzorem formularza stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 15.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. Ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. Ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WND-RPDS.08.01.00-02-054 08 W RAMACH PRIORYTETU NR 8 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OCHRONY ZDROWIA NA DOLNYM ŚLĄSKU (ZDROWIE) REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.