To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Warszawa: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 210728 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139740 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki, sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki zwanych dalej Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za potrzebne, doradztwo w procesie zbywania udziałów Spółki przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Faza I - wykonanie Zamówionych Dzieł obejmujących: 2.1.1. ustalenie sytuacji prawnej majątku Spółki (zwane dalej analizą sytuacji prawnej majątku Spółki); 2.1.2. (opcja) ocenę realizacji obowiązków Spółki wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska (zwaną dalej analizą realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska); 2.1.3. (opcja) ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki (zwane dalej analizą stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki); 2.1.4. oszacowanie wartości Spółki, przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny; 2.1.5. sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 2.1.6. (opcja) przetłumaczenie przez tłumacza przysięgłego na język angielski memorandum informacyjnego Spółki, o którym mowa w ppkt. 2.1.5. na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 2.2. Faza II - (OPCJA) - na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO wykonanie wszystkich lub niektórych spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac: 2.2.1. przygotowanie i obsługę procesu zbywania osobom trzecim udziałów Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia, a w szczególności przygotowanie i zamieszczenie na koszt Wykonawcy ogłoszenia o zbyciu udziałów przygotowanie procedury ich zbycia, identyfikację, selekcję potencjalnych Nabywców, badanie ich wiarygodności finansowej, a także doradztwo w negocjacjach dotyczących sprzedaży udziałów, przygotowanie projektu umowy sprzedaży udziałów, z uwzględnieniem wskazówek Zamawiającego i doprowadzenie do jej zawarcia oraz wejścia w życie; 2.2.2. doradztwo na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO - w okresie nie krótszym niż do wykonania wszystkich zobowiązań Nabywcy zawartych w umowie sprzedaży udziałów Spółki i nie dłuższym niż termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 18 Umowy - przy wprowadzaniu ewentualnych zmian w Umowie sprzedaży udziałów Spółki oraz przy dokonywaniu interpretacji postanowień tej Umowy, a także przy prowadzeniu negocjacji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporów wynikłych w związku z wykonywaniem umowy sprzedaży udziałów Spółki przed skierowaniem sprawy na drogę sądową; 2.2.3. doradztwo przy sprzedaży kolejnych udziałów Spółki zgodnie z Ustawą o komercjalizacji i prywatyzacji. ZAMAWIAJĄCY ustalił, że użyte powyżej określenie na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO należy rozumieć w ten sposób, że ZAMAWIAJĄCY w formie pisemnej wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Zamówionego Dzieła lub Zleconych Prac a w odniesieniu do Zamówionych Dzieł, o którym mowa w ppkt. 2.1.2., 2.1.3. i 2.1.6. oraz do Zleconych Prac będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w piśmie. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich opcji, o których mowa w ppkt. 2.1.2., 2.1.3. i 2.1.6. oraz pkt. 2.2. lub uprawnień wskazanych w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy zakres oraz warunki jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia i jego wykonanie określone są w projekcie umowy (projekt umowy, której zawarcia oczekuje ZAMAWIAJĄCY od WYKONAWCY stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ), zwanej dalej Umową. W ramach wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie przekraczającym terminu obowiązywania Umowy, WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania: - jednokrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.1.; - dwukrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionych Dzieł, o których mowa w ppkt 2.1.5. i ppkt. 2.1.6.; - trzykrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.4. Aktualizacja Zamówionych Dzieł winna dotyczyć stanu faktycznego i prawnego na dzień jej sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO, z zachowaniem warunków sporządzania Zamówionych Dzieł, o których mowa w Załączniku Nr 2 do Umowy. Za kolejne aktualizacje Zamówionych Dzieł, o których mowa w ppkt. 2.1.4.-2.1.6. WYKONAWCY będzie przysługiwało 10% wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.4.-1.6. Umowy. Za drugą aktualizację Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.1. WYKONAWCY będzie przysługiwało 20 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieło, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.1. Za każdą kolejną aktualizację Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.1. WYKONAWCY będzie przysługiwało 100 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieło, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.1. Za aktualizacje Zamówionych Dzieł, o których mowa w ppkt. 2.1.2.-2.1.3. WYKONAWCY będzie przysługiwało 100 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.2.-1.3. Umowy. Przy wykonaniu, odbiorze oraz wypłacie wynagrodzenia za kolejne aktualizacje Zamówionych Dzieł zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Umowy dotyczące Zamówionych Dzieł oraz terminu jej obowiązywania, o którym mowa § 18 Umowy. Ponadto wykonane Zamówione Dzieła powinny być przekazane ZAMAWIAJĄCEMU na nośnikach elektronicznych umożliwiających ich wykorzystanie przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie innej niż zapis na papierze. Zamówione Dzieła, o których mowa w pkt. 2.1. powinny być opracowane w formie pisemnej i powinny uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień ich sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO lub na jego żądanie oraz zawierać wynikające z nich wnioski. Do Zamówionych Dzieł należy dołączyć w formie ponumerowanych załączników oryginały, odpisy lub kserokopie dokumentów stanowiących podstawę ich wykonania potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (osoby uprawnione) do reprezentacji WYKONAWCY. Do sporządzonych Zamówionych Dzieł określonych w pkt. 2.1. ppkt. 2.1.1. - 2.1.3, 2.1.5. i 2.1.6. oraz do sporządzonych aktualizacji Zamówionych Dzieł, WYKONAWCA powinien dołączyć pisemne oświadczenie Zarządu Spółki o zgodności informacji w nich zawartych ze stanem faktycznym lub wyjaśnić przyczynę braku takiego oświadczenia. WYKONAWCA jest ponadto zobowiązany do informowania ZAMAWIAJĄCEGO o zmianach prawa lub wystąpieniu innych istotnych zdarzeń mających wpływ na sytuację Spółki. Wszystkie przekazywane ZAMAWIAJĄCEMU przez WYKONAWCĘ w ramach wykonania Umowy Zamówione Dzieła mają być podpisane i opieczętowane na każdej stronie pieczęcią WYKONAWCY i parafami osób reprezentujących WYKONAWCĘ wraz z zaznaczeniem wersja z dnia .... oraz według stanu na dzień ..... 3.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 125007.38
- Oferta z najniższą ceną: 125007.38 oferta z najwyższą ceną: 200907.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.