eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIABUDOWA PALCU ZABAW W LUZINIE ORAZ DOPOSAŻENIE 12 PLACÓW ZABAW NA TERENIE 11 SOŁECTW GMINY LUZINO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Luzino: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PALCU ZABAW W LUZINIE ORAZ DOPOSAŻENIE 12 PLACÓW ZABAW NA TERENIE 11 SOŁECTW GMINY LUZINO
Numer ogłoszenia: 210690 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PALCU ZABAW W LUZINIE ORAZ DOPOSAŻENIE 12 PLACÓW ZABAW NA TERENIE 11 SOŁECTW GMINY LUZINO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją zadania: budowa palcu zabaw w Luzinie oraz doposażenie 12 placów zabaw na terenie 11 sołectw gminy Luzino, w ramach działania 413 Wdrażania lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 3.4 . Zakres nadzorowanych robót obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw przy Gimnazjum im. Pisarzy Kaszubsko-Pomorskich przy ul. Mickiewicza na działce nr 191/3 w Luzinie, poprzez wykonanie następujących prac budowlanych: a) Dostarczenie oraz montaż urządzeń zabawowych zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: - zestaw zabawowy (zjeżdżalnia, pomost, drabinki, elementy wspinaczkowe, trapy) - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - huśtawka podwójna wahadłowa - 1 szt. - zestaw gimnastyczny poligon - 1 szt. - zestaw gimnastyczny ścieżka zdrowia - 1 szt. - pociąg - 1 szt. - urządzenie linowe korona - 1 szt. - bujak na sprężynie z elementami ruchomymi - 1 szt. - huśtawka na sprężynie - 1 szt. - huśtawka pojedyncza+ siedzisko kubełkowe - 1 szt. - huśtawka równoważna wagowa- 1 szt. - bujak na sprężynie bez elementów ruchomych - 1 szt. b) wykonanie ogrodzenia- 159 mb c) wykonanie nawierzchni żwirowej- 660 m2 d) wykonanie chodnika z kostki brukowej - 52 m2 e) dostarczenie urządzeń małej architektury: - ławka z bali mocowana do podłoża - 3 szt. - kosz na śmieci - 1 szt. - regulamin placu zabaw - 1 szt. f) uruchomienie placu zabaw g) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. h) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 2) Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw w Robakowie położonego na dz. nr 78 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 3) Zadanie nr3 Doposażenie placu zabaw w Luzinie położonego na dz. nr 1046 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 4) Zadanie nr 4 Doposażenie placu zabaw w Zelewie położonego na dz. nr 54/5 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 5) Zadanie nr 5 Doposażenie placu zabaw w Dąbrówce położonego na dz. nr 54/16 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 6) Zadanie nr 6 Doposażenie placu zabaw w Kochanowie położonego na dz. nr 277/2 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 7) Zadanie nr 7 Doposażenie placu zabaw w Milwinie położonego na dz. nr 122/1 i128/5 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 8) Zadanie nr 8 Doposażenie placu zabaw w Barłominie położonego na dz. nr 188/3 i 188/8 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 9) Zadanie nr 9 Doposażenie placu zabaw w Kębłowie położonego na dz. nr 361 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 10) Zadanie nr 10 Doposażenie placu zabaw w Luzinie położonego na dz. nr 913/31 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 11) Zadanie nr 11 Doposażenie placu zabaw w Wyszecinie położonego na dz. nr 100/32 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Domek dziecięcy - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 12) Zadanie nr 12 Doposażenie placu zabaw w Sychowie położonego na dz. nr 219 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Karuzela Bąk - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. 13) Zadanie nr 13 Doposażenie placu zabaw w Tępczu położonego na dz. nr 33 poprzez dostarczenie i montaż wybranych urządzeń zgodnych z wymogami normy PN-EN1176-1 i projektem wykonawczym: a) Domek dziecięcy - 1 szt. b) Przeplotnia 6-kątna ( zestaw sprawnościowy z drabinkami i innymi elementami wspinaczkowymi) - 1 szt. c) Zestaw gimnastyczny ( o wymiarze co najmniej 8 m długości, wraz ze ściany wspinaczkowe z otworami inne elementy wspinaczkowe) - 1 szt. d) przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych. e) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą ( w tym inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 (jednej ) usługi nadzorowania inwestorskiego robót budowlanych w zakresie budowy placów zabaw o wartości minimum 150 000,00 zł brutto , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że nadzór inwestorski został wykonany należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie się kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi, z której minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów UWAGA! Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 9.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zmiany terminu realizacji inwestycji, tym samym terminu rozliczenia projektu, b) ewentualnej zmiany składu osobowego lub dodanie nowych osób, które może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie, c) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, d) zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino ul. 10 Marca 11 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach działania 413 Wdrażania lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.