eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ruszajny gm. Barczewo - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21061

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Barczewo: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ruszajny gm. Barczewo - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Barczewo, do kontaktów: Robert Chyczewski, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664, e-mail: halina@barczewo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Robert Chyczewski, Robert Chyczewski, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 514 8439, fax (089) 514 8562, e-mail: robert@barczewo.pl, http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ruszajny gm. Barczewo - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Ruszajny, gm. Barczewo, powiat olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1] roboty pomiarowe - geodezyjne oraz organizację i zagospodarowanie placu budowy; 2] wykopy liniowe, przekopy, umocnienia ścian wykopów, odwodnienie wykopów na czas montażu rurociągów [w przypadku wystąpienia wysokiego poziomu wód gruntowych bądź opadowych], wykonanie podłoża, zasypanie wykopów z zagęszczeniem obsypki i zasypki; 3] odpowiednie oznakowanie pasa drogowego na czas trwania robót i doprowadzenie przejętego terenu do stanu pierwotnego, wraz z naprawą uszkodzonych urządzeń obcych; 4] roboty montażowe i budowlane tj. ułożenie i montaż zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, z rur PVC o średnicy nominalnej śr.200 mm, dł. 2580m; sieć kanalizacji tłocznej z rur PVC o średnicy nominalnej śr.90 mm, dł. 650m; 2 kpl. przepompowni P2, P3 z ogrodzeniem; budowę studni rewizyjnych i rozprężnych; 5] wykonanie próby szczelności sieci; 6] wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych, koszty zajęcia pasa drogowego na czas budowy; 7] ewentualne odszkodowania i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany inwestycji, zatwierdzony decyzją Nr Bwo/38/2005 z dnia 29.03.2005r przez Starostę Olsztyńskiego oraz przedmiar robót [do wglądu w siedzibie zamawiającego pn-pt w godz. 8.00 - 14.00, pok. Nr 8], specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr2 do siwz]. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, [w celu potwierdzenia powyższego należy załączyć dane ww. osób wraz z odpisem nadanych im uprawnień oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, przy czym przyjmujący obowiązki kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wykonawcze dla kierowania ww. robotami]. A jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców należy podać zakres powierzonych im części zamówienia oraz załączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu Wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia projektu umowy z podwykonawcą. [załącznik Nr 3 do siwz] 6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5- ciu lat [2002-2006], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - inwestycji kanalizacyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Wymagane jest załączenie dokumentu/ów potwierdzających należyte wykonanie, wartość i zakres rzeczowy wykonywanych w okresie jw. robót - minimum dla pięciu zadań inwestycyjnych. A jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy i Wykonawca nie może potwierdzić wykonania 5-ciu zadań, to należy załączyć ww. dokumenty dla wykonanych, w tym okresie robót. [załącznik Nr 4 do siwz] 7 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1] roboty pomiarowe - geodezyjne oraz organizację i zagospodarowanie placu budowy; 2] wykopy liniowe, przekopy, umocnienia ścian wykopów, odwodnienie wykopów na czas montażu rurociągów [w przypadku wystąpienia wysokiego poziomu wód gruntowych bądź opadowych], wykonanie podłoża, zasypanie wykopów z zagęszczeniem obsypki i zasypki; 3] odpowiednie oznakowanie pasa drogowego na czas trwania robót i doprowadzenie przejętego terenu do stanu pierwotnego, wraz z naprawą uszkodzonych urządzeń obcych; 4] roboty montażowe i budowlane tj. ułożenie i montaż zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, z rur PVC o średnicy nominalnej śr.200 mm, dł. 2580m; sieć kanalizacji tłocznej z rur PVC o średnicy nominalnej śr.90 mm, dł. 650m; 2 kpl. przepompowni P2, P3 z ogrodzeniem; budowę studni rewizyjnych i rozprężnych; 5] wykonanie próby szczelności sieci; 6] wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych, koszty zajęcia pasa drogowego na czas budowy; 7] ewentualne odszkodowania i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany inwestycji, zatwierdzony decyzją Nr Bwo/38/2005 z dnia 29.03.2005r przez Starostę Olsztyńskiego oraz przedmiar robót [do wglądu w siedzibie zamawiającego pn-pt w godz. 8.00 - 14.00, pok. Nr 8], specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr2 do siwz], 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.05.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu - wyłącznie na konto Zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem \Wadium w przetargu Nr postępowania BIK-341/7/07\. Kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat. b. poręczeniach lub gwarancjach bankowych; c. gwarancjach ubezpieczeniowych; d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopa-da 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), e. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, poręczenie kasy jest poręczeniem pienięż-nym; 3. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiają-cego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4. Oryginał wyżej wymienionego dokumentu należy złożyć razem z ofertą. 5. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożyli oświadczenie z art. 22.ust1. i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2. ustawy pzp; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie udokumentowania złożenia ww. oświadczenia z oferą - formularz ofertowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lub własne oświadczenie w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, [w celu potwierdzenia powyższego należy załączyć dane ww. osób wraz z odpisem nadanych im uprawnień oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, przy czym przyjmujący obowiązki kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wykonawcze dla kierowania ww. robotami]. A jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców należy podać zakres powierzonych im części zamówienia oraz załączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu Wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia projektu umowy z podwykonawcą. [załącznik Nr 3 do siwz] 6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5- ciu lat [2002-2006], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - inwestycji kanalizacyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Wymagane jest załączenie dokumentu/ów potwierdzających należyte wykonanie, wartość i zakres rzeczowy wykonywanych w okresie jw. robót - minimum dla pięciu zadań inwestycyjnych. A jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy i Wykonawca nie może potwierdzić wykonania 5-ciu zadań, to należy załączyć ww. dokumenty dla wykonanych, w tym okresie robót. [załącznik Nr 4 do siwz] W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 7 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. serwis 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: a. w pieniądzu - na konto Zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem \opłata za wydanie [siwz], w przetargu numer postępowania BIK-341/7/07\; lub gotówką w Kasie Urzędu Miasta. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 10:00, kancelaria Urzędu Miejskiego, pok. nr1 11-010 Barczewo Pl. Ratuszowy1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.