eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa elementów pomocniczych i eksploatacyjnych, nośników optycznych, nośników magnetycznych, komputerowych urządzeń wskazujących, multimedialnych urządzeń prezentacyjnych, drukarki, zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz oprogramowania specjalistycznego. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 61/ichpw/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Zabrze: Dostawa elementów pomocniczych i eksploatacyjnych, nośników optycznych, nośników magnetycznych, komputerowych urządzeń wskazujących, multimedialnych urządzeń prezentacyjnych, drukarki, zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz oprogramowania specjalistycznego. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 61/ichpw/2013
Numer ogłoszenia: 210421 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325066 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów pomocniczych i eksploatacyjnych, nośników optycznych, nośników magnetycznych, komputerowych urządzeń wskazujących, multimedialnych urządzeń prezentacyjnych, drukarki, zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz oprogramowania specjalistycznego. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 61/ichpw/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ilościach: 1.1.Zestaw: Komputer przenośny nr 1, 1.2.Zestaw: Komputer przenośny nr 2, 1.3.Zestaw: Komputer przenośny nr 3, 1.4.Zestaw: Komputer stacjonarny, 1.5.Rzutnik kieszonkowy, 1.6.Projektor multimedialny ( z funkcją tablicy interaktywnej ), 1.7.Zasilacz awaryjny UPS, 1.8.Skaner biurkowy, 1.9.Urządzenie do bezprzewodowego przekazywania obrazu wysokiej rozdzielczości, 1.10.Monitor, 1.11.Bateria do komputera HP, 1.12.Kabel synchronizacyjny telefon-komputer, 1.13.Stacja dokująca telefon-komputer, 1.14.Mysz bezprzewodowa, 1.15.Router WiFi, 1.16.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 1, 1.17.Dysk 2,5 przenośny nr 1, 1.18.Dysk 2,5 przenośny nr 2, 1.19.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 2, 1.20.Mysz optyczna, 1.21.Nośnik CD-R, 1.22.Nośnik DVD-R, 1.23.Projektor multimedialny, 1.24.Zewnętrzna kamera bezprzewodowa, 1.25.Oprogramowanie Microsoft Windows Server, 1.26.Oprogramowanie Microsoft Office 2013, 1.27.Zestaw rolek poboru papieru, 1.28.Fuser assembly kit, 1.29.Karta Graficzna, 1.30.Zestaw: Mysz + klawaitura, 1.31.Switch, 1.32.Program nr 1, 1.33.Program nr 2, 1.34.Drukarka. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ, który Wykonawca wypełnia i załącza do oferty. 3.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej gwarancji na okres: 3.1.Zestaw: Komputer przenośny nr 1 - 36 miesięcy, 3.2.Zestaw: Komputer przenośny nr 2 - 36 miesięcy, 3.3.Zestaw: Komputer przenośny nr 3 - 36 miesięcy, 3.4.Zestaw: Komputer stacjonarny - 36 miesięcy, 3.5.Rzutnik kieszonkowy - 36 miesięcy, 3.6.Projektor multimedialny ( z funkcją tablicy interaktywnej )- 36 miesięcy, 3.7.Zasilacz awaryjny UPS - 36 miesięcy, 3.8.Skaner biurkowy - 24 miesiące, 3.9.Urządzenie do bezprzewodowego przekazywania obrazu wysokiej rozdzielczości - 36 miesięcy, 3.10.Monitor - 24 miesiące, 3.11.Bateria do komputera HP - 24 miesiące, 3.12.Kabel synchronizacyjny telefon-komputer - 24 miesiące, 3.13.Stacja dokująca telefon-komputer - 24 miesiące, 3.14.Mysz bezprzewodowa - 24 miesiące, 3.15.Router WiFi - 24 miesiące, 3.16.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 1 - 60 miesięcy, 3.17.Dysk 2,5 przenośny nr 1- 24 miesiące, 3.18.Dysk 2,5 przenośny nr 2 - 24 miesiące, 3.19.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 2 - 60 miesięcy, 3.20.Mysz optyczna - 36 miesięcy, 3.21.Nośnik CD-R - producenta, 3.22.Nośnik DVD-R - producenta, 3.23.Projektor multimedialny - 36 miesięcy, 3.24.Zewnętrzna kamera bezprzewodowa - 24 miesiące, 3.25.Zestaw rolek poboru papieru - producenta, 3.26.Fuser assembly kit - producenta, 3.27.Karta Graficzna - 24 miesiące, 3.28.Zestaw: Mysz + klawaitura - 24 miesiące, 3.29.Switch - 60 miesięcy, 3.30.Drukarka - 24 miesiące. 4.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe. 5.Urządzenia muszą być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego). 8.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 10.Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 11.Wraz z dostawą produktów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i deklaracji zgodności jeżeli są one wymagane prawem oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 12.Oferowany komputer stacjonarny musi posiadać/spełniać: 12.1.Certyfikat, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7- należy załączyć do oferty (Zamawiający dopuszcza wydruk certyfikatu ze strony Microsoft WHCL), 12.2.Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu - należy załączyć do oferty, 12.3.komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - należy załączyć potwierdzenie ze strony internetowej, 12.4.posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE - deklarację zgodności należy załączyć do oferty, 12.5.spełniać kryteria środowiskowe, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g - należy załączyć do oferty stosowny dokument wydany przez producenta, 12.6.głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB- należy załączyć do oferty stosowny dokument wydany przez producenta, 12.7.moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych), 12.8.obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych), 12.9.obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi być wyposażona w zamek który nie wystaje poza obrys obudowy. 13.Oferowany zasilacz awaryjny UPS musi posiadać/spełniać: 13.1.Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania - należy załączyć do oferty, 13.2.posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE - deklarację zgodności należy załączyć do oferty, 13.3.Zamawiający wymaga załączenia do oferty opisu technicznego produktu. 14.Oferowane projektory multimedialne (wymienione w pkt. 1.6. oraz 1.23 SIWZ) muszą posiadać/spełniać: 14.1.Wykonawca powinien posiadać zobowiązanie Producenta projektorów, że w przypadku nie wywiązania się z zobowiązań gwarancyjnych w stosunku do Zamawiającego, Producent przejmie jego zobowiązania gwarancyjne - należy załączyć do oferty stosowny dokument, 14.2.projektory muszą posiadać możliwość serwisowania na terenie RP przez firmy z certyfikatami ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadające autoryzacje producenta projektora - należy załączyć do oferty stosowny dokument. 15.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy. 16.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. 17.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 18.Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 18.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 18.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 18.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: proj nrPOIG.01.01.02-24-017/08,tyt proj:Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,lata2007-2013,Priorytet1-Badania i rozwój nowoczesnych technologii,Działanie1.1-Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy,Poddziałanie1.1.2-Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.Proj jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Reg i publ śr kraj.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak, ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139618,90

  • Oferta z najniższą ceną: 139618,90 / Oferta z najwyższą ceną: 139618,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.