eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki › Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów na terenie Miasta i Gminy Mikołajki w 2012r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Mikołajki: Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów na terenie Miasta i Gminy Mikołajki w 2012r
Numer ogłoszenia: 21024 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426562 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, faks 087 4219099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów na terenie Miasta i Gminy Mikołajki w 2012r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów na terenie Miasta i Gminy Mikołajki w 2012r. 1.1Usługi polegać będą na umieszczaniu na każde żądanie Zamawiającego bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Mikołajki w schronisku. 1.2 Ilość psów przewidzianych do utrzymania oscylować będzie w granicach 30 psów. 1.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt pozostających bez opieki, swobodnie przemieszczających się, stanowiących zagrożenie dla porządku publicznego i przewiezieniu ich do schroniska po wcześniejszym zgłoszeniu Policji lub pracowników tut. Urzędu. W przypadku przyjęcia zgłoszenia dokonanego przez Komisariat Policji, Wykonawca jest obowiązany powiadomić telefonicznie o powyższym fakcie tut. Urząd po wykonaniu usługi w terminie 2 dni od daty zgłoszenia. W przypadku otrzymania zgłoszenia, wykonanie usługi następuje w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, a w przypadku zgłoszenia zwierząt rannych lub stanowiących bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa publicznego ze względu na ich agresywność do 2 godzin. Wyłapywanie i transport zwierząt prowadzony będzie przy pomocy urządzeń i środków przeznaczonych do tego celu, w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu wyłapanych zwierząt. Prowadzenie dokumentacji i znakowania zwierząt umożliwiające identyfikację zwierzęcia przez cały okres pobytu w schronisku. Prowadzenie rejestru wyłapanych zwierząt, w sposób umożliwiający ich identyfikację. Prowadzenie comiesięcznych sprawozdań, zawierających informacje o liczbie wyłapanych zwierząt, przyjętych do schroniska oraz przebywających w schronisku w dniu wystawienia faktury, wraz z opisem wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych i weterynaryjnych, liczbie zwierząt przekazanych właścicielom (wraz z danymi osobowymi właścicieli) i oddanych do adopcji (wraz z danymi osobowymi osób, którym przekazano zwierzę). Zapewnienie w skali miesiąca kalendarzowego zwolnienia minimum jednego miejsca przez psy uprzednio przebywające w schronisku, a wyłapane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w ustawie z dnia 21sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz.U. Nr 111, poz. 742 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 26 sierpnia 1998r w sprawie zasad i warunków wyłapywania zwierząt ( Dz.U. Nr.116, poz.735)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste 98.38.00.00 - Usługi psiarni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ KOMUNALNIK Sp. z o.o., Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80307,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.