eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 ton wraz z zabudową - wywrotką dwustronną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Somonino: Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 ton wraz z zabudową - wywrotką dwustronną
Numer ogłoszenia: 210234 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o. , Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 58 684 12 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 ton wraz z zabudową - wywrotką dwustronną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 ton wraz z zabudową - wywrotką dwustronną. 2) Oferowany samochód ciężarowy musi być zarejestrowany oraz spełniać warunki techniczne obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone świadectwem homologacji dla kompletnych pojazdów po zabudowie. W przypadku jej nie posiadania Wykonawca winien dostarczyć świadectwo homologacji dla pojazdów niekompletnych, wraz z wykonanymi badaniami technicznymi, dokumentem identyfikacyjnym pojazdu. Wykonawca podczas kalkulacji ceny oferty zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z rejestracją pojazdu. 3) Wykonawca dostarczy na koszt własny do siedziby Zamawiającego pojazd wraz z książką gwarancyjną, oraz instrukcją obsługi. Parametry techniczne jakie winien spełniać oferowany samochód ciężarowy: - pojazd fabrycznie nowy na podwoziu dwuosiowym typu budowlanego (rok produkcji 2015), - prześwit podwozia min. 26cm, - ładowność min. 8,5 tony, - wyposażony w zabudowę - wywrotka dwustronna (lewo - tył) w kolorze grafitowym z funkcją hydraulicznego otwierania burty lewej, - burty zabudowy o wysokości 80cm wykonane z stali trudnościeralnej min. 250HB o grubości min. 3mm, - podłoga zabudowy wykonana z stali trudnościeralnej min. 450HB o grubości min. 5mm, - wymiary zabudowy: długość min. 470cm, szerokość min. 240cm, - wyposażony w czołownicę do montażu pługa śnieżnego wraz z przyłączem elektrycznym 24V, - silnik wysokoprężny spełniający normę emisji spalin Euro 6, - pojemność skokowa silnika: min. 6000cm3, - moc silnika min. 240KM, - maksymalny moment obrotowy min. 900 Nm przy obrotach silnika w zakresie min. 1100 - 1700 obr/min., - skrzynia biegów manualna min. 6 biegowa, - napęd 4 x 2 wraz z blokadą mechanizmu różnicowego tylnej osi, - rozstaw osi min. 3700 mm, - przednie zawieszenie na resorach o min. obciążeniu 7,5 tony, - tylne zawieszenie pneumatyczne lub na resorach o min. obciążeniu 11,5 tony, - wyposażony w zbiornik Adblue o pojemności min. 20l, - wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności min. 200l, - wzmocnione zawieszenie kabiny, - kabina dzienna (min. 3 osobowa), - wlot powietrza umieszczony na dachu kabiny lub z boku w jej górnej części, - wyposażony w światła do jazdy dziennej, - wyposażony w min. 2 światła ostrzegawcze na dachu kabiny, - klimatyzacja min. manualna, - system ABS lub równoważny, - system ESP lub równoważny, - system ASR lub równoważny ograniczający poślizg kół napędowych podczas ruszania, - wywietrznik dachowy otwierany, - elektrycznie sterowane szyby, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, - centralny zamek sterowany pilotem, - instalacja elektryczna do podłączenia radia wraz z głośnikami, - radio z odtwarzaczem CD/MP3 + min. 2 głośniki, - min. jedno zabezpieczenie antykradzieżowe, - gwarancja na cały pojazd wraz z zabudową - min. 3 lata z ograniczeniem przebiegu do min. 150.000 tys. km. 4) Dostawa samochodu ciężarowego o specyfikacji zgodnej z SIWZ nastąpi w ciągu maksymalnie 100 dni od daty podpisania umowy. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1) okres leasingu - 36 miesięcy, 2) pierwsza rata (czynsz inicjalny) - 20% wartości brutto zamówienia, 3) 35 kolejnych równych rat leasingowych - miesięczne z możliwością zmiany harmonogramu spłat pod względem terminu i wysokości w poszczególnych miesiącach, na wniosek Zamawiającego, 4) wartość końcowa wykupu - 1,0%, 5) kwota leasingu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według stałej przez cały okres trwania umowy stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stałej przez cały okres trwania umowy stopy bazowej, powiększonej o marżę Wykonawcy. 6) marża Wykonawcy, o której mowa w ppkt 5), będzie stała przez cały okres trwania umowy. 7) marża stanowi całkowite wynagrodzenie z tytułu udzielenia leasingu i zostanie skalkulowana w sposób wykluczający ponoszenie przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, z zastrzeżeniem ppkt 10) i 12). 8) zamawiający zobowiązuje się dokonać ubezpieczenia przedmiotu umowy w zakresie pełnym OC, AC przez cały okres trwania leasingu licząc od daty przekazania Zamawiającemu pojazdu. Koszt ubezpieczenia nie będzie wliczony w cenę leasingu. Zakres ubezpieczenia OC i AC przedmiotu zamówienia zostanie ustalony w uzgodnieniu z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 9) zabezpieczenie - jeżeli jest wymagane przez Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza jako zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Jeżeli procedury udzielenia leasingu obowiązujące u Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przewidują konieczność podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji, to oświadczenie takie zostanie podpisane przez Zamawiającego. 10) Zamawiający wyraża zgodę na ponoszenie dodatkowych opłat w trakcie trwania związanych z: - dokonaniem - na wniosek Zamawiającego - zmian treści zawartej umowy (np. zmiana harmonogramu spłat), - wystąpieniem okoliczności za które winę ponosi Zamawiający (np. monity o nieterminowej spłacie raty, mandaty za wykroczenia drogowe, wyrobienie wtórnika zagubionego dowodu rejestracyjnego), 11) Podstawą naliczenia opłat będzie przedłożona przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy tabela opłat, która będzie stanowiła załącznik do umowy. 12) Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia kosztów - w trakcie użytkowania pojazdu - związanych z jego bieżącą eksploatacją..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.40.00 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawca wnosi w jednej z następujących form: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy nr 61 8309 0000 0081 2523 2000 0010 - Na przelewie należy umieścić adnotację : Wadium - samochód ciężarowy; Znak sprawy: GPRU-IV.31-05/2015, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis techniczny oferowanego przed Wykonawcę przedmiotu zamówienia /np. specyfikację techniczną, kartę katalogową lub inny dokument wystawiony przez producenta/, zgodnie z § 5, ust. 1, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zasady określające możliwość zmiany postanowień umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gpru.slawki.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A 83-314 Somonino..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A 83-314 Somonino..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.