Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Krynki: Budowa wodociągu Kol. Nietupa, Plebanowo, Kundzicze, Ciumicze
Numer ogłoszenia: 21020 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krynki , ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki, woj. podlaskie, tel. 085 7228550, 7228070, faks 085 7228550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug-krynki.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu Kol. Nietupa, Plebanowo, Kundzicze, Ciumicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przyłączami domowymi w miejscowości Kolonia Nietupa, Plebanowo, Kundzicze, Ciumicze Zakres robót obejmuje: - długość sieci z rur ciśnieniowych PCV o średnicy 110 mm - 8450 mb, - długość przyłączy z rur ciśnieniowych PE o średnicy 32x3,0 mm - 2048 mb, - zakończenie przyłączy wodociągowych zestawem wodomierzowym - sztuk 58, - hydranty pożarowe nadziemne - 14 sztuk, - obsługa geodezyjna - obiekt kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 20 000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: A.Wypełnić druk Oferta załącznik nr 1 do oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji Wykonawca powinien dołączyć do oferty wypełnioną tabelę elementów zawierającą ceny jednostkowe i wartość poszczególnych elementów robót - załącznik nr 2 do oferty; B.Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości, stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto każda Roboty tożsame to roboty związane z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych -sieć, przyłącza Wykazane roboty tożsame powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością -dołączać referencje W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie C.Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wymagania stawiane kierownikowi budowy: posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie D. Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 -dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych- ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację -Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty-określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 6.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zapewniając dobre wykonanie całości zamówienia wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot 7.Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 8.Polisa, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 10.Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 8 do oferty 11.Dokumenty wymienione w CZĘŚCI III pkt. 1 A-D 12.Uzupełniony przedmiar robót;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-krynki.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynkach, ul. Garbarska 16, pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynkach, ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki - pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach działania 321- podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- PROW 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.