eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Burzenin › Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Burzenin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Burzenin: Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Burzenin
Numer ogłoszenia: 210204 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Burzenin , ul. Sieradzka 1, 98-260 Burzenin, woj. łódzkie, tel. 043 8214095, faks 042 8214095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Burzenin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej, zakończenie I etapu - Bieżąca woda dostępna w całej gminie. Zadanie nr 7 Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego Część I Sprzedaż wraz z dostawą ciągnika rolniczego, fabrycznie nowego, o następujących parametrach i wyposażeniu: - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, o mocy znamionowej w zakresie 90 - 100 KM, spełniający normę EURO III, - skrzynia przekładniowa zsynchronizowana, umożliwiająca zmianę przełożeń pod obciążeniem oraz umożliwiająca zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła (rewerser), - wałek odbioru mocy o prędkościach pracy 540 / 1000 obr/min z systemem tzw. miękkiego startu, - napęd na 4 koła, - zaczep transportowy przedni i tylny (dolny / hitch i górny), TUZ 2 kategorii wg ISO, - układ hydrauliczny z pompą o wydajności min.50 l/min, - udźwig podnośnika min. 4 t, - min. 2 wyjścia hydrauliki zewnętrznej, - reflektory pomocnicze, robocze przednie i tylne, - instalacja obsługująca hamulce pneumatyczne, - kabina komfortowa z klimatyzacją, - siedzenie kierowcy z amortyzacją pneumatyczną + dodatkowe siedzenie pasażera, - prawe i lewe lusterko zewnętrzne, - radioodbiornik, - lampa ostrzegawcza, - wycieraczka szyby przedniej i tylnej, - trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka. Ciągnik winien posiadać deklarację zgodności WE i znak CE oraz wszystkie dokumenty, niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych oraz instrukcje w języku polskim. Okres gwarancji, jakim powinien być objęty to minimum 24 miesiące od daty zakupu przez Zamawiającego. Część II Sprzedaż wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, fabrycznie nowego, o następujących parametrach i wyposażeniu: - wóz dostosowany do współpracy z ciągnikiem o mocy 90 - 100 KM, - zbiornik o pojemności min. 7000 litrów, wyposażony we falochron i właz tylny, ocynkowany ogniowo wewnętrznie i zewnętrznie oraz osadzony na niezależnej, ocynkowanej konstrukcji ramowej, - zestaw 4 kołowy typu tandem, resorowany, - błotniki ocynkowane, - układ hamulcowy pneumatyczny, - hamulec ręczny postojowy + kliny pod koła, - sprężarka o wydajności min. 7000 l/min, - wskaźnik napełnienia, - zbiornik przelewowy z wziernikiem, - odolejacz, - wakuometr, - zawór odcinający zasysanie gnojowicy od sprężarki, - zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy, - wąż ssawny o długości min. 6m z koszem ssawnym - wałek odbioru mocy, - układ oświetleniowy 12V + trójkąt ostrzegawczy, - zawór spustowy tylny hydrauliczny, - minimum 2 króćce boczne z zasuwami ręcznymi (w tym jeden typu strażackiego), - noga podporowa mechaniczna, - ogumienie drogowe. Wóz asenizacyjny winien posiadać deklarację zgodności WE i znak CE oraz wszystkie dokumenty, niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych oraz instrukcje w języku polskim. Okres gwarancji, jakim powinien być objęty to minimum 24 miesiące od daty zakupu przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.60 - Przyczepy do tankowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zwolniony jest z wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 97.00
  • 2 - Okres gwarancji - 3.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugburzenin.home.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Burzenin 98-260 Burzenin ul. Sieradzka 1 pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Burzenin 98-260 Burzenin ul. Sieradzka 1 pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.