eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie kolejnego etapu remontu budynku przeznaczonego na internat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Tarnów: Wykonanie kolejnego etapu remontu budynku przeznaczonego na internat
Numer ogłoszenia: 210181 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6217235, fax. 014 6276403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-tarnow.ohp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych, wychowawczo - oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kolejnego etapu remontu budynku przeznaczonego na internat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kolejnego etapu remontu budynku przeznaczonego na internat, w zakresie którego mieści się wykonanie następujących robót: 1. rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, oraz z płytek na zaprawie cementowej , 2. rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, 3. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy, 4. ułożenie posadzek z płytek z kamieni sztucznych, 5. rozbiórka ścianek i ścian z cegieł, oraz ścianek działowych z płytek pianobetonowych, lub gazobetonowych, 6. uzupełnienie ścianek lub zamurowań otworów w ściankach na zaprawie cementowo - wapiennej, 7. wykonanie tynków wewnętrznych, 8. demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 9. montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 10. malowanie i okładziny ścian, 11. wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 12. wykonanie instalacji wodociągowej, 13. montaż urządzeń wod - kan, 14. wymiana instalacji elektrycznej, rozdzielnice, przewody, osprzęt, oprawy oświetleniowe, pomiary,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł. Wadium powinno być wniesione w jednej z form przewidzianych przepisami ustawy. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinien zostać złożony w kasie Zamawiającego (pok. 8 w siedzibie Zamawiającego) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 9.45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujące konto: NBP o/okr. w Krakowie nr 46 1010 1270 0126 7013 9120 0000. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania (potwierdzoną dokumentem, że roboty te zostały wykonane należycie), oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych odpowiednio w rozdziale V pkt 1 zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2) nie spełniają warunków określonych w rozdziale IV; 3) nie potwierdzili spełniania tych warunków na zasadach określonych w rozdziale V pkt 1 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli, w toku badania ofert okaże się, że: 1) oferta jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, na zasadach określonych w art. 88 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1-4 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3- m-ce przed upływem terminu składania ofert 4) wykaz robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat do dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i adresów Zamawiających wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wymienione w formularzu roboty budowlane zostały wykonane należycie, 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 - m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 300 000 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych) 7) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, oraz 3- 7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć dokumenty wymienione: w pkt 1 ppkt 1- 3 od każdego wykonawcy. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VIII pkt 5 przez każdego Wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-tarnow.ohp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.