eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych z podziałem na 4 zadania. CPV 36310000-7



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Wrocław: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych z podziałem na 4 zadania. CPV 36310000-7
Numer ogłoszenia: 209857 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 9 , ul. Krajewskiego 1, 51-690 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3481357, fax. 071 3484049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs9wroclaw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych z podziałem na 4 zadania. CPV 36310000-7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych z podziałem na 4 zadania. CPV 36310000-7 Zakres obejmuje: ZADANIE I.FLETY- 4 szt. 1. Flet TRAVOR JAMES 31 P3- ECD lub równoważny- 4 szt -prosta i zakrzywiona główka - E- mechanika - srebrna płytka ustnikowa i kominek - wykończenie w kolorze srebrnym - twardy futerał z ocieplanym pokrowcem, z pełnym wyposażeniem w środki konserwujące ZADANIE II. SKRZYPCE- 10 szt. 1. Skrzypce Strunal model 1930 lub równoważne - 5 szt. - 1/ 1/2 , 5 szt. - 3/4 3/4 -skrzypce koncertowe -wierzchnia płyta- sezonowany lity świerk europejski -spodnia płyta, boki i szyjka z drewna klonu europejskiego -strunnik, gryf, kołki hebanowe - mikrostroiki 4szt -pokryte warstwą lakieru poliuretanowego - futerał ZADANIE III. AKORDEONY- 4 szt. 1. Akordeon dziecięcy Pigini Studio B2 lub równoważny - 3 szt. -akordeon guzikowy w systemie B z manuałem melodycznym w systemie rosyjskim manuał dyszkantowy -Ilość rzędów 5 -ilość guzików 72 -skala g - g2 -ilość chórów 2 -dyspozycja 8 +8 (16 +8) manuał basowy -ilość basów 72 -ilość chórów 3 manuał melodyczny -ilość dźwięków 37 -skala C- c2 -ilość chórów 1 -waga 6,5 kg - twardy futerał z tworzywa sztucznego 2. Akordeon młodzieżowy Pigini Convertor 55B Senior CE lub równoważny- 1 szt. -akordeon guzikowy w systemie B z manuałem melodycznym w systemie rosyjskim manuał dyszkantowy -Ilość rzędów 5 -ilość guzików 87 -skala Cis- e2 -ilość chórów 4 -casotto 2 -ilość regestrów 15 -ilość regestrów podbródkowych 3 -dyspozycja 16 + 8 + 8 +4 manuał basowy -ilość basów 120 -ilość chórów 4 -ilość regestrów 4 + podwojenie basu manuał melodyczny -ilość dźwięków 55 -skala E- ais 2 -ilość chórów 2 -dyspozycja 16 + 8 -waga 12,5 kg - twardy futerał z tworzywa sztucznego ZADANIE IV. FORTEPIAN- 1 szt. 1. fortepian WENDL & LUNG MODEL 178 PROFESSIONAL II lub równoważny- 1 szt -kolor czarny wysoki połysk -wymiary: dł.178 cm., szer.150 cm., wys. 102 cm., waga: 350 kg -klawiatura wielowarstwowa odporna na zmiany wilgotności i temperatury -specjalnie zabezpieczona płyta rezonansowa, odporna na zmiany klimatyczne (pęknięcia) -wielowarstwowa strojnica zapewniająca stabilny strój -nakrywa klawiaturowa z mechanizmem hamującym opadanie -rolki nóg o wymiarach: szerokość 60 mm, ? 43 mm -bez elementów plastikowych w mechanizmie -trzy pedały -duże możliwości dynamiczne gry -dwupozycyjne otwarcie pokrywy fortepianu -trzypozycyjna regulacja oparcia pulpitu -stołek fortepianowy z regulowana wysokością Uwagi dotyczące każdego zadania: Zaoferowane instrumenty muzyczne muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca winien udzielić min. 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone instrumenty. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: maksymalnie 48 godzin. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego - transport na koszt Wykonawcy. W przypadku zadania 4 - instrument należy dostarczyć na II piętro. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zgodnie z art. 29 ust 3 w przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis -lub produkt równoważny-. Jako -równoważne- rozumiane są instrumenty lub ich części posiadające wszystkie, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia cechy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: a) zadanie nr 1 - 140,00 zł, b) zadanie nr 2 - 230,00 zł, c) zadanie nr 3 - 770,00 zł, d) zadanie nr 4 - 570,00 zł,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz § 3 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: a) zadanie nr 1 - 140,00 zł, b) zadanie nr 2 - 230,00 zł, c) zadanie nr 3 - 770,00 zł, d) zadanie nr 4 - 570,00 zł,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 Wykonawca winien załączyc dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz § 3 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs9.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 51-690 Wrocław, Krajewskiego 1 , sekretariat, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 14:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 51-690 Wrocław, Krajewskiego 1, sekretariat, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.