eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - dla około 170 osób miesięcznie -do około 16 940 godzin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Tarnów: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - dla około 170 osób miesięcznie -do około 16 940 godzin.
Numer ogłoszenia: 209781 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 20 20, faks 14 688 20 35

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - dla około 170 osób miesięcznie -do około 16 940 godzin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego - w formie podstawowych usług opiekuńczych - zwanych dalej usługami, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców. Przy świadczeniu usług mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Podstawowe usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem, a w szczególności: 1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej: - mycie świadczeniobiorcy w łóżku, - kąpanie świadczeniobiorcy, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - zmiana pampersa, 2) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3) pielęgnacja ran i odleżyn, 4) stały kontakt z lekarzem prowadzącym i pielęgniarką środowiskową, 5) realizacja recept oraz nadzór nad prawidłowym przyjmowaniem leków, 6) pomoc przy usprawnianiu ruchowym poprzez ćwiczenia rehabilitacyjne oraz korzystanie ze sprzętu rehabilitacyjnego, 7) dbanie o kondycję psychoruchową: - organizowanie spacerów, - podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich, - czytanie prasy, - prowadzenie rozmów, 8) utrzymanie czystości pokoju świadczeniobiorcy, kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 9) pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie, 10) zanoszenie i odbiór odzieży oraz bielizny pościelowej z pralni, 11) przynoszenie opału i palenie w piecu, jeśli środowisko tego wymaga, 12) zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego, 13) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety lub przynoszenie posiłków z lokalu gastronomicznego, 14) pomoc przy spożywaniu posiłków, 15) załatwianie spraw urzędowych. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, a także załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, zakup dla świadczeniobiorcy podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego. Usługi będą mogły być świadczone codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00, na rzecz świadczeniobiorców zamieszkałych na terenie Miasta Tarnowa, wskazanych przez Zamawiającego w okresie od 1 listopada 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. W związku z niemożliwością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób objętych usługami oraz/lub liczby godzin usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2014 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 182 z późn. zm.) do zadań Zamawiającego należy m. in. organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych. W okresie 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. na podstawie umowy z dnia 30 grudnia 2013 r. realizację usług opiekuńczych w formie podstawowych usług opiekuńczych zlecono Wykonawcy: Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., Warszawa. W umowie określono, że łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie do 86 440 godzin. W okresie styczeń 2014 r. - sierpień 2014 r. Wykonawca zrealizował 67 164 godzin, do realizacji postało 19 276 godzin. Liczba ta jest niewystarczająca w stosunku do występujących potrzeb. Biorąc pod uwagę powyższe dane ustalono, że istnieje konieczność świadczenia - w okresie listopad 2014 r. - grudzień 2014 r. - dodatkowo około 16 940 godzin. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym przypadku zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - Dz. U./S S 226 - Nr 393747-2013 PL z dnia 21 listopada 2013 r. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA - SPÓŁKA Z O. O., UL. RZEŹBIARSKA 88, 04- 60 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.