eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót związanych z rozbudową systemu alarmowego w budynku nr 74, k. 836, Zamość - Placówka Żandarmerii Wojskowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Lublin: Wykonanie robót związanych z rozbudową systemu alarmowego w budynku nr 74, k. 836, Zamość - Placówka Żandarmerii Wojskowej
Numer ogłoszenia: 209716 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax. 081 7183501.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rzi.lublin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z rozbudową systemu alarmowego w budynku nr 74, k. 836, Zamość - Placówka Żandarmerii Wojskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z rozbudową systemu alarmowego w budynku nr 74, k. 836, Zamość - Placówka Żandarmerii Wojskowej w zakresie: - instalacji sygnalizacji SSWiN, - instalacji sygnalizacji alarmu pożaru, - instalacji telewizji przemysłowej dozorowej CCTV, - robót budowlanych 2.Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa oznaczona jest klauzulą ZASTRZEŻONE. Zamawiający udostępni dokumentację do wglądu na pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiający udostępni dokumentację projektową o klauzuli ZASTRZEŻONE upoważnionym przedstawicielom Wykonawcy posiadającym poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t.j.; - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z art. 46 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. nr 155, poz. 1095 - tekst jednolity); - prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.; - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w branży elektrycznej. Wymagana jest przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - spełniają wymagania określone w; ustawie z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 196, poz.1631 z 2005 r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), t.j. dysponują; - osobami uprawnionymi do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, dotyczy to osób składających oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy oraz przewidzianych do realizacji zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 - Prawa zamówień publicznych. - Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia - art. 46 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. nr 155, poz. 1095 - tekst jednolity). - Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE dla osób wskazanych w załączniku nr 6 do oferty oraz dla osób składających oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. - Kserokopie aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoba wskazana do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w branży elektrycznej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 117. Opłata za SIWZ wynosi 10,82 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa la pokój nr 103 (kancelaria) do dnia 24.09.2008 r., do godz. 13:00. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.