eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Góra: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2016
Numer ogłoszenia: 20962 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z wiązanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie miasta i gminy Góra, m.in.: Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 400,000 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m2 500,000 Mechaniczne oczyszczenie warstw nawierzchni z ręcznym odspoinowaniem stwardniałych zanieczyszczeń m2 500,000 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową niemodyfikowana przed ułożeniem kolejnej warstwy nawierzchni. m2 500,000 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11s o grubości po zagęszczeniu 5 cm m2 500,000 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową m2 200,000 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów wyboje o głębokości 3 cm m2 700,000 Remont cząstkowy nawierzchni gruntowej tłuczniem mechaniczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi 15 cm m2 350,000 Uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniem ręczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi 10 cm m2 350,000 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m2 80,000 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin z uzupełnieniem brakujących płyt (30%) m2 100,000 Remont cząstkowy chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z uzupełnieniem brakujących kostek (analogia z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej) z uzupełnieniem brakujących płyt 30% m2 100,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywanych ręcznie żużlem paleniskowym m3 140,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywanych ręcznie gruzem ceglanym m3 140,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywanych mechanicznie - profilowanie m2 3200,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie zagęszczenie m2 3200,000 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 40,000 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo cementowej grubości 5 cm m 30,000 Ława pod krawężniki betonowe z oporem m3 1,2000 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 200,000 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu do 50% jego średnicy m 30,000 Rozebranie przepustów rurowych rury betonowe o śr 40-60 cm m 8,000 Rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe m3 1,600 Przepusty rurowe pod zjazdami ława fundamentowa żwirowa m3 2,400 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 40 cm m 6,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 50 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 50 cm m 6,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 60 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 60 cm m 6,000 Ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,400 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm m2 2000,000 Usunięcie gałęzi i krzaków (poz. 31 oraz wiatrołomy usunięte z pasa drogowego ) Rębarka do gałęzi fi do 22,50 mp 240,000 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysami kamiennymi frakcja 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 m2 200,000 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki do 1 km m2 30,000 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m3 20,000 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m3 20,000 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 15 cm m2 30,000 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m2 m2 800,000 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 (studzienek rewizyjnych, kratek ściekowych i włazów) m3 1,4000 Dokładny zakres robót opisano w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Dopuszczalne istotne zmiany umowy, ingerujące m.in. w opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do przedmiotowej SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 15.02.2015 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45 1020 5226 0000 6202 0497 0226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na Bieżące utrzymanie dróg. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wskazane w pkt 6 przedmiotowej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej ( pozycji przedmiarowych ) , jakie okażą się konieczne, zmienić określoną harmonogramem rzeczowo - finansowym kolejność robót, a także przerwać realizację robót na czas określony. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, natomiast skutki tych zmian mogą stanowić podstawę do zmiany terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia w okolicznościach przewidzianych w umowie. 2. Wykonawca może z własnej inicjatywy wnioskować o zmiany w sposobie realizacji robót objętych umową inaczej niż to przewidują przedmiary robót, zatwierdzona przez Zamawiającego, albo zastosować inne materiały, urządzenia lub konstrukcję, niż określone w przedmiarach robót , jeżeli zmiany te są konieczne, np. wyrób został wycofany z obrotu i stosowania w budownictwie, producent lub dystrybutor wyrobu stosuje praktyki monopolistyczne, zaprojektowane rozwiązanie materiałowe posiada istotne wady ( w tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia rozwiązania zamiennego bez skutków finansowych) i nie wpłyną na zmniejszenie trwałości, wartość użytkową, estetyczna i techniczną obiektu oraz na przedłużenie terminu wykonania umowy, jak też na zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy i kosztów eksploatacji remontowanego obiektu budowlanego. Zmiany te nie mogą naruszać przepisów techniczno - budowlanych, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zmiany te będą pożądane zwłaszcza w przypadku zastosowania surowców i materiałów ekologicznych korzystnych dla środowiska. 3. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia zmian w umowie, gdy: a) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b) zaszły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć. 4.W przypadku, w którym zajdzie konieczność wykonania robót nie objętych przedmiarami robót, Zamawiający zleci ich wykonanie , a podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonanie tych robót winno się odbyć kosztem innych pozycji wyceny. Nie może zatem powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy , wynikającego z umowy. 5. W uzasadnionych przypadkach zastrzega się prawo do przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami robót. Podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Niniejsze nie może powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy , wynikającego z umowy. 6. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania pełnego zakresu robót, opisanych w przedmiarach, np. rezygnacja z zakupu nowych materiałów na rzecz wbudowania materiałów przekazanych przez Zamawiającego. 7.Wszelkie spory, mogące wyniknąć z tytułu niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. Dokładny opis i warunki istotnych zmian zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do przedmiotowej SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.