eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości oraz modernizacja systemu telewizji dozorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20919

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości oraz modernizacja systemu telewizji dozorowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, do kontaktów: Dariusz Zdrodowski, ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502, e-mail: radoslaw.zuk@mail.nbp.pl; dariusz.drozdowski@mail.nbp.pl; arleta.gorecka-przybycien@mail.nbp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, Andrzej Łączyński, ul. T.A.Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 480-35-98, fax 0-91 433-46-21, e-mail: andrzej.laczynski@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Bank Centralny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości oraz modernizacja systemu telewizji dozorowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. Płk. T. A. Starzyńskiego 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości oraz modernizacja systemu telewizji dozorowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji technicznej: a) systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości (w tym dokumentacji budowlanej w zakresie przystosowania pomieszczeń garażowych na posterunek zewnętrzny wewnętrznych służb ochrony), b) modernizacji systemu telewizji dozorowej. 2. Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej o której mowa w pkt. 1: a) systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości ( w tym robót budowlanych w zakresie przystosowania pomieszczeń garażowych na posterunek zewnętrzny wewnętrznych służb ochrony), b) modernizacji systemu telewizji dozorowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane certyfikaty, aprobaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w zakresie materiałów i dostaw urządzeń zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium. Wysokość wadium zostanie określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawniania do wykonywania określonej działalności lub czynności co oznacza, że prowadzą działalność zgodną z charakterem przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), 5. posiadają, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac i czynności, 6. projektują i wykonują techniczne systemy zabezpieczające związane z dostępem do informacji niejawnych, zobowiązani są przed przystąpieniem do projektowania i wykonawsta spełniać wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako konsorcjum. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. pełnomocnictwo winno być załączone do wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie, a także musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji 3. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1. ppkt. a-e Rozdziału III.2) w części - \informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu\ składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4. w zakresie pozostałych dokumentów wskazanych w pkt. 2 i 3 Rozdziału III.2) w części - \informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu\ wymagane jest udokumentowanie, że co najmniej jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie spełniają ww. wymagania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. \nazwa i adres Wykonawcy\, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w Rozdziale III.2) w części - \informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu\. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym: Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - że w tym okresie Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia za które Wykonawca otrzyma 70 punktów. Za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie zamówienie (nie więcej niż 6 zamówień) o określonej wartości Wykonawca otrzyma 5 punktów. Każde następne zamówienie powyżej 6 zamówienia nie będzie już przez Zamawiającego punktowane. Wykonawca, który otrzyma największą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych zamówień przed dniem wszczęcia postępowania. Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Bw = Bo : On x 100% Gdzie: Bw - Wykonawca podlegający badaniu Bo - badane doświadczenie Wykonawcy On - największe doświadczenie (największą liczbą punktów) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) składa on następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 ww ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym. W wierszach tabeli należy wyszczególnić informacje na temat zrealizowanych zamówień. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić informacje na temat: - nazwa i adres podmiotu, na zlecenie którego wykonywane było zamówienie, - termin wykonania zamówienia (miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia), - wartość zamówienia, - przedmiot zamówienia. b) przedstawienia dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, c) przedstawienia koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji upoważniającej do wykonywania usług w obszarze ochrony osób i mienia, d) przedstawienia -poświadczenia bezpieczeństwa- osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną co najmniej klauzulą -zastrzeżone- oraz zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zakresie ochrony informacji niejawnych przez te osoby, e) oświadczenia, że Wykonawca powołał Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300.000 zł. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty o których mowa wyżej składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów określonych w ust. 1 ppkt. e oraz w ust. 2 ppkt a i e Rozdziału III.2) w części - informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu- które muszą być w oryginale. O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz oświadczeń i dokumentów: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami o których mowa w Rozdziale III , 2) należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków w terminie do dnia 30.04.2007 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Szczecinie przy ul. Płk. T. A. Starzyńskiego 1, parter, pokój nr 1. 2.Przesyłkę należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numer telefonu i zaadresować do Zamawiającego w następujący sposób: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. Płk. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin. Z dopiskiem: Wniosek - przetarg ograniczony na wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości oraz modernizacji systemu telewizji dozorowej. 3.W przypadku przesłania drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka) znalazł się w siedzibie Zamawiającego, 4.Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek, 5.Wniosek, dokumenty i oświadczenia w języku polskim podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisania i złożenia wniosku należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 6.Upoważnienie do podpisania wniosku wraz z załącznikami musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych firmy załączonych do wniosku (np. odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę, Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.