eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina › Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi w Gminie Bestwina przez rozbudowę obiektów retencyjnych dla ujęcia wody pitnej w Kaniowie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Bestwina: Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi w Gminie Bestwina przez rozbudowę obiektów retencyjnych dla ujęcia wody pitnej w Kaniowie - etap I
Numer ogłoszenia: 209152 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156788 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 32 215 77 00, faks 32 215 77 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi w Gminie Bestwina przez rozbudowę obiektów retencyjnych dla ujęcia wody pitnej w Kaniowie - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody pitnej w sołectwie Kaniów w gminie Bestwina wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i zabudową agregatu prądotwórczego, modernizacją pompowni wody uzdatnionej, polegającą na montażu nowego zestawu hydroforowego z kompletnym wyposażeniem w pomieszczeniu istniejącej pompowni wody z włączeniem zestawu hydroforowego do istniejącej sieci wodociągowej. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Realizację rozbudowy i modernizacji stacji uzdatniania wody pitnej w sołectwie Kaniów w gminie Bestwina przewiduje się w dwóch etapach. Zakres robót przewidzianych do realizacji w I etapie obejmuje m.in.: a)budowę zbiornika retencyjnego Zb4 pojemności czynnej 700m3, b)budowę zbiornika czerpalnego z rurociągiem ssącym i koszem ssawnym, c)budowę rurociągów technologicznych zewnętrznych umożliwiających prawidłową eksploatację zbiorników i ich współpracę z zestawem pompowni, d)modernizację pompowni wody uzdatnionej polegającej na montażu nowego zestawu hydroforowego z kompletnym wyposażeniem w pomieszczeniu istniejącej pompowni wody z włączeniem zestawu hydroforowego do istniejącej sieci wodociągowej, e)ukształtowanie terenu przy zbiorniku Zb4, budowę dróg i placów manewrowych bez nawierzchni asfaltowej, f)demontaż ogrodzenia, g)zasilanie energetyczne, AKPiA i częściowe oświetlenie terenu stacji wodociągowej (agregat prądotwórczy, kablowe linie energetyczne). 3.Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w Specyfikacjach Technicznych, Dokumentacji Projektowej, Przedmiarze robót stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zał. nr 9. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do sporządzenia oferty wymaga weryfikacji z projektem. 4.Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych. 5.Oferent nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 6.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dotyczy materiałów, dla których określono znak towarowy) jednak o parametrach i jakości równoważnej do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. 7.Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawić deklaracje zgodności na wbudowane i użyte materiały. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9.Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia - nie krótszy niż 60 miesięcy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości pracy i dostaw wody do sieci przez stację uzdatniania, przez cały czas trwania robót. 11.Roboty częściowo prowadzone będą w obiekcie czynnym i terenie objętym działalnością P.K. KOMBEST Sp. z o. o. i uczęszczanym przez interesantów Przedsiębiorstwa, dlatego wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót, zwłaszcza wejścia do budynku i ciągów komunikacyjnych. 12.Niniejsze zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego pod nazwą Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Z uwagi na powyższe wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, w uzgodnieniu z zamawiającym i eksploatatorem Stacji Uzdatniania Wody. Natomiast po zrealizowaniu zadania Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu różnicowego, wykazującego różnice pomiędzy projektem budowlanym, a stanem faktycznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Henryk Jurczak Sp. jawna, ul. Bukowska 24, 43-353 Porąbka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1584832,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1749842,19

  • Oferta z najniższą ceną: 1749842,19 / Oferta z najwyższą ceną: 2481000,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.