eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko-pomorskiego - RDW Włocławek z podziałem na 7 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20913

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko-pomorskiego - RDW Włocławek z podziałem na 7 części zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Martyna Szczuraszek, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16, e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw-bydgoszcz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, Sławomir Woźniak Teresa Krzeszewska, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231-25-95, fax 054 231-21-85, e-mail: t.krzeszewska@zdw-bydgoszcz.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko-pomorskiego - RDW Włocławek z podziałem na 7 części zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: nr 1 dr.265 dł.26,817 km,nr 2 dr.266 dł.5,644 km,nr 3 dr.270 dł.2,785 km,nr 4 dr.301 dł.4,986 km,nr 5 dr.541 dł.2,140 km, nr 6 dr.559 dł.1,660 km, nr 7 dr. 562 dł. 3,964 km. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko - pomorskiego - RDW Włocławek. Zakres robót: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, - remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami, - mechaniczne, regulacja kratek ściekowych, ścięcie poboczy gruntowych, wykonanie oznakowania poziomego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót dla części zamówienia nr 1- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 2.005,2 m.kw,- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 175.135,00. m kw, - remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową 507,3. Mg, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 175.135,00 m kw, - mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 56.067,00 , wykonanie oznakowania poziomego m.kw.3.447,74Zakres robót dla części zamówienia nr 2:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 35.399,00. m kw, - remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową 441,70. Mg, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 35.399,00 m kw, - mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 17.530,00 , wykonanie oznakowania poziomego m.kw.430Zakres robót dla części zamówienia nr 3:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 16.710,00. m kw, , - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 16.710,00 m kw,Zakres robót dla części zamówienia nr 4:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 26.081,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 26.081,00 m kw, Zakres robót dla części zamówienia nr 5:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 13.106,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 13.106,00 m kw, mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 4.370,00Zakres robót dla części zamówienia nr 6:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 10.074,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 10.074,00 m kw, wykonanie oznakowania poziomego m kw. 170,60Zakres robót dla części zamówienia nr 7:- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 24.164,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 24.164,00 m kw, mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw.7.500,00, wykonanie oznakowania poziomego m .kw. 410,30 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1÷3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2),3),4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w punkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie a,b,c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio Dokumenty o których mowa w punkcie 2,3,4 oraz a),b),c) składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia opisanego warunku, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia żąda się następujących dokumentów: 5.1. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz wykonanych robót budowlanych w technologii powierzchniowego utrwalenia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie, że wykonawca wykonał roboty drogowe (zakończył) w technologii powierzchniowego utrwalenia w ilości 300 000 m kw łącznie we wskazanym okresie. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający że wskazane roboty , zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 5.2. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: - kierownik robót drogowych -1 osoba, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń , który jest członkiem PIIB oraz posiada doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych polegających na pełnieniu funkcji kierownika budowy , na budowie , przebudowie lub rozbudowie dróg a roboty były o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiotowe zamówienie . Minimalna ilość zrealizowanych robót j/w - 1 zadanie. Wszystkie kopie dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. 5.3. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem:- zestaw do wykonywania powierzchniowych utrwaleń: skrapiarka wyposażona w urządzenia pomiarowo-kontrolne oraz rozsypywacz grysów lub kombajn do powierzchniowych utrwaleń kruszywa, - Walce ogumione - 1 szt - Samochody samowyładowcze o ładowności minimum 10 ton - 2 szt - dotyczy części zamówienia od nr 1 do nr 7. , ścinarka poboczy - 1szt .dotyczy części zamówienia nr 1,nr2 ,nr 5 i nr 7., rozkładacz mas bitumicznych - 1 szt. dotyczy części zamówienia nr 1 i nr 2. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 6.W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda się następujących dokumentów: 6.1. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek w punkcie 6.1. musi spełniać każdy z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 pkt 1÷3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i ust 2 oraz spełniają warunki określone przez Zamawiającego: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą następująco: 1. W zakresie doświadczenia zawodowego wykonawcy - warunek oceniany będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy wykonawca wykaże doświadczenie większe od wymaganego zamawiający przyzna 1 punkt za każdą następną wykonaną robotę budowlaną (drogową)w technologii powierzchniowych utrwaleń w ilości nie mniejszej niż 150 000 m kw. 2. W zakresie osób zdolnych do wykonywania zamówienia- warunek oceniany będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy wykonawca wykaże większą niż wymagana przez zamawiającego liczbę osób posiadających uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej zamawiający przyzna 1 punkt za każdą następną osobę posiadającą uprawnienia budowlane. 3. W zakresie potencjału technicznego-warunek oceniany będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy wykonawca wykaże większą niż wymagana przez zamawiającego ilość sprzętu (samojezdna skrapiarka wyposażona w urządzenia pomiarowo - kontrolne, rozsypywacz grysów, kombajn do powierzchniowych utrwaleń) za każdą następną wskazaną jednostkę sprzętową otrzyma 1 punkt. Jeśli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż przewidywana maksymalna ilość, Zamawiający nie przeprowadzi punktacji w celu uzyskania rankingu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć wraz z wnioskiem następujące dokumenty: 1. Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1÷3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2,3,4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w punkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie a),b),c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punkcie 2,3,4 oraz a),b),c) składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia opisanego warunku, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia żąda się następujących dokumentów: 5.1. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz wykonanych robót budowlanych w technologii powierzchniowych utrwaleń w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym że wskazane roboty , zostały wykonane z należytą starannością. 5.2. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań w stosunku do wskazanych osób takich jak :dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień , kserokopię dyplomu ukończenia wyższej uczelni , kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie osób sporządzić w formie tabelarycznej. Wszystkie kopie dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.3. Sporządzić i załączyć do wniosku wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 6.W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda się następujących dokumentów: 6.1. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. 7. Wykonawcy składający wspólny wniosek /konsorcjum/ winni złożyć do wniosku dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisaniu umowy. 8.Wniosek oraz oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę/y/ upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisywania wniosku winno być dołączone do wniosku /oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę/ o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do wniosku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 265 Brześć Kuj. - Gostynin. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 265 Brześć Kuj. - Gostynin o łącznej długości 26,817 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 2.005,2 m.kw,- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 175.135,00. m kw, - remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową 507,3. Mg, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 175.135,00 m kw, - mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 56.067,00 , wykonanie oznakowania poziomego m.kw.3.447,74. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Sompolno. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Sompolno o łącznej długości 5,644 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 35.399,00. m kw, - remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową 441,70. Mg, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 35.399,00 m kw, - mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 17.530,00 , wykonanie oznakowania poziomego m.kw.430. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 270 Brześć Kuj. - Koło. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 270 Brześć Kuj. - Koło o łacznej dłoguości 2,785 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 16.710,00. m kw, , - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 16.710,00 m kw,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny o łącznej dłogości 4,986 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 26.081,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 26.081,00 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 541 Sierpc - Tłuchowo - Dobrzyń n/Wisłą. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 541 Sierpc - Tłuchowo - Dobrzyń n/Wisłą o łacznej długości 2,140 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 13.106,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 13.106,00 m kw, mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw. 4.370,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 559 Lipno - Płock. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr Lipno - Płock o łacznej długości 1,660 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 10.074,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 10.074,00 m kw, wykonanie oznakowania poziomego m kw. 170,60. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 562 Szpetal Górny - Płock. 1) Krótki opis: Wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 562 Szpetal Górny - Płock o łącznej długości 3,964 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 24.164,00. m kw, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami 24.164,00 m kw, mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych m kw.7.500,00, wykonanie oznakowania poziomego m .kw. 410,30. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.