eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20907

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Elżbieta Wieczorek, Sylwia Jabłońska, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, fax 022 6946671, e-mail: echoluj@kprm.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kprm.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): j.w Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: WARSZAWA, AL. UJAZDOWSKIE 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: rezerwacja, sprzedaż i dostawa ( do siedziby Zamawiającego - lokalizacja: przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie) w terminach każdorazowo uzgodnianych z Zamawiającym biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla potrzeb wyjazdów służbowych Prezesa Rady Ministrów, kadry kierowniczej i pracowników KPRM w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach zlecanych przez Zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach zagranicznych. - dostarczania zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym każdorazowo z Zamawiającym, nie później niż 24 godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów), - dostarczenia w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją Zamawiającego, biletu do siedziby Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot (na lotnisku Warszawa - Okęcie), nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania. - informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, - oferowania różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn uwzględniające zniżki: grupowe /o ile występują warunki ich przyznania/, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych), długości trasy, - zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: PRZEKRACZA 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponowanie co najmniej 2 numerami telefonicznymi do obsługi spraw związanych z przedmiotem zamówienia. Umożliwienie kontaktu telefonicznego przez 7 dni w tygodniu w godz. 8.00-22.00, - zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 zamówienia o charakterze podobnym do zamówienia jak w niniejszym postępowaniu, przez które należy rozumieć: \podpisaną i zrealizowaną umowę przez Wykonawcę, zawartą z jednym podmiotem (jednym zamawiającym), na sprzedaż biletów lotniczych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000 zł brutto - przynależność do IATA lub posiadanie ważnej autoryzacji IATA 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia, z których w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca w/w warunki spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p., 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie - wykaz numerów telefonicznych, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - dokument potwierdzający przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA , -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 u.p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu zagranicznego 70 2. wysokość upustu (określona w % ) od ceny biletu lotniczego przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 11:30, siedziba Zamawiającego, Al. Ujazdowskie 1/3, pok. nr 11B.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.