eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › opracowanie analizy presji i wpływów zanieczyszczeń antropogenicznych w szczegółowym ujęciu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych dla potrzeb opracowania programów działań i planów gospodarowania wodami



Ogłoszenie z dnia 2006-04-21

POZYCJA 20907

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie analizy presji i wpływów zanieczyszczeń antropogenicznych w szczegółowym ujęciu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych dla potrzeb opracowania programów działań i planów gospodarowania wodami Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Anna Olędzka, Konstruktorska 1,pokój 214, tel. 22 45 90 636, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, fax 022 4590201, 4590001, http://www.nfosigw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Anna Olędzka, ul, Konstruktorska 1, pokój 214, tel. 22 45 90 636, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 45 90 636, fax 22 45 90 201. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Anna Olędzka, ul, Konstruktorska 1, pokój 214, tel. 22 45 90 636, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 45 90 636, fax 22 45 90 201. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie analizy presji i wpływów zanieczyszczeń antropogenicznych w szczegółowym ujęciu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych dla potrzeb opracowania programów działań i planów gospodarowania wodami. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy pn. Opracowanie analizy presji i wpływów zanieczyszczeń antropogenicznych w szczegółowym ujęciu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych dla potrzeb opracowania programów działań i planów gospodarowania wodami. Przedmiotem pracy jest przeprowadzenie analizy oraz oceny antropogenicznych presji i wpływów na wody powierzchniowe i podziemne oraz wyznaczenie tych części wód, dla których osiągnięcie celów środowiskowych określonych w Ramowej Dyrektywie Wodnej jest niemożliwe lub zagrożone, a także rozpoznanie przyczyn tej sytuacji. Nadrzędnym celem przedmiotowej analizy jest sporządzenie listy scalonych jednolitych części wód niespełniających celów środowiskowych. W tym celu wykonawca przeprowadzi pogłębioną analizę precyzującą ryzyko nieosiągnięcia celów środowiskowych przez poszczególne scalone jednolite części wód, na podstawie wyników wstępnej oceny ryzyka, której dokonano w roku 2004, a także w oparciu o obowiązujące prawo według stanu na dzień podpisania umowy z wykonawcą. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie całego kraju. Kod NUTS: PL. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy pn. Opracowanie analizy presji i wpływów zanieczyszczeń antropogenicznych w szczegółowym ujęciu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych dla potrzeb opracowania programów działań i planów gospodarowania wodami.Opis przedmiotu pracy i nadrzędnego jej celu - jak w pkt. II.1.6).Wartość szacunkowa-476088 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane jest wadium: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie będzie przekazane wykonawcy w 3 częściach, po zakończeniu każdego z etapów pracy. Płatność będzie zrealizowana w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru pracy i akceptacji faktury przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 44 ustawyPrawo zamówień publicznych,dalej u.p.z.p) sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik 2 Instrukcji dla Wykonawców(IDW)- I Części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienione wyżej dokumenty musi złożyć każdy z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1).a), c) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w pkt. III.2.1).a), b), c) i d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. wykaz osób wyznaczonych przez niego do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia, zgodnie z Załącznikiem 3 IDW. Dodatkowo dla osoby wskazanej na Kierownika projektu, Wykonawca załączy szczegółowe informacje na temat jej kwalifikacji -zgodnie z Załącznikiem 4 IDW, potwierdzające spełnianie określonego przez zamawiającego warunku. 2. wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik 5 IDW oraz oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokumentów wystawionych przez zleceniodawcę/zleceniodawców na rzecz których wykonane były wykazane usługi potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie. Wymagania: Wykonawca musi: a) dysponować zespołem odpowiedzialnym za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zespół wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia musi składać się co najmniej z 30 osób i obejmować wszystkie wymagane poniżej stanowiska specjalistyczne - co najmniej w liczbie tam określonej: 1. Kierownik projektu - tylko1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska lub dziedzina nauki: nauki ekonomiczne, dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu, stopień naukowy: co najmniej doktor. Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi (co najmniej 5 osobowymi) lub projektami w zakresie gospodarki wodnej. Udział w co najmniej 3 zamówieniach (usługach) o podobnym charakterze tj. projekt, opinia, analiza, ekspertyza, opracowanie itp. z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej lub planowania gospodarowania wodami lub wpływu zanieczyszczeń obszarowych i punktowych na jakość wód lub oceny stanu jakości i ilości wód powierzchniowych i podziemnych. 2. Specjalista ds. gospodarki wodnej - 1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie bilansowania zasobów wodnych. 3. Specjalista ds. gospodarki wodnej - 3 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie bilansowania zasobów wodnych. 4. Specjalista ds. hydrologii - 1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie ilości i hydromorfologii wód. 5. Specjalista ds. hydrologii- 3 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie ilości i hydromorfologii wód. 6. Specjalista ds. wód powierzchniowych śródlądowych -1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie hydromorfologii i hydrologii wód rzecznych i jeziornych. 7. Specjalista ds. wód powierzchniowych śródlądowych -3 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie hydromorfologii i hydrologii wód rzecznych i jeziornych. 8. Specjalista ds. wód podziemnych -1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki o ziemi, dyscyplina naukowa: geologia, co najmniej 4-letnie doświadczenie w dokumentowaniu zasobów wód podziemnych. 9. Specjalista ds. wód podziemnych -3 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki o ziemi, dyscyplina naukowa: geologia lub dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 3-letnie doświadczenie w dokumentowaniu zasobów wód podziemnych. 10. Specjalista ds. wód przybrzeżnych i przejściowych -2 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska, co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie hydromorfologii i jakości wód przybrzeżnych i przejściowych. 11. Specjalista ds. planowania- 1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: kształtowanie środowiska lub dziedzina nauki: nauki ekonomiczne, dyscyplina naukowa: ekonomia, co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie gospodarki przestrzennej. 12. Specjalista ds. planowania -2 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: kształtowanie środowiska lub dziedzina nauki: nauki ekonomiczne, dyscyplina naukowa: ekonomia, co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie gospodarki przestrzennej. 13. Specjalista ds. Systemu Informacji Geograficznej GIS -1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska lub dziedzina nauki: nauki rolnicze, dyscyplina naukowa: kształtowanie środowiska, co najmniej 4-letnie doświadczenie z zakresu inżynierii środowiska (System Informacji Geograficznej GIS). 14. Specjalista ds. GIS -2 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki techniczne, dyscyplina naukowa: inżynieria środowiska lub dziedzina nauki: nauki rolnicze, dyscyplina naukowa: kształtowanie środowiska, co najmniej 3-letnie doświadczenie z zakresu inżynierii środowiska (System Informacji Geograficznej GIS). 15. Specjalista ds. baz danych -1 osoba, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki matematyczne, dyscyplina naukowa: informatyka, co najmniej 4-letnie doświadczenie w tym budowa przynajmniej 1 bazy danych związanej z gospodarką wodną.16. Specjalista ds. baz danych 2 osoby, wykształcenie wyższe magisterskie, dziedzina nauki: nauki matematyczne, dyscyplina naukowa: informatyka, co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym budowa przynajmniej 1 bazy danych związanej z gospodarka wodną. 17. Pomoc techniczna -2 osoby, wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w gospodarce i inżynierii wodnej lub gospodarce przestrzennej lub biologii wód lub monitoringu wód lub geomorfologii lub ichtiologii. b) wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (2003,2004,2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia (usługi) o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia tj. projekt, opinia, analiza, ekspertyza, opracowanie itp. z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej lub planowania gospodarowania wodami lub wpływu zanieczyszczeń obszarowych i punktowych na jakość wód lub oceny stanu jakości i ilości wód powierzchniowych i podziemnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. III.2.1.3) muszą być spełnione łącznie przez tych Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Proponowana zawartość merytoryczna i sposób prezentacji pracy - waga 60 cena - waga 35 termin wykonania pracy - waga 5 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WP/ZZ/06/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.06.2006, godzina 10:30, NFOSiGW, ul. Konstruktorska 1, Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie finansowane ze środków V Programu Indykatywnego Ekologicznego Funduszu Partnerskiego Phare. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy złożyć wraz z ofertą.Treść pełnomocnictwa musi identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika. Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innej instytucji zamawiającej. 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.