eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa samojezdnej maszyny wielofunkcyjnej do pielęgnacji sztucznych muraw i nawierzchni poliuretanowych oraz betonowych do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-14

Białystok: Dostawa samojezdnej maszyny wielofunkcyjnej do pielęgnacji sztucznych muraw i nawierzchni poliuretanowych oraz betonowych do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 209025 - 2009; data zamieszczenia: 14.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.bialystok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samojezdnej maszyny wielofunkcyjnej do pielęgnacji sztucznych muraw i nawierzchni poliuretanowych oraz betonowych do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest maszyna wielofunkcyjna do pielęgnacji sztucznych muraw i nawierzchni poliuretanowych oraz betonowych typu: SMG SportChamp, Ganni Ferrari lub maszyna wielofunkcyjna o równoważnych lub niegorszych parametrach (pkt 2) wraz z zestawem urządzeń służących do wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych. 2. Parametry zestawu: 1) Maszyna bazowa: samojezdna czterokołowa, o masie nie przekraczającej 710 kg, zaopatrzona w silnik diesla o mocy 20-25 kM, z siedziskiem dla operatora z panelem sterowniczym i standardową kierownicą (wyklucza się sterowanie układem kierowniczym za pomocą drążków), z filtrowanym zbiornikiem na śmieci unoszonym hydraulicznie na wys. nie mniejszą niż 1,5 m, zaopatrzona w pełną hydraulikę do obsługi dodatkowego osprzętu i specjalistyczne opony do pracy na sztucznych nawierzchniach trawiastych. 2) Zestaw dodatkowych urządzeń (przystawek) w liczbie jak poniżej, w pełni kompatybilnych z maszyną bazową: a) urządzenie (przystawka) do intensywnego czyszczenia nawierzchni i unoszenia włókien z funkcjami: odkurzania, szczotkowania, sortowania zebranego materiału i przenoszenia wypełnienia o szerokości roboczej min. 1m; b) urządzenie (przystawka) do likwidacji ubicia, tj. rozbijania wypełnienia z regulowaną głębokości pracy o szerokości roboczej min. 1 m; c) urządzenie (przystawka) do rozsypywania (roztrząsania) wypełnienia, tj. piasku kwarcowego i granulatu gumowego, z regulowaną ilością wysypywania o pojemności min. 150 kg; d) urządzenie (przystawka) do szczotkowania z funkcją odkurzania/ssania, przeczesująca i podnosząca włókna o szerokości roboczej min. 1,5 m; e) urządzenie (przystawka) do odkurzania/zasysania liści i innych zanieczyszczeń powierzchniowych o szerokości roboczej min. 1 m; f) szczotka zamiatająca warstwę wierzchnią o szerokości roboczej min. 1,2 m; g) szczotki przeciwbieżne do czyszczenia nawierzchni poliuretanowych oraz betonowych o szerokości roboczej min. 1 m., zaopatrzone w zabezpieczenie filtra przy zbiorniku na śmieci maszyny bazowej. 3. Maszyna i wszystkie dodatkowe elementy powinny być fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenia pracowników Zespołu Obiektów Piłkarskich w zakresie obsługi urządzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane koncesje i uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) wykonali w ostatnich 2 latach minimum 1 zamówienie na dostawy urządzeń do pielęgnacji nawierzchni syntetycznych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta: 1) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1). 2) opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez wykonawcę. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2). 3) Wykaz minimum 1 zamówienia wykonanego w okresie ostatnich 2 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 2 lata - za ten okres, na dostawy urządzeń do pielęgnacji nawierzchni syntetycznych potwierdzone, że dostawy zostały wykonane należycie, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio zamawiających, stwierdzającymi, iż dostawy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3). 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.bialystok.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4 15-465 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.