eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa kontenera biurowego w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Toruń: Dostawa kontenera biurowego w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 208989 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biogaz Inwestor Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527229, fax 056 6527228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biogaz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenera biurowego w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kontenera biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kontener biurowy: obsługa stacji ze stanowiskiem kasowym - kontener o powierzchni od 14,5 m2 do 17,0 m2 (wysokość wewnętrzna pomieszczeń: 2,45 - 2,5 m, wys. zewnętrzna: do 2,95 m) - wymagany kolor ścian zewnętrznych: popiel - wymagany kolor ścian wewnętrznych: biały. załączniki graficzne: rzut kontenera ze wskazaniem rozmieszczenia otworów drzwiowych i okiennych oraz elementów instalacji elektrycznej i mapa z lokalizacją kontenera Wyposażenie kontenera: - drzwi zewnętrzne i wewnętrzne przeszklone do połowy koloru białego - 2 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okna zewnętrzne z PCV jednokwaterowe rozwierano-uchylne koloru białego o wymiarach 120/120 cm ogółem - 6 szt., w tym: okno na stanowisku kasjerki o wymiarach 120/120 cm dzielone podawcze przesuwane poziomo umieszczone na wysokości: 90 cm od posadzki pomieszczenia - 1 szt; - okno wewnętrzne na stanowisku kasjerki z PCV koloru białego o wymiarach: 80/120 cm podawcze przesuwane pionowo, umieszczone na wysokości: 80 cm od posadzki pomieszczenia - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 4 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 5 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne. Uwaga: podejście zewnętrzne zasilania elektrycznego po stronie zamawiającego. Wykonawca oprócz urządzeń elektrycznych wymienionych powyżej wykona skrzynkę przyłączeniową i zabezpieczenie prądowe w kontenerze. Wykonawca załączy zwymiarowany rzut kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenera, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia oraz przedstawi warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg. Uwaga: zamawiający utwardzi podłoże pod kontener. Wykonawca zapewni rozładunek kontenera w miejscu lokalizacji przy ul. Legionów 220 w Toruniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.11.00 - Budynki modułowe i przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) c. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 50.000,- zł d. dysponują wykwalifikowaną kadrą, sprzętem niezbędnym do wykonania zadania oraz posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - zrealizowali jako główni wykonawcy co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia e. spełnią warunki niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści odnoszącej się do przepisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. aktualna polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 50.000,- zł z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; w przypadku gdy ubezpieczenie wygasa w trakcie trwania umowy wykonawca jest zobowiązany do złożenia dodatkowego oświadczenia, że przedłoży zamawiającemu nową polisę w dniu wygaśnięcia dotychczasowego ubezpieczenia f. wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców g. zwymiarowany rzut kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenera, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia h. atesty i świadectwa jakości na materiały z których wykonywany jest kontener oraz ich wyposażenie i. warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg kontenera j. oświadczenie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych (dotyczy tylko wykonawców będących Spółką z o.o.). Dokumenty, o których mowa (poza oświadczeniami - wyłącznie oryginały), mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy i składają stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wybrania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający będzie żądał przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy z osobna dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt b, c, d. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 4 ppkt c, d rozpatrywane będą łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biogaz.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biogaz.torun.pl; na wniosek wykonawcy zamawiający w terminie 5 dni przekazuje SIWZ; cena wydruku SIWZ wynosi 10 zł + 22% VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Biogaz Inwestor Sp. z o.o., 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159 pok. 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.