Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: wykonanie inwentaryzacji nabrzeży Motławy w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, do kontaktów: Janusz Karolak Jacek Adamski, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, fax (058) 620 67 43, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umgdy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji nabrzeży Motławy w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk - Motława. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie inwentaryzacji nadwodnej i podwodnej istniejących nabrzeży rzeki Motławy(z wyłączeniem odcinka XV i XVI na wyspie Ołowianka) wraz z dokumentacją powykonawczą; b) Określenie nośności urządzeń cumowniczych; c) Inwentaryzacja instalacji na nabrzeżach i biegnących w dnie Motławy; d) Inwentaryzacja oświetlenia nabrzeży; e) Ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu zgodnie z wytycznymi Prawa Budowlanego dot. kontroli obiektu (art.62 ust.1 pkt 2) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej z 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych Dz.U. Nr 206 poz. 1516 z 2006 r. z podziałem na odcinki (z wyłączeniem odcinka XV i XVI na wyspie Ołowianka; f) Sformułowanie wniosków wynikających z oceny stanu technicznego nabrzeża i zakresu robót budowlanych niezbędnych do wykonania w celu doprowadzenia obiektów do odpowiedniego stanu technicznego; g) Określenie numeracji i nazw nabrzeży (uwzględniając dotychczasową numerację), Po zatwierdzeniu podziału przez Urząd Morski w Gdyni zastabilizować repery geodezyjne; h) Wykonanie mapy sytuacyjno wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 wraz ze wszystkimi instalacjami podziemnymi z uwzględnieniem podziału na poszczególne odcinki nabrzeży Motławy w 5 częściach: 1. Nabrzeża na Wyspie Ołowianka, 2. Nabrzeża od Wiosny Ludów w kierunku ujścia Raduni, 3. Nabrzeży Motławy od Bramy Zielonej do Nabrzeży Targu Rybnego, 4. Nabrzeże nr XIX od wnęki promu do Polskiego Haka włącznie, 5. Pozostałe nabrzeża Motławy. Zakres map musi obejmować minimum 20 mb od krawędzi nabrzeża na całej długości przedmiotu zamówienia. i) Wykonanie badania czystości dna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej z 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych Dz.U. Nr 206 poz. 1516 z 2006 r.; j) Wykonanie planu batymetrycznego. k) Wykonanie dokumentacji zdjęciowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty inwentaryzacyjne polegające na badaniu stanu technicznego budowli hydrotechnicznych , wykonaniu ekspertyz technicznych lub wykonaniu paszportyzacji budowli hydrotechnicznych, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. łącznie. Na potwierdzenie należy dołączyć do oferty wykaz wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.2 u. p. z .p . (powyższe dotyczy każdego o z Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać nastepujace warunki: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. a)Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty inwentaryzacyjne polegające na badaniu stanu technicznego budowli hydrotechnicznych , wykonaniu ekspertyz technicznych lub wykonaniu paszportyzacji budowli hydrotechnicznych, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. łącznie. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.2 u. p. z .p . (powyższe dotyczy każdego o z Wykonawców składających ofertę wspólną) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty inwentaryzacyjne polegające na badaniu stanu technicznego budowli hydrotechnicznych , wykonaniu ekspertyz technicznych lub wykonaniu paszportyzacji budowli hydrotechnicznych, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. łącznie. Na potwierdzenie należy dołączyć do oferty wykaz wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.2 u. p. z .p . (powyższe dotyczy każdego o z Wykonawców składających ofertę wspólną)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie + koszt wysyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 09:15, Siedziba Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 39.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
- "Budowa ujęcia wody wraz ze zbiornikami wyrównawczymi w m. Zezulin Pierwszy oraz rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w m. Kaniwola" - ETAP II
- "Budowa ujęcia wody wraz ze zbiornikami wyrównawczymi w m. Zezulin Pierwszy oraz rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w m. Kaniwola" - ETAP I
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek dr. woj. nr 600 - Dłużec - Piecki - etap I
- Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.