eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola samorządowego z terenu Gminy Bobolice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-21

POZYCJA 20889

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bobolice: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola samorządowego z terenu Gminy Bobolice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bobolice, do kontaktów: Grażyna Wiater-Ubysz, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, tel. +48 094 3458401, fax +48 094 3458420, e-mail: inwestycje@bobolice.pl, www.bobolice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola samorządowego z terenu Gminy Bobolice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów na terenie Gminy Bobolice do szkół i przedszkola wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami do szkoły i ze szkoły. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo zachodniopomorskie, powiat Koszalin, gmina Bobolice. Kod NUTS: PL422. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Umowa zawarta na okres 3 lat. 1 716 790.56 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; data zakończenia: 31.08.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 9 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Fakturowanie miesięczne, płatność przelewem. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualne zaświadczenia: z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , urzędu skarbowego i zakładu ubezpieczeń społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o nie karalności osób i podmiotu zbiorowego. 3. Uprawnienia - zezwolenia, licencje, certyfikaty kompetencji zawodowych do wykonania na terenie Polski regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa na kwotę nie niższą niż 90 tys. PLN na każde zdarzenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykazać się w okresie 5 lat co najmniej 2 usługami porównywalnymi z przedmiotem zamówienia w okresie rocznym o wartości minimum 100 tys. PLN. Minimum 50% jako główny Wykonawca - zamówienie należy wykonać co najmniej 50% siłami własnymi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IB-341/71/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.06.2006, cena - 30,50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie Urzędu Miejskiego w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.06.2006, godzina 11:15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Przewidziany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 31.05.2009 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Dzierżawa środka transportu stanowiącego własność Zamawiającego - autobus szkolny (1 szt.). Na podstawie umowy o pracę zatrudniać na własny koszt 4 kierowców i 5 opiekunek z terenu Gminy Bobolice. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.