eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Dostawę i instalację wielkoformatowego kserografu cyfrowego, skanera i plotera atramentowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Kamień Pomorski: Dostawę i instalację wielkoformatowego kserografu cyfrowego, skanera i plotera atramentowego.
Numer ogłoszenia: 208814 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński , ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i instalację wielkoformatowego kserografu cyfrowego, skanera i plotera atramentowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i instalację urządzeń do drukowania, kopiowania oraz skanowania dokumentacji wielkoformatowej kolorowej oraz czarno-białej oraz plotera atramentowego do wydruku w kolorze o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: 1) Drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji kolorowej i czarno-białej do szerokości 914 mm. 2) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe - pod tym terminem zamawiający rozumie urządzenia fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu. 3) Rozwiązanie w zakresie emisji zadań monochromatycznych powinno mieć możliwość jednoczesnego drukowania i przetwarzania zadań kopiowania lub skanowania. 4) Prędkość druku monochromatycznego co najmniej 2 x A0/min, kolorowego co najmniej 1 x A0/min. 5) Maksymalna rozdzielczość druku 1200x600 dpi. 6) Rodzaje mediów: (papier, kalka, folia). Emisja zadań monochromatycznych: 1) Urządzenie ma być wyposażone we wbudowany polskojęzyczny, panel operatorski urządzenia oraz oprogramowanie do komunikacji z urządzeniem oraz obsługi ze sterownikami włącznie w języku polskim. Wszelkie komunikaty urządzenia i oprogramowania (np. o błędach w urządzeniu czy systemie), wyświetlane informacje o stanie i ustawieniach całego systemu minimum w zakresie informacji o założonych nośnikach (rozmiar, rodzaj), obciążeniu modułu drukującego (zadania oczekujące na wydruk, nazwa użytkownika), stanie urządzenia (drukowanie, wolne) na stanowiskach użytkowników muszą być w języku polskim. 2) Urządzenie powinno posiadać narzędzia do komunikacji sieciowej umożliwiające wyświetlanie na stanowiskach komputerowych stanu zadania kopiowania i drukowania, oraz anulowania, wstrzymania lub wznowienia całego zadania oraz ponownego wykonania zadań przechowanych w spersonalizowanej skrzynki odbiorczej. 3) Urządzenie musi posiadać 2-rolkowy podajnik automatyczny z automatycznym obcinaniem. 4) Wbudowany w panel operatora port USB umożliwiający bezpośredni wydruk prac czarno-białych z pamięci USB. 5) Skanowanie do pamięci USB na wbudowany w panel operatora port USB. 6) Skalowanie przy kopiowaniu: do formatu standardowego oraz skalowanie w zakresie 10%-1000% . 7) Automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i automatyczny wybór rolki z założonym podłożem o minimalnej szerokości pozwalającej na uzyskanie całego obrazu. 8) Czas uzyskania wydruku ze stanu uśpienia/spoczynku maszyny - możliwość uzyskania pierwszego wydruku/kopii formatu A0 w momencie kiedy maszyna znajduje się w stanie uśpienia w czasie nie przekraczającym 1 min. 9) Formaty danych: TIFF, PDF/A, JPEG, wielostronicowe pliki TIFF& PDF/A. Emisja zadań kolorowych - ploter kolorowy: 1.Minimalna ilość pamięci RAM 256 MB 2.Wbudowana wewnętrzna karta sieciowa 3.Minimalna rozdzielczość druku  1200x 1200 dpi 4.Minimalna ilość automatycznych podajników materiałów na wydruki - jeden, podstawa, kosz na wydruki. 5.Obsługiwane formaty plików: HPGL/2 , HPGL, HPRTL, TIFF, JPEG, PDF 6.Możliwość zarządzania kolejką prac. 7.Współpraca z Windows 2000, XP, Vista, Windows 8.Zasobniki z atramentem minimum 100ml na kolor.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7B, 72-400 Kamień Pomorski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, Kancelaria Ogólna, ul. Wolińska 7B, 72-400 Kamień Pomorski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.