eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Poprawa jakości dróg w miejscowościach turystycznych gminy Łagów - Przebudowa drogi gminnej Łagów - Łagówek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Łagów: Poprawa jakości dróg w miejscowościach turystycznych gminy Łagów - Przebudowa drogi gminnej Łagów - Łagówek.
Numer ogłoszenia: 208804 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów , ul. 1 Lutego 7, 66-220 Łagów, woj. lubuskie, tel. 0-68 34 12 186, faks 0-68 34 12 262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości dróg w miejscowościach turystycznych gminy Łagów - Przebudowa drogi gminnej Łagów - Łagówek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje: przebudowę nawierzchni drogi na odcinku Łagów - Łagówek poprzez usytułowanie w granicach pasa drogowego jezdni dla ruchu kołowego dwukierunkowego oraz ścieżki rowerowej z której będą mogli również korzystać piesi. Przeznaczona do przebudowy jezdnia ma obecnie nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 3,0 m do 3,5 o znacznym stopniu zniszczenia. Pobocze gruntowe. Do infrastruktury technicznej usytułowanej w granicach pasa drogowego należą sieci: energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa, przewody kananlziacji sanitarnej. Do projektowanych zmian w zagospodarowaniu terenu w odniesieniu do istniejącego zagospodarowania należą: przebudowa istniejącej drogi na drogę z jezdnia o szerokości 5,0m dla ruchu kołowego, budowa ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m z nawierzchnią z kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm odddzielonej od nawierzchni bitumicznej krawężnikiem betnowym 20x30 cm, określenie terenów zieleni i terenów przeznaczonych do ruchu kołowego i pieszego. Parametry techinczne: droga klasy L, Vp=40 km/h, kategoria ruchu - KR2, szerokość ścieżki rowerowej 2,5 m z możliwością korzystania z niej przez pieszych, szerokość jezdni - 5,0 m dwa pasy i dwa kierunki ruchu kołowego. Zestawienie powierzchni: jezdnia - 7 885,0 m2, ścieżka rowerowa - 3 777,5 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w kwocie 40 000 PLN. Wadium wnosi się przed uplywem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu uważa sie za wniesione, jeżeli kwota wadim zostanie zaksiegowana na rachunku zamawiająceg przed terminem otwarcia ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku warunków formalnych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, - którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, - którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy. W przypadku potencjału ekonomicznego i finansowego znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion PLN), b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln zł (dwa miliony). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku potencjalu kadrowego: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami tj. Kierownik Budowy - branża drogowa -1- Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie nawierzchni bitumicznej o pow. min. 5 000 m2. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w. Doświadczenie Wykonawcy: tj. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 5 000 m2.; b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (betonowej lub/i kamiennej) o łącznej powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 3 000 m2; c)Warunek wymieniony, w p. a) i b) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; spełniać warunki wymienione w punkcie 6 SIWZ; do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:a) Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1., b)Załącznik do oferty - Dane Kontraktowe - Formularz 1a, c) Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia), d) Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa dla osoby- osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia, c)Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia, d) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia, e) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia, f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast Pełnomocnictwo- Pełnomocnictwa dla osoby- osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2) składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski, potwierdzone przez Wykonawcę, potwierdzające że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; h)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie, tj.: a)Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania tj.- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln tys. zł; b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu - zgodnie z Formularzem Nr 4, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - jeżeli dotyczy, - Kopie stosownych uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentów potwierdzających wpis do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane (dotyczy wyłącznie osób posiadających uprawnienia budowlane, które uzyskały uprawnienia na podstawie przepisów obowiązującej ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r., Nr 8, póz. 38 2 późn. zm.), czyli po dniu 14 lutego 1995r.) oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów; d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 5, - Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać (NIE DOTYCZY); b)Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać (NIE DOTYCZY), c) Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu - oryginale.Strony oferty musza być trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich samoistne rozdzielenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagowie, ul. 1 Lutego 7, 66-220 Łagów pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Łagowie, ul. 1 Lutego 7, 66-220 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 -2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.