eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych Zatrudnianie osób niepełnopsprawnych w ocenie pracodawców i innych kluczowych partnerów rynku pracy w Mieście Gdańsk i powiecie gdańskim - stan obecny oraz mozliwe kieru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Gdańsk: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych Zatrudnianie osób niepełnopsprawnych w ocenie pracodawców i innych kluczowych partnerów rynku pracy w Mieście Gdańsk i powiecie gdańskim - stan obecny oraz mozliwe kierunki rozwoju, sporzadzenie raportu końcowego oraz przygotowanie i realizacja działań służących promocji i rozpowszechnieniu wyników badań.
Numer ogłoszenia: 208674 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku , ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, fax. 058 7325282.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pup.gda.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych Zatrudnianie osób niepełnopsprawnych w ocenie pracodawców i innych kluczowych partnerów rynku pracy w Mieście Gdańsk i powiecie gdańskim - stan obecny oraz mozliwe kierunki rozwoju, sporzadzenie raportu końcowego oraz przygotowanie i realizacja działań służących promocji i rozpowszechnieniu wyników badań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ AO.RL. 2533-11/08 O P I S P R Z E D M I O T U Z A M Ó W I E N I A 1. Skonstruowanie narzędzi badawczych (np. kwestionariuszy, scenariuszy) oraz schematu doboru prób do badań z określeniem wielkości próby, harmonogramu, ilości i miejsc przeprowadzanych badań w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2. Szkolenie dla moderatorów i ankieterów, 3. Przeprowadzenie badań wśród określonych wyznaczonych grup z zachowaniem zasad dotyczących reprezentatywności i jakości: - Badanie jakościowe (Indywidualne Wywiady Pogłębione: 3 grupy pracodawców, niepełnosprawni zarejestrowani w PUP, niepełnosprawni niezarejestrowani w PUP, instytucje i organizacje wspierające niepełnosprawnych), - Badanie ilościowe (ankiety face-to-face z przedsiębiorcami: w tym zatrudniającymi więcej niż 6% osób niepełnosprawnych oraz z pracodawcami zatrudniającymi mniej niż 6% lub w ogóle niezatrudniającymi osób niepełnosprawnych oraz z osobami niepełnosprawnymi), 4. Przeprowadzenie analizy stanu prawno - organizacyjnego dotyczącego zatrudnienia osób niepełnosprawnych, 5. Realizacja, monitorowanie i kontrola przeprowadzenia badań, wykonanych wyłącznie na zlecenie Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia, 6. Opracowanie wyników oraz raportów z badań i analiz, które zostaną przekazane Zamawiającemu w postaci pisemnej oraz elektronicznej na CD w liczbie po 3 egzemplarze w każdej wersji. Raport końcowy należy sporządzić z uwzględnieniem następujących elementów: opisowa cześć metodologiczna, szczegółowe wyniki badań przedstawione w postaci tabel, wykresów, materiałów analitycznych i źródłowych, wnioski oraz rekomendacje dla partnerów rynku pracy. Raport końcowy należy sporządzić w plikach Word lub PowerPoint, a dane liczbowe w postaci plików Excel, 7. Przekazanie Zamawiającemu wszystkich materiałów źródłowych uzyskanych podczas realizacji zamówienia (np. ankiety, nagrania itp.), 8. Prezentacja dla Zamawiającego wyników badań (zawierających wnioski i rekomendacje), 9. Przeniesienie nieodpłatnie na Zamawiającego praw autorskich do metodologii badań, raportu końcowego oraz materiałów promocyjnych, 10. Wydanie książkowe raportu końcowego wraz z rekomendacjami (200 sztuk w tym: usługa edytorska, opracowanie graficzne, skład i druk), 11. Opracowanie i wydanie materiałów promocyjnych (wersja skrócona raportu końcowego wraz z rekomendacjami - 500 sztuk, broszura - 200 sztuk, teczka - 200 sztuk, baner, notesy - 200 sztuk, długopisy - 200 sztuk, koperty), 2 12. Zorganizowanie konferencji upowszechniającej rezultaty przeprowadzonych badań z udziałem adresatów rekomendacji (dla ok. 80 uczestników) 13. Promocja w mediach (w tym: 5 artykułów w prasie lokalnej, 3 ogłoszenia w radiu, baner na portalu www) Wszystkie ww. działania muszą być wykonane w porozumieniu z Zamawiającym Grupy objęte niniejszym badaniem to: - pracodawcy (z podziałem na: zakłady pracy chronionej, zakłady zatrudniające powyżej 6% i poniżej 6% osób niepełnosprawnych), - niepełnosprawni zarejestrowani w PUP w Gdańsku, - niepełnosprawni niezarejestrowani w PUP w Gdańsku, - organizacje osób niepełnosprawnych. Adresatami rekomendacji będą: - władze samorządowe, - władze centralne (MPiPS), - pracodawcy (i ich organizacje), - publiczne służby zatrudnienia, - ośrodki pomocy społecznej, - instytucje edukacyjne, - partnerzy rynku pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Kod CPV wg słownika 2008: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. - przeprowadzili w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy badania ankietowe ( w tym co najmniej jedno badanie jakościowo - ilościowe) zgodnie ze standardami Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), o złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, z których każde miało cenę powyżej 150 000 PLN brutto oraz posiadają referencje, potwierdzające należyte wykonanie tych usług, - zorganizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy konferencje dla minimum 50 osób, - dysponują zespołem doświadczonych koordynatorów gwarantujących realizację usługi na wysokim poziomie oraz w pożądanych terminach. z posiadanego personelu Wykonawca utworzy Zespół Koordynujący, w skład którego wejdą: a) koordynator realizacji usługi, odpowiedzialny za bieżące zarządzanie realizacją usługi po stronie Wykonawcy i za koordynację wszystkich badań realizowanych w ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia. Do jego obowiązków będzie należało: koordynowanie pracy zespołu, przygotowanie końcowych raportów z badań dla Zamawiającego. Osoba realizująca to zadanie musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji w/w zadań. b) moderator jakościowy, odpowiedzialny za organizację i moderowanie wywiadów, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji badań jakościowych. c) analityk rynku pracy odpowiedzialny za przygotowanie scenariuszy do badań jakościowych i ankiety do badań ilościowych, a także za szkolenie ankieterów i moderatorów oraz przygotowanie rekomendacji na podstawie badań, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji ww. zadań..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: a) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzonych co najmniej trzech badań ankietowych (w tym przynajmniej jedno badanie jakościowo - ilościowe) zgodnie ze standardami Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) o złożoności porównywanej z zakresem zamówienia, z których każde miało cenę powyżej 150 000 PLN brutto oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie tych usług, d) oświadczenia o realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 konferencji dla minimum 50 osób (tematyka, termin, liczba uczestników), e) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Zespół Koordynujący, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu muszą być składane w formie: - oryginału, lub - odpisu notarialnego, lub - kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Zawartość merytoryczna oferty przedstawiającej sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 30
  • 3 - Doświadczenie i dotychczasowy dorobek Wykonawcy w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia publicznego - 20
  • 4 - Kwalifikacje członków zespołu koordynującego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk, p. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.