eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów gospodarczych, czystościowych oraz dozowników na ręczniki , papier i mydło - umowa na okres 1 roku (Nr sprawy EO-2734 /31/ 09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Lublin: Dostawa artykułów gospodarczych, czystościowych oraz dozowników na ręczniki , papier i mydło - umowa na okres 1 roku (Nr sprawy EO-2734 /31/ 09)
Numer ogłoszenia: 208648 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych, czystościowych oraz dozowników na ręczniki , papier i mydło - umowa na okres 1 roku (Nr sprawy EO-2734 /31/ 09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - 6 pozycjiZadanie 2 - 11 pozycjiZadanie 3 - 8 pozycjiZadanie 4 - 19 pozycjiZadanie 5 - 4 pozycjeZadanie 6 - 1 pozycjaZadanie 7 - 5 pozycjiZadanie 8 - 7 pozycjiZadanie 9 - 3 pozycjeZadanie 10 - 3 pozycje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.10 - 39.22.10.10 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.43.30 - Wiadra 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 33.71.19.00 - Mydło 33.72.10.00 - Golarki 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 33.71.16.10 - Szampony 32.19.21.00 - 32.19.21.00 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223/2007 r., poz 1655), Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ: w przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastepuje się je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. (dotyczy zadania 2,5,8,9,10) Do oferty należy dołączyć prospekty zawierające dokładne opisy oferowanego asortymentu w języku polskim i / lub ulotki informacyjne, instrukcje użycia, foldery z zaznaczeniem, którego zadania oraz której pozycji zamówienia dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca oferuje asortyment posiadający aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynku polskim (certyfikaty, atesty).3. (dotyczy zadania 5) Dokument potwierdzający przekazanie danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach (Dz.U. z 2001r. Nr42 poz. 473 z późn. zm.) 4. Próbki określone w cz. III SIWZ. - dotyczy zadania 5, 6 i 8.5. (dotyczy zadania 9 poz. 1 i 2) Do oferty oraz do pierwszej dostawy i każdorazowo w przypadku zmian, należy dołączyć wydaną przez producenta aktualną kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego do oferowanego preparatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 12:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łyżka stołowa plastikowa, jednorazowego użytku, op. po 100szt. - 60op.2. Nóż plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt. - 36op.3. Flaczarka plastikowa, jednorazowego użytku, op. po 100 szt. - 60op.4. Kubek plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt. - 500op.5. Talerz plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt. - 60op.6. Widelec plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt. - 48op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzbanek nierdzewny - 48szt.2. Kubek - 600szt.3. Łyżka stołowa obiadowa- 600szt.4. Łyżeczka do herbaty - 600szt.5. Łyżka wazowa - 50szt.6. Łyżka kuchenna duża - 60szt.7. Nóż stołowy - 180szt.8. Talerz płytki obiadowy- 500szt.9. Talerz głęboki obiadowy - 500szt.10. Talerz deserowy- 500szt.11. Widelec stołowy - 800szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszyk ażurowy biały marmurek K-1 - 144szt.2. Koszyk ażurowy biały marmurek K-2 - 240szt.3. Koszyk ażurowy biały marmurek K-3 - 240szt,4. Kosz typu Alfa-1 ażurowy - 200szt.5. Kosz typu Alfa-2 ażurowy - 120szt.6. Kosz typu Alfa-3 ażurowy z rączkami - 120szt.7. Kosz plastikowy uchylny poj.25L na śmieci, np. Clip marmurek - 60szt.8. Kosz plastikowy uchylny poj. 50L na śmieci, np. Clip marmurek - 40szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gąbka zmywak - 3000szt2. Miska plastikowa - 40szt.3. Miska plastikowa - 40szt.4. Wiadro plastikowe z pokrywką i rączką - 36szt.5. Odkamieniacz do czajników - 800szt.6. Szczotka do rąk z plastikową oprawą - 600szt.7. Szczotka do szorowania plastikowa, typu żelazko - 48szt.8. Szczotka do zamiatania z włosia - 24szt.9. Szczotka sedesowa w oprawie plastikowej (komplet) - 150szt.10. Szczotka zmiotka z włosia, z rączką, oprawa plastikowa - 36szt.11. Taca plastikowa prostokątna - 150szt.12. Ramiączka ubraniowe (wieszaki) - 500szt.13. Rękawice gospodarcze, gumowe - 720 par.14. Kij do szczotki MOP - 48szt.15. Szufelka - 36szt.16. Ściereczka celulozowa rozm. 60x70cm - 1440szt.17. Wycieraczka gumowa rozm. 40x60cm - 24szt.18. Wycieraczka plastikowa typu trawka rozm. 40x60cm - 24szt.19. Zmywak - druciak - 360szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 39.22.43.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło do mycia skóry noworodków - 115,2 l.2. Mydło w płynie- 7.000 l.3. Mydło w płynie w woreczkach - 560 l.4. Krem do rąk - 170l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Golarka 1-razowego użytku - 4.000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maszynka do golenia - 4800szt.2. Żyletki - 1200op.3. Szampon do włosów- 120szt.4. Mydło toaletowe w kostce- 250szt.5. Gumki recepturki- 500op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2, 33.71.16.10-6, 30.19.21.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel dezynfekująco-czyszczący - 720l.2. Proszek do czyszczenia - 900kg.3. Pasta do mycia rąk - 225kg.4. Płyn do mycia naczyń - 3000l.5. Płyn do mycia szyb- 150l.6. Środek do podłóg z linoleum i terakoty - 48 kg.7. Mleczko do mycia i pielęgnacji mebli - 30 l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do maszynowego mycia naczyń - 96 kg2. Środek nabłyszczający do maszynowego płukania naczyń- 36 l.3. Sól ochronna -72 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dozownik na mydło w płynie / preparat dezynfekcyjny do rąk - 264 szt.2. Dozownik na papier toaletowy - 36 szt.3. Dozownik na ręczniki jednorazowe - 89 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.