eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Przebudowa chodnika przy ul. Głównej w Nowej Wiosce dł. 425,25 m i szer. od 1,50 - 2,00 m wraz z remontem nawierzchni jezdni ul. Młodzieżowej w Nowej Wiosce o pow. 517,00 m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Krzyżanowice: Przebudowa chodnika przy ul. Głównej w Nowej Wiosce dł. 425,25 m i szer. od 1,50 - 2,00 m wraz z remontem nawierzchni jezdni ul. Młodzieżowej w Nowej Wiosce o pow. 517,00 m2
Numer ogłoszenia: 208629 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowic.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika przy ul. Głównej w Nowej Wiosce dł. 425,25 m i szer. od 1,50 - 2,00 m wraz z remontem nawierzchni jezdni ul. Młodzieżowej w Nowej Wiosce o pow. 517,00 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) przebudowy chodnika przy ul. Głównej w Nowej Wiosce dł. 425,25 m i szer. od 1,50 - 2,00 m, obejmującej m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego, zabudowanie od strony jezdni krawężnika drogowego, przekładka istniejącego wodościeku poprzez powtórne jego wykonanie z odzyskanej kostki kamiennej, wykonanie 6 studni rewizyjnych z kręgów betonowych ? 1000 i zabudowanie studzienek ściekowych ? 500 i przykanalików; b)remontu nawierzchni jezdni ul. Młodzieżowej w Nowej Wiosce o pow. 517,00 m2, obejmującej m.in. mechaniczne rozebranie nawierzchni, regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych i włazów kanałowych, mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików, mechaniczne czyszczenie nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową i wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, ponowne skropienie emulsją i ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna. W zakres wykonania zamówienia wchodzą ponadto wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, m. in. : geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót; pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; namierzenie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu; dokonania wszelkich uzgodnień branżowych - konsultacji, nadzorów; zajęcie pasa drogowego (jeśli jest to konieczne) oraz wprowadzenia zmiany organizacji ruchu; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złoty)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.: - Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, w ciągu ostatnich 3 lat, minimum: 2 nawierzchni dróg lub placów z kostki brukowej betonowej, obejmujących wykonanie podbudowy o łącznej powierzchni min. 800 m2 i 2 remontów nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni min. 500 m2, potwierdzonych referencjami je zamawiających. - Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub do kierowania robotami w specjalności robót drogowych oraz min. 2 pracownikami posiadającymi kwalifikacje operatora maszyn budowlanych. - Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.: 1 koparko-ładowarką, 1 walcem, 2 zagęszczarkami do gruntu, 1 rozkładarką mas, 1 skrapiarką i 1 frezarką. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł i na okres obejmujący co najmniej czas wykonania przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. - Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika budowy i kwalifikacje operatorów. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. - Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. i na okres obejmujący co najmniej czas wykonania przedmiotu zamówienia, a jeżeli ubezpieczenie traci ważność w tym okresie zobowiązanie Wykonawcy do zawarcia umowy ubezpieczenia na brakujący okres..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krzyzanowice.bip.org.pl/?tree=174.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice,ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice pok. 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.