eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Wrocław: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 208628 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 10 905, faks 0-71 77 10 904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 02300 Przebudowa ul. Grabiszyńskiej od ul. Pereca do pl. Srebrnego; 02310 Przebudowa ul. Świeradowskiej; 03150 Przebudowa ul. Krakowskiej we Wrocławiu od ul. Traugutta do al. Armii Krajowej; 03160 Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I i etap II; 03190 Przebudowa ul. Wyścigowej w ciągu drogi krajowej nr 8 we Wrocławiu; 02050 Przebudowa ul. Lotniczej w ciągu drogi krajowej nr 94 we Wrocławiu - etap II; 01020 Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu Stadionu Piłkarskiego EURO 2012 we Wrocławiu; 01030 Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w rejonie Stadionu EURO 2012 - węzeł Stadion Euro2012; 02120 Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym we Wrocławiu - etap I..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniadzu należy wpłacic na nastepujacy rachunek Gminy Wrocław: Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiajacego formach należy złożyc nie pózniej niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Ksiegowosci Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 5A, Wrocław 50-107. Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek, telefon 0 71 777 81 77 Wadium należy wniesc przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniadzu za pomoca przelewu bankowego Zamawiajacy bedzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzacy rachunek Zamawiajacego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołaczenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawce jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczajacym do stwierdzenia przez Zamawiajacego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawce.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonał (zakończył) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych zrealizowanych na obiektach drogowych lub mostowych o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 50 000.00 zł brutto, b. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności: - kierownik laboratorium - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe budowlano-konstrukcyjne lub drogowe oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, - osoba realizująca zamówienie - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe budowlano - konstrukcyjne lub drogowe oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, - osoba realizująca zamówienie - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50 000.00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) e) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, g) Wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, h) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług, i) Wypełniony Wykaz badań i cen jednostkowych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW, j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt. 9.1.3) IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław pietro V, sekretariat - pok. 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.