eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZZP-2380-58/2015 Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Poznań: ZZP-2380-58/2015 Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 208586 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZZP-2380-58/2015 Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego na rzecz jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, dla danej części, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacjach cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-6.1 do SIWZ - odpowiednio dla danej części zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju i będących zgodnymi z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w odniesieniu do poszczególnej części zamówienia przy spełnieniu ww. przesłanek z osobna w odniesieniu danej części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odrębnych usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej stanowiących sumę wartości abonamentów i opłat za połączenia, o wartości każdej z usług minimum: a) 30 000 PLN brutto dla części nr 1, b) 50 000 PLN brutto dla części nr 2 i 3, c) 10 000 PLN brutto dla części nr 4, d) 70 000 PLN brutto dla części nr 5, - oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę do dwóch lub więcej części i wykaże spełnianie warunku wartościowo najwyższego spośród tych części, do których złożył ofertę, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia także w odniesieniu do części, której przypisano mniejszą wartość.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odrębnych usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej stanowiących sumę wartości abonamentów i opłat za połączenia, o wartości każdej z usług minimum: a) 30 000 PLN brutto dla części nr 1, b) 50 000 PLN brutto dla części nr 2 i 3, c) 10 000 PLN brutto dla części nr 4, d) 70 000 PLN brutto dla części nr 5, - wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z formularzem kalkulacji cenowej odpowiednio do danej części postępowania (Zamawiający wymaga złożenia dwóch wymienionych DOKUMENTÓW do danej części postępowania - pod rygorem odrzucenia oferty) o treści określonej w załącznikach nr 2,2.1-6,6.1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest, przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu, lub b) inne stosowne dokumenty, dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas usunięcia awarii - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty cenowej na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiana świadczenia Wykonawcy na świadczenie o lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu umowy; 2) zamawiający może zrezygnować z numerów POTS oraz ISDN DDI MSN - dostępów określonych w załączniku nr do niniejszej umowy po powiadomieniu Wykonawcy, jeżeli jest to uzasadnione względami techniczno-administracyjnymi w szczególności likwidacją jednostki, przeniesieniem lub jej reorganizacją. 3) Zamawiający może zrezygnować z numerów POTS oraz ISDN DDI MSN - dostępów określonych w załączniku nr do niniejszej umowy po powiadomieniu Wykonawcy, w przypadku długotrwałych przerw w ich działaniu, uciążliwych zakłóceń i innych usterek uniemożliwiających korzystanie z usług. 4)Zamawiający na podstawie niniejszej umowy może zlecić Wykonawcy dokonanie zmian w zakresie: a)typu świadczonej usługi, b)miejsca instalacji zakończenia dostępu, c)udostępnienia lub zablokowania usług dodatkowych, d)zawieszenia czasowego świadczonej usługi. 5)w przypadku, gdy Zamawiający dokona zmiany w zakresie czasowego zawieszenia świadczonych usług, za czas zawieszenia usługi Wykonawca nie będzie pobierał opłat abonamentowych. 6)w przypadku usług wyszczególnionych w pkt. 4 lit. a, b i c mogą zostać naliczone opłaty zgodne z oficjalnym cennikiem Wykonawcy, aktualnym na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 7)rezygnacja z dostępów, o których mowa pkt. 2 i 3 nie stanowi wypowiedzenia umowy. Zamawiający nie będzie ponosił opłat za numery, z których zrezygnował oraz nie będzie obciążany odszkodowaniem za rezygnację z tych numerów. 8)zmiany wskazane w pkt. 2, 3 i 4 wymagają formy pisemnej, natomiast nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 9)w przypadku braku możliwości technicznych Wykonawcy dokonania zmian, o których mowa w pkt. 4 Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia powiadomi pisemnie o tym fakcie Zamawiającego. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: 1)wydłużenie terminu powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający 2)wydłużenie czasu obowiązywania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego usług przy zachowaniu ich wartości 3.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w przypadku: 1) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego 2)zmiany spowodowanej udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych, w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy 3)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 4)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 5)jeśli zmiany, o których mowa w pkt. 3 lub 4 spowodują zwiększenie kosztów realizacji umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę, która wynika bezpośrednio z okoliczności będących następstwem tych zmian. W przypadku zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący potwierdzą zasadność wprowadzenia zmiany wynagrodzenia. Jeśli zmiany będą powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza również możliwość umniejszenia wynagrodzenia o różnicę, która nastąpiła w wyniku zmiany przepisów w zakresie określonym w lit. a lub b; 6)zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego - jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę; 4. Dopuszcza się: 1)zmianę nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości; 2)zmianę danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy -np. zmiana siedziby, adresu, nazwy 3)zmianę przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy 4)zmianę płatnika, o którym mowa w par. 3 ust. 11 umowy 5)zmianę terminów płatności 5. Inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy. 6. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, o których mowa powyżej, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej oraz uzasadnienia okoliczności uprawniających do dokonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,dok.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul.Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul.Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega ponadto, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcua awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 4.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 5.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przez operatora telekomunikacyjnego dla jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe wykazy relacji telefonicznych określone zostały w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 6.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.