Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Cielądz: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA POTRZEBY OGRZANIA BUDYNKÓW URZĘDU GMINY w CIELĄDZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIERZCHOWACH, SZKOŁY PODSTAWOWEJ i PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W CIELĄDZU w ilości ok. 180.000 dm3
Numer ogłoszenia: 208585 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Cielądzu , 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, fax. 046 8152352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA POTRZEBY OGRZANIA BUDYNKÓW URZĘDU GMINY w CIELĄDZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIERZCHOWACH, SZKOŁY PODSTAWOWEJ i PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W CIELĄDZU w ilości ok. 180.000 dm3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania - Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby ogrzania budynków Urzędu Gminy w Cielądzu, Szkoly Podstawowej w Sierzchowach, Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Cielądzu wilości ok. 180.000 dm3 o parametrach: wartość opałowa min. 42 MJ/kg, zawartość siarki max 0,3%, zawartość popiołu max 0,004%,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wnosi się wadium w wysokości : 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy pzp tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień,- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- nie podlegają wykluczeniu z podstępowania o udzielenie zamówienia,- wykażą wykonanie robót w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krószy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiuącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości orazdaty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, - wykażą,że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zamówienia,- przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, - przedstawią aktiualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że nie zalegają z opłacaniem podatkó, oplat lub zaświadczenie ,że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem sklądania ofert,- przedstawią aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalegają z oplacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskali pzrewidzinae prawem zwolnienie, odroczenie na raty zaleglych platności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,- złożą jedną ofertę oraz wadium ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożą do oferty następujące informacje, dokumenty, oświadczenia : 1) formularz oferty sporządzony zgodnie z formularzem zalączonym do SIWZ (zał. nr 1) 2) Oświadczenie o spelnieniu warunko udzialu w postępowaniu (zał. nr 2) 3) Oświadczenie, że wykonawca spelnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawyPzp (zał. nr 3) 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5) aktuale zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzjace,że wykonawca nie zalega z oplacaniem sklądek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych platności lub wstrzyamnie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem skladania ofert. 6)Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (2005,2006,2007 wraz z referencjami - min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawa stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonanie należycie (zał. nr 4 wzór) 7) Wykaz osób i przedmiotó, któe będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informaqcjami na temat ich kwalifikacji (zał. nr 5 wzór) 8) Wykaz niezbędnych do wykonywania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonwaca (zał. nr 6 wzór) 9) zaparafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladzbipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cielądzu 96-214 Cielądz w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. od 8,00 do 16,00 nieodpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu, Cielądz Nr 59, 96-214 Cielądz pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI CIELĄDZ
więcej: przetargi CIELĄDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowy Dwór.
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.