eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Sławno: Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Numer ogłoszenia: 208453 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Bobrowicach , Bobrowice 42b, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 694 671 162, faks 59 810 67 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 a także świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd: 1. Dane techniczne podwozia: a) Rok produkcji -fabrycznie nowy nie starszy niż 2014. b) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg. c) Podwozie z kabiną modułową czterodrzwiową. d) Kolor nadwozia: czerwony RAL 3000. e) Zderzaki i nadkola w kolorze białym. f) Wysokość maksymalna pojazdu 2500 mm. g) Szerokość maksymalna pojazdu 2300 mm. h) Moc silnika min. 90 kW z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem. i) Norma emisji spalin EURO 5. j) Skrzynia biegów 6-biegowa (manualna) plus bieg wsteczny. k) Układ jezdny 4x2, napęd na oś tylną na kołach podwójnych wyposażony w system trakcji jezdnej ESP. l) Układ kierowniczy ze wspomaganiem. m) Układ hamulcowy wyposażony w ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania oraz układ wspomagania nagłego hamowania. n) Hamulce tarczowe na obu osiach. o) Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. p) Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki. q) Hak holowniczy typu kulowo-oczkowego. r) Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. 2. Przedział pasażerski: a) Ilość miejsc w przedziale pasażerskim: min. 5 w układzie 1+1+3. b) Wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa. c) Siedzenia pokryte materiałem ułatwiającym zmywanie. d) Przedział wyłożony materiałami tapicerskimi. e) Poduszka powietrzna dla kierowcy. f) Centralny zamek z dwoma kluczami w tym 1 z pilotem. g) Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane. h) Szyby w drzwiach przednich sterowane i opuszczane elektrycznie, w drugim rzędzie siedzeń przesuwne. i) Przeszklenie w części osobowej. j) Klimatyzacja. k) Radio CD z głośnikami w kabinie. l) 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. m) Obrotowy potencjometr siły głosu. n) Radiotelefon samochodowy (zamontowany w kabinie kierowcy) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstep międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. o) Obrotowy potencjometr siły głosu. p) Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V. q) Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, Reflektor pogorzeliskowy. r) Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak. 3. Zabudowa pożarnicza: a) Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego. b) Oświetlenie przedziału sprzętowego typu LED włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego oraz automatycznie po otwarciu żaluzji. c) Konstrukcja zabudowy szkieletowa, z kształtowników ze stali nierdzewnej , z ramą pośrednią przykręcaną do ramy podwozia. Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium. d) Półki aluminiowe mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. e) Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. f) Jego konstrukcja wytrzyma obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. g) Dachu wyposażony w drabinę aluminiową trzyelementową i trzy węże ssawne. h) Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę 1000mm każda. i) Roleta w ścianie tylnej o szerokości 800mm. j) Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne. k) Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. l) Na platformie dachowej zamontowana skrzynia narzędziowa o wymiarach min. 1600mm x 300mm x 400mm. m) Oświetlenie pola pracy: dwa reflektory po obu stronach zabudowy, jeden z tyłu pojazdu. n) Drabinka umieszczona na tylnej ścianie zabudowy, ułatwiająca wejście na platformę dachową, wykonana ze stali nierdzewnej, pokryta materiałem antypoślizgowym. o) Elementy wysuwane poza obrys nadwozia zabezpieczone elementami odblaskowymi. p) Półka stała 1 szt. pod sprzęt przeciwpożarowy np. węże tłoczne, piły motorowe, pachołki wykonane z materiałów niekorodujących (aluminium i blacha nieryflowana) montowane wg zapotrzebowania jednostki. q) Oświetlenie platformy dachowej za pomocą reflektora min 55W uruchamianego z kabiny kierowcy. r) Półka z regulacją wysokości -2szt., z miejscem na drobne narzędzia i pojemniki plastikowe. s) Podest pionowy wysuwny z mocowaniem na dwa aparaty powietrzne. t) Tylne lampy pojazdu zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. u) Niezależne ogrzewanie przedziału sprzętowego. 4. Wyposażenie: Agregat wysokociśnieniowy a) wydajność pompy min 40 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar. b) silnik czterosuwowy. c) rozrusznik ręczny. d) linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym. e) prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego. f) zbiornik wody o pojemności 200 litrów. Maszt oświetleniowy a) teleskopowy, sterowany automatycznie, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, wyposażony w reflektory halogenowe 4x500W przystosowany do zasilania z agregatu prądotwórczego. b) Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora 1,5 m. c) Stopień ochrony reflektorów masztu IP 55. 5. Oznakowanie: a) Belka świetlna z napisem STRAŻ. b) Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych. c) Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu. d) Lampy przednie błyskowe led umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego. e) Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ. f) Umieszczenie numerów operacyjnych i logo na pojeździe zgodnie z zaleceniami zamawiającego. 6. Gwarancja: a) Silnik, podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne: min. 24 miesiące. b) Perforacje podwozia: min. 72 miesiące. c) Powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy. 7. Dodatkowo pojazd musi spełniać: a) Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, z którego wyciąg musi zostać dostarczony wraz z pojazdem. Pojazd musi spełniać wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do 3,5 t z napędem 4x2 dla jednostek OSP. b) Wymagania techniczno-użytkowe określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3.6 Załącznika do Rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji. c) Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał min. jedną dostawę lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego lub ratownictwa technicznego o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Specyfikacja samochodu na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ wraz ze świadectwem dopuszczenia CNBOP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji, 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT). 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno, pok. 63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego RYBY 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.