eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Dostawa fabrycznie nowego autobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Łukta: Dostawa fabrycznie nowego autobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 208400 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta , ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, fax. 089 6475070.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lukta.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa fabrycznie nowego autobusu min. 20 osobowego (kierowca + 19 pasażerów), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich (rok produkcji 2008), o następujących parametrach technicznych: 1. silnik TURBO DIESEL wersja min. Euro 4, 2. moc minimalna silnika 150 KM, 3. ABS, 4. ESP, 5. wspomaganie układu kierowniczego, 6. skrzynia biegów manualna 6 - biegowa, 7. fotel kierowcy regulowany, 8. szyberdach mechaniczny - wyjście awaryjne, 9. 2 stanowiska na wózki inwalidzkie z homologacją, 10. najazd z powłoką antypoślizgową dla wózka inwalidzkiego, 11. barierki (poręcze wewnątrz pojazdu) dla niepełnosprawnych, 12. podłoga z wykładziną antypoślizgową w przedziale pasażerskim, 13. półki na bagaż podręczny na całej długości autobusu, 14. oświetlenie na całej długości autobusu, 15. fotele z podłokietnikami i pasami bezpieczeństwa, 16. mocowanie foteli na listwach, umożliwiających ich przesuwanie i demontaż (dotyczy 2 miejsc przeznaczonych na wózek inwalidzki), 17. poduszka powietrzna dla kierowcy, 18. klimatyzacja kabiny kierowcy i dodatkowo przedziału pasażerskiego, 19. ogrzewanie kabiny kierowcy i dodatkowo przedziału pasażerskiego, 20. radio z CD oraz nagłośnienie kabiny kierowcy i przedziału pasażerskiego, 21. komplet opon zimowych, 22. tachograf, 23. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, komplet kluczy, podnośnik, koło zapasowe, 24. komplet dywaników gumowych w przedziale kierowcy, 25. centralny zamek z autoalarmem, 26. oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym o przewozie osób niepełnosprawnych (oklejenie samochodu emblematami informacyjnymi o przewozie osób niepełnosprawnych) oraz oznakowanie o przewozie dzieci, 27. preferowane ciemne odcienie koloru czerwonego lub niebieskiego lub zielonego, dopuszczalne inne kolory z wyjątkiem białego. II. Wykonawca musi dysponować serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym zlokalizowanym maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego. III. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji: a) na silnik i podzespoły mechaniczne bez limitu km - na okres nie krótszy niż 2 lata, b) na powłokę lakierniczą - na okres nie krótszy niż 2 lata, c) na perforację karoserii - na okres nie krótszy niż 12 lat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądza, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy O/Łukta nr 27885710123001000001010003 (przy wnoszeniu wadium należy powołać się na znak sprawy podany przez Zamawiającego w ogłoszeniu o przetargu). Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancji bankowych, Gwarancji ubezpieczeniowych, Poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, czyli: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, - Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich powinien spełniać wszystkie warunki formalne, określone w SIWZ, które dotyczą wykonawców. Jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie we współpracy z podwykonawcą, to obowiązek spełnienia wymogów formalnych dotyczy wykonawców, a nie dotyczy podwykonawców, - W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz dostaw zleconych podwykonawcom (załącznik nr 3), 5. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich powinien złożyć wszystkie wymagane dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą przedstawić dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą złożyć oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłożą Zamawiającemu umowę konsorcjalną przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.sprint.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.