eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki › Dostawa i montaż dźwigówosobowego i towarowych dla zadania pn.Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą 0 oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Sanniki: Dostawa i montaż dźwigów: osobowego i towarowych dla zadania pn.: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą 0 oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach.
Numer ogłoszenia: 208380 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 0-24 277 78 13, fax 0-24 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigów: osobowego i towarowych dla zadania pn.: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą 0 oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 szt. dźwigu osobowego z napędem hydraulicznym spełniającego wymagania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz 3 szt. dźwigów towarowych małych w wykonaniu nierdzewnym. Wymagane parametry techniczne: a) Dźwig osobowy z napędem hydraulicznym: L.p. Zespoły dźwigowe Parametry techniczne - wymagane 1. Typ dźwigu Osobowy, samoobsługowy , przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich 2. Udźwig Minimum 630 kg / 8 osób 3. Wysokość podnoszenia 6,8m 4. Wymiary szybu 169x178 cm 5. Materiał szybu Cegła 6. Liczba przystanków / dojść 3/3 7. Prędkość jazdy min 0,4 m/sek, łagodne starty i zatrzymania 8. Napęd hydrauliczny, blok zaworowy , gwarantujący min. 40 startów do góry przy pełnym obciążeniu/ na 1 godzinę Zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny, korekcję poziomowania przy otwartych drzwiach. 9. Rama kabinowa samosmarowna, 10. Przeciążenie Precyzyjny układ przeciążenia 11 Kabina: ( antywandal ) Segmentowa, nieprzelotowa, a) wym. wewnętrzne o wymiarach min. 1100x1400x2150 mm b) ściany blacha malowana proszkowo, wejście do kabiny z blachy nierdzewnej fakturowanej, c) podłoga wykładzina antypoślizgowa, o wysokiej trwałości, wymagany atest trudnopalności i oceny higienicznej,(załączyć w ofercie) d) panel dyspozycji- antywandal pokrywa z blachy nierdzewnej, przyciski nierdzewne podświetlane - dyspozycji, otwierania i zamykania drzwi, alarmu, intercomu, metalowe, podświetlane na obwodzie, wskaźnik przeciążenia, piętrowskazywacz z cyframi o wys. min. 38 mm, plus strzałki kierunku jazdy, lampka oświetlenia awaryjnego, stacyjka blokady drzwi w stanie otwartym , e) gong na kabinie - 2 tonowy f) poręcz stalowa nierdzewna polerowana w przekroju okrągła, na ścianie bocznej i tylnej g) lustro mocowane na tylnej ścianie, 1100x1000mm szkło bezpieczne h) oświetlenie energooszczędne świetlówkowe 4 x 11 W, nad sufitem podwieszanym typu LASER , malowany z Logo Zamawiającego, połowa oświetlenia ma się automatycznie wyłączać podczas postojów i) wentylator włączany automatycznie, czynny podczas awarii zasilania napędu dźwigu plus możliwość włączenia przyciskiem na czas 1 minuty j) funkcje dodatkowe zjazd awaryjny po zaniku napięcia na najniższy przystanek i automatyczne otwarcie drzwi, system łączności awaryjnej dla służb ratowniczych, przeciążenie. W kabinie wymaga się dokładnej instrukcji użytkowania k) zabezpieczenie ścian listwy odbojowe nierdzewne na ścianach po 2 sztuki na ścianie 12. Drzwi kabinowe z prowadnicami stalowymi Automatyczne, teleskopowe, 2 segmentowe, z falownikiem nie gorszym jak VVVF-4, a) wymiary w świetle 900 mm - szerokość 2000 mm - wysokość b) skrzydła blacha malowana proszkowo c) zabezpieczenie bariera fotoelektryczna w drzwiach kabiny (25-1800) 13. Drzwi przystankowe Automatyczne, teleskopowe, 2 segmentowe, a) wymiary w świetle 900 mm - szerokość 2000 mm - wysokość b) skrzydła i ościeżnice blacha malowana proszkowo na uzgodniony kolor, wymaga się elewacyjnych progów nierdzewnych chroniących wykładziny na przystankach 14. Kasety wezwań na przystankach /antywandalowe/mocowane w ościeżnicach drzwi Pokrywy z blachy nierdzewnej, przyciski metalowe podświetlane na obwodzie, piętrowskazywacze i strzałki kierunku jazdy. 15. Sterowanie -umożliwiające włączenie w system p.pożarowy Mikroprocesorowe, automatyczny system łączności awaryjnej dla służb ratowniczych, zjazd awaryjny z otwarciem drzwi po zaniku napięcia z własnego źródła zasilania 16. Instalacja oświetlenia i zasilania napędu Wykonuje Zamawiający wg. wytycznych Wykonawcy. Maszynownia - wykonuje Zamawiający wg. wytycznych Wykonawcy. Uwaga ! 1. Należy załączyć fotografię proponowanego wnętrza kabiny, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, podając adres zainstalowania oraz telefon. 2. Wymaga się, aby sterowanie dźwigu nie było wyposażone w kod dostępu - poświadczyć stosownym oświadczeniem. 3. Zamawiający wymaga by zastosowano drzwi automatyczne z prowadnicami stalowymi górnych wózków drzwi. Nie dopuszcza się zastosowania drzwi wyposażonych w prowadnice aluminiowe. b) Dźwigi towarowe małe: L.p. Zespoły dźwigowe Parametry techniczne - wymagane 1. Typ dźwigu Towarowy mały, samoobsługowy , przystosowany do przewozu towarów 2. Udźwig Minimum 50 kg 3. Wysokość podnoszenia 6m 4. Wymiary szybu 82x52cm 5. Materiał szybu Cegła czerwona 6. Liczba przystanków / dojść 3/3 7. Prędkość jazdy min 0,3 m/sek, 8. Kabina: ( antywandal ) a) wym. wewnętrzne b) ściany c) funkcje dodatkowe nieprzelotowa - 2 szt, przelotowa - 1 szt o wymiarach min. 500x400x800 mm blacha nierdzewna fakturowana, W kabinie wymaga się dokładnej instrukcji użytkowania 9. Drzwi przystankowe a) wymiary w świetle b) skrzydła i ościeżnice gilotynowe 500 mm - szerokość 800 mm - wysokość blacha nierdzewna fakturowana, 10. Kasety wezwań na przystankach /antywandalowe/mocowane w ościeżnicach drzwi Pokrywy z blachy nierdzewnej, przyciski metalowe podświetlane na obwodzie, 11. Sterowanie Mikroprocesorowe, 12. Zasilania napędu Wykonuje Zamawiający wg. projektu Wykonawcy Maszynownia - górna w obrębie szybu Uwaga ! 1. Należy załączyć fotografię proponowanego wnętrza kabiny z dźwigu, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, 2. Wymaga się aby sterowanie dźwigu nie było wyposażone w kod dostępu - poświadczyć stosownym oświadczeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum dwa zamówienia w zakresie dostawy wraz z montażem dźwigu osobowego z napędem hydraulicznym o wartości każde minimum 150.000 zł. oraz minimum dwa zamówienia w zakresie dostawy i montażu dźwigów towarowych małych o wartości każde nie mniejszej niż 15.000 zł. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. b) posiadają uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania i montażu dźwigów osobowych i towarowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V. SIWZ stosując formułę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 7. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 8. f) kserokopie uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania i montażu dźwigów osobowych i towarowych. g) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. IV ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek opisany w pkt. IV ppkt. 4) - musi spełnić każdy, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - mogą być spełnione łącznie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. V ppkt.1 lit. b, c, d, SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki woj. mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki woj. mazowieckie pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.