eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przetarg nieograniczony na prace remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez STBS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-21

POZYCJA 20825

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przetarg nieograniczony na prace remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez STBS

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., do kontaktów: Agnieszka Brzuszkiewicz starszy inspektor ds. zamówień i zleceń, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4339900, 4339914, 4344951, fax 4339914, e-mail: biuro@stbs.pl, WWW.STBS.PL. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na prace remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez STBS. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. (w ilości 129 sztuk i o łącznej powierzchni ok. 300 m2). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i dokona wymiany drzwi wewnątrz lokalowych w ilości 34 sztuki, drzwi wejściowych do mieszkań w ilości 95 sztuk na łącznie 112 adresach, które zostały wyspecyfikowane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres robót oraz minimalne wymagania dla każdego rodzaju drzwi wyspecyfikowano w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiot umowy wykonywany będzie w starych zasobach wybudowanych przed 1975 rokiem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: zasoby własne Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzane przez STBS zgodnie z wykazem załączonym do Specyfikacji. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wymiana drzwi wewnątrz lokalowych w ilości 34 sztuki, drzwi wejściowych do mieszkań w ilości 95 sztuk na łącznie 112 adresach, które zostały wyspecyfikowane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres robót oraz minimalne wymagania dla każdego rodzaju drzwi wyspecyfikowano w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2500. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargach mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie od ostatnich pięciu lat tj. od 1czerwca 2001 roku do 31 maja 2006 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem zamówień w okresie jw. na wymianę lub montaż co najmniej 30 sztuk stolarki drzwiowej w tym - drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych.] c.nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przetargach mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie od ostatnich pięciu lat tj. od 1czerwca 2001 roku do 31 maja 2006 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem zamówień w okresie jw. na wymianę lub montaż co najmniej 30 sztuk stolarki drzwiowej w tym - drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych. c. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 000 zł; e. spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b. wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 5 do niniejszej Specyfikacji, wykonanych zamówień w okresie od ostatnich pięciu lat tj. od 1 czerwca 2001 roku do 31 maja 2006 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywali roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem zamówień w okresie jw. na wymianę lub montaż co najmniej 30 sztuk stolarki drzwiowej w tym - drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych, oraz załączy dokumenty od poprzednich Zamawiających wykazanych w ww. wykazie, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 000 zł; e. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.06.2006, cena - 15.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2006, godzina 10:30, sala nr 25 w siedzibie Zamawiającego, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1 Szczecin.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.