eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowice › Przebudowa drogi w Dąbrowicach ul. Wodna Błonie działaka nr ewid. 1267

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Dąbrowice: Przebudowa drogi w Dąbrowicach ul. Wodna Błonie działaka nr ewid. 1267
Numer ogłoszenia: 208222 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowice , Nowy Rynek 17, 99-352 Dąbrowice, woj. łódzkie, tel. 0-24 2522587, faks 0-24 2522587.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w Dąbrowicach ul. Wodna Błonie działaka nr ewid. 1267.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspomniana droga ul. Wodna w potocznej nazwie Błonie przebiega przez miejscowość Dąbrowice i łączy drogę gminną Dąbrowice - Bzówki nr 102857E z drogą powiatową Dąbrowice - Augustopol nr 2154E. Jest drogą dojazdową do posesji i gospodarstw rolnych. Przebudowywana droga jest drogą gruntową, ulepszoną (żwirowana) o znacznych nierównościach i nieprawidłowych spadkach poprzecznych. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna drogi D - prędkość projektowana 40 km _h - szerokość jezdni 4,5 m. - szerokość pobocza jednostronne 1,0 m. Konstrukcja nawierzchni drogi: - istniejące podłoże gruntowe G1 (żwirowane gr. ok. 20 cm) - podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 - 20 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0_12,8 gr. 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0_8 gr. 4 cm Wzmocnienie pobocza kruszywem łamanym z zagęszczeniem gr. 15 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego postępowania należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w ciągu ostatnich pięciu lat minimum trzech zadań w zakresie robót budowlanych o charakterze i wartości zamówienia publicznego każdorazowo nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. 3. Posiadają potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności budowlanej i są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż wartość złożonej oferty, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zobowiązaniem, iż w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wysokości kwoty, za jaką oferują wykonanie zamówienia publicznego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonają co najmniej 80 % przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 7. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującej współpracę wykonawców, spełniająca wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: 1) kserokopiami uprawnień do wykonywania robót w wymaganych specjalnościach, 2) aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Sprawozdanie finansowe, zgodne z wymogami ustawy o rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta - wykonawca jest zobowiązany załączyć do sprawozdania finansowego oświadczenie w tym zakresie. 8. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, należy załączyć dokument, w którym będą podane informacje określające: obroty, zysk, zobowiązania i należności. 9. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego (warunek konieczny do zawarcia umowy). 11. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy. 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymóg ten nie dotyczy wykonawców nie będących podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 14. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy wykonawca - natomiast wskazane warunki w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie, warunki określone w ust. 1. i 4. musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast warunek wskazany w ust. 5 i 10 w zakresie zdolności kredytowej - mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowicech ul.Nowy Rynek 17 99-352 Dąbrowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowicech ul.Nowy Rynek 17 99-352 Dąbrowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.