eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Poznań: Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
Numer ogłoszenia: 20821 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274935 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8530813, faks 61 8530842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3b ustawy pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług: napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych oraz czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną, na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wykazem maszyn i czynności składających się na okresowe przeglądy techniczne oraz podziałem zamówienia na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Usługi napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych obejmują maszyny: 1. Bomag BC 772RB 2. Bomag BC 572RB 3. Spycharka Komatsu D85 EX-15EO 4. Ładowarka Komatsu WA 250P2-5 5. Koparko-Ładowarka Komatsu WB 97S-5 6. Koparko-Ładowarki New Holland LB 115B 7. Przesiewacz Primus 8. Przerzucarka Topturn 3500 9. Rozdrabniacz AK 230 Profi 10. Rozdrabniarki Hammel VB 650D 11. Wózki jezdniowe podnośnikowe: 1. Wózek jezdniowy podnośnikowy GPW 1600, rok produkcji 2003, nr. Fabryczny 274272 2. Wózek Hyster J3.00XM-861 3. Wózek Jungheinrich EFG 430 4. Usługi napraw wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Awarie maszyn zgłaszane będą doraźnie po ich wystąpieniu. Szczegółowy zakres naprawy musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 5. Okresowe przeglądy techniczne obejmują czynności wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i wykonywane będą zgodnie z wykazem prac tam ujętym. O konieczności dokonania okresowego przeglądu technicznego Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 6. Wszystkie dodatkowe nieplanowane przy okresowym przeglądzie technicznym/czynnościach konserwacyjnych, czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą wcześniej być uzgodnione z Zamawiającym, w szczególności w zakresie liczby roboczogodzin, częstotliwości dojazdu oraz części lub materiałów koniecznych do użycia. 7. O konieczności dokonania czynności konserwacyjnych wózków jezdniowych Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. Czynności konserwacyjne wózków jezdniowych winny być zakończone wpisem do książki konserwacji, a czynności konserwacyjne dokonywane z udziałem inspektora UDT, ponadto do księgi rewizyjnej urządzenia technicznego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 8. Części zamienne i materiały eksploatacyjne wynikające z przeprowadzanych napraw, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych niezbędne do ich wykonania dostarcza Wykonawca, muszą to być oryginalne części producenta. Części muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, którymi są katalogowe części zamienne posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części. 10. Pod pojęciami oryginalne części zamienne oraz katalogowe części zamienneZamawiający rozumie: 1. Oryginalne części zamienne - są to części zamienne wykonane wg rysunku oraz dokumentacji producenta maszyn, ujęte w wykazie części zamiennych będących integralnym składnikiem DTR - ki maszyn/instrukcji użytkowania 2. Katalogowe części zamienne - podzespoły i części zamienne wykonane wg. rysunku oraz dokumentacji innego podmiotu niż producent maszyn, wykonane przez inny podmiot aniżeli producent maszyn, ujęte przez producenta maszyn w wykazie części zamiennych będących integralnym składnikiem DTR - ki maszyn/instrukcji użytkowania, ze wskazaniem katalogu wyrobów producenta przedmiotowej części zamiennej oraz posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części, o parametrach nie gorszych od części oryginalnych. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 12. Cenę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wynikających z prowadzonych okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych wózków jezdniowych niezbędnych do ich wykonania Wykonawca wliczy w cenę każdorazowego przeglądu/czynności konserwacyjnych wskazaną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego wraz z nazwą producenta oraz podając wysokość zastosowanego rabatu, zgodnie ze złożona ofertą. 14. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy, jak również świadectwo jakości w odniesieniu do katalogowych części zamiennych. 15. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 16. Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy do Zamawiającego do 72 godzin przez cały rok (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy). 17. Przed wykonaniem usługi naprawy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie lub w formie elektronicznej pocztą email, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 18. Usługi okresowego przeglądu technicznego oraz czynności konserwacyjne wózków jezdniowych winny być rozpoczęta w terminie do 7 dni od dnia pozyskania informacji od Zamawiającego, a zakończone w terminie do 10 dni licząc od daty pozyskania informacji od Zamawiającego. 19. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 20. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 21. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin, dojazdu oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie operacji oraz wszystkie materiały i części zamienne użyte do napraw w faktycznie zużytych ilościach z zastosowaniem i podaniem rabatu, w wysokości zgodnej z ofertą Wykonawcy. 22. W przypadku okresowego przeglądu technicznego oraz czynności konserwacyjnych wózków jezdniowych, cena za usługę obejmuje pełną realizację przeglądu/czynności konserwacyjnych (a w tym materiały i części). Cena usługi jest ceną brutto zawierającą określenie rodzaju wykonanego przeglądu/czynności konserwacyjnych, użytych części zamiennych i materiałów. 23. Koszt dojazdu celem wykonania usługi naprawy, okresowego przeglądu technicznego lub czynności konserwacyjnych może być uwzględniony w odniesieniu do poszczególnej naprawy, przeglądu jak i czynności konserwacyjnych tylko jednokrotnie, bez względu na długość trwania danej usługi lub konieczności kilkukrotnego przyjazdu przez Wykonawcę w celu jej zakończenia. 24. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. 25. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części zamienne montowane przez Wykonawcę oraz materiały. 26. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, a także okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw/ okresowych przeglądów technicznych/czynności konserwacyjnych, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia czy wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ. 27. Płatność będzie następować w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bax Baumaschinen Polska sp. z o. o., ul. Obornicka 352, 60-689 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bax Baumaschinen Polska sp. z o. o., ul. Obornicka 352, 60-689 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komatsu Poland Sp. z o. o., ul. Trakt Brzeski 72, 05-070 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektroprogram sp. z o. o., ul. Młyńska 58, 60-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.