eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Przebudowa drogi leśnej położonej w Nadleśnictwie Żednia w oddziałach 141 i 142 Leśnictwa Kozi Las oraz w oddziałach 132 i 133 Leśnictwa Kołodno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Michałowo: Przebudowa drogi leśnej położonej w Nadleśnictwie Żednia w oddziałach 141 i 142 Leśnictwa Kozi Las oraz w oddziałach 132 i 133 Leśnictwa Kołodno
Numer ogłoszenia: 208054 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej położonej w Nadleśnictwie Żednia w oddziałach 141 i 142 Leśnictwa Kozi Las oraz w oddziałach 132 i 133 Leśnictwa Kołodno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej zlokalizowanej w Nadleśnictwie Żednia, w oddziałach 141 i 142 Leśnictwa Kozi Las oraz w oddziałach 132 i 133 w Leśnictwie Kołodno, polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni poprzez zdjęcie warstwy humusu, wyprofilowanie istniejącej aktualnie nawierzchni gruntowej i nadanie właściwych spadków, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm oraz wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0 - 31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 9 cm (po zagęszczeniu). Projektowana droga jest drogą leśną przeciwpożarową, jednopasmową, dostosowaną do istniejącego zagospodarowania i ukształtowania terenu w nawiązaniu do istniejącego jej przebiegu w terenie, o długości 1840,76 m, szerokości: jezdni 3,5 m, pobocza - 2 x 0,75 m, korony 5,0 m. Projektowana droga w planie składa się z odcinków prostych i łuków poziomych. Łuki poziome mają promienie od 50,0 do 350,0 m. Projektuje się także wykonanie mijanek i zjazdów, poboczy po obu stronach jezdni oraz rowów przydrożnych w celu odprowadzenia wód opadowych z korpusu drogi. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają: projekt budowlany przebudowy drogi, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3) Wymagania stawiane materiałom: -stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92,poz.881), -materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) Warunki wykonania i finansowania zadania: Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości. Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji , przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad i stanowić będzie podstawę do zwolnienia zatrzymanej części zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości - 3 000,00 zł. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. 9) Kopia poświadczenia wniesienia wadium musi być dołączona do oferty. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10) Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: wymaga się od Wykonawców aby: - dysponowali osobą mogącą pełnić funkcje kierownika budowy tj. posiadającą uprawnienia przewidziane w prawie budowlanym o specjalnościach odpowiednio do przedmiotu zamówienia, - wykazali realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto powyżej 100 000,00 PLN każda i przedmiocie zbliżonym lub zgodnym z przedmiotem zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a także składa w imieniu własnej firmy dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1:b),e),f),h) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e) wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub należyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: a) wypełniony druk formularza oferty ( załącznik nr 4a do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy (załącznik nr 4b do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem , c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto powyżej 100 000,00 PLN każda i przedmiocie zbliżonym lub zgodnym z przedmiotem zamówienia. Do wykazu dołączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) dokument stwierdzający uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami, które obejmuje niniejsze zamówienie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy, e) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, h) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9.1 b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 9.1)b specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczanie podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez Wykonawcę. 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) podpisującą(-e) ofertę. W przypadku złożenia dokumentu w formie kopii każda strona dokumentu musi być opatrzona klauzulą: Za zgodność z oryginałem. 4) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła?ściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/zednia..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:45, miejsce: sekretariat siedziby Zamawiającego: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.