eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › przebudowa przejścia przez m. Świdwin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162 współfinansowana ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR 2004-2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20795

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koszalin: przebudowa przejścia przez m. Świdwin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162 współfinansowana ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR 2004-2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Zachodniopomorskie działający z upoważnienia Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Edyta Boczek, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328, e-mail: zzdw@zzdw.koszalin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zzdw.koszalin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa przejścia przez m. Świdwin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162 współfinansowana ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR 2004-2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 162, miejscowość Świdwin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót drogowych oraz robót związanych z przebudową kolidujących istniejących urządzeń obcych ( telekomunikacja, energetyka, gaz, kanalizacja i wodociągi) w m. Świdwin, w km 42+197 ÷ 44+305 i od km 44+460 ÷ 45+647 na łącznej długości 3,295 km. 1. Budowa nowego odcinka drogi w km od 42+785 do km 43+370 (między ulicami Kołobrzeską i Armii Krajowej) o łącznej długości około 0,3 km oraz przebudowa ulic Armii Krajowej i Drawskiej o łącznej długości około 3 km, 2. Przebudowa 2 zatok autobusowych i 2 zatok postojowych 3. Budowa i przebudowa chodników i ciągów pieszo - rowerowych o łącznej powierzchni około 12 000 m kw., 4. Ustawienie barier sprężystych o łącznej długości 342 m.b., 5. Wykonanie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni około 1900 m kw. i pionowego w ilości 144 szt., 8. Ułożenie sieci kablowej oświetleniowej na długości 1173 m.b., ustawienie słupów oświetleniowych w ilości 27 szt., 9. Wykonanie sygnalizacji świetlnej z akomodacją, 10. Przełożenie kabli elektoenergetycznych na długości 185 m.b., 11. Przebudowa i budowa nowej kanalizacji deszczowej na długości około 2833 m.b., wykonanie 148 szt. studzienek ściekowych, wykonanie 2 separatorów wraz z osadnikami, przebudowa 2 przepustów, 12. Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych: budowa kanalizacji kablowej na odcinku długości 348 m.b., budowa kabli ziemnych na odcinku długości 120 m.b., 13. Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia ST śr. 400 na długości 7,5 m.b. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie robót drogowych oraz robót związanych z przebudową kolidujących istniejących urządzeń obcych ( telekomunikacja, energetyka, gaz, kanalizacja i wodociągi) w m. Świdwin, w km 42+197 ÷ 44+305 i od km 44+460 ÷ 45+647 na łącznej długości 3,295 km. 1. Budowa nowego odcinka drogi w km od 42+785 do km 43+370 (między ulicami Kołobrzeską i Armii Krajowej) o łącznej długości około 0,3 km, 2. Przebudowa ulic Armii Krajowej i Drawskiej o łącznej długości około 3 km, 3. Przebudowa 2 zatok autobusowych, 4. Korekta wlotów 19 skrzyżowań z drogami miejskimi i powiatowymi, 5. Przebudowa 2 zatok postojowych, 6. Budowa i przebudowa chodników i ciągów pieszo - rowerowych o łącznej powierzchni około 12 000 m kw., 7. Ustawienie barier sprężystych o łącznej długości 342 m.b., 8. Wykonanie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni około 1900 m kw. i pionowego w ilości 144 szt., 9. Ustawienie ogrodzenia łańcuchowego o długości 101 m.b., 10 .Ułożenie sieci kablowej oświetleniowej na długości 1173 m.b., 11. Ustawienie słupów oświetleniowych w ilości 27 szt., 12. Wykonanie sygnalizacji świetlnej z akomodacją, 13. Przełożenie kabli elektoenergetycznych na długości 185 m.b., 14. Przebudowa i budowa nowej kanalizacji deszczowej na długości około 2833 m.b., wykonanie 148 szt. studzienek ściekowych, wykonanie 2 separatorów wraz z osadnikami, 15. Przebudowa 2 przepustów, 16. Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych: budowa kanalizacji kablowej na odcinku długości 348m.b., budowa kabli ziemnych na odcinku długości 120 mb, 17. Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia ST śr. 400 na długości 7,5 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: - Wykonawca spełnienia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Pzp W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki ogólne muszą spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe: - uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 10 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 500 000 PLN. - Wykonawca posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN, - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, minimalne wymagania: Kierownik budowy - min. 5 lat jako kierownik robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi Kierownik robót sanitarnych - min. 3 lata jako kierownik robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami Kierownik robót telekomunikacyjnych - min. 3 lata jako kierownik robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z uprawnieniami o specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami Kierownik robót energetycznych - min. 3 lata jako kierownik robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami. - Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia: wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 80 Mg/h- 1 szt., rozściełacz z elektronicznym sterowaniem - 1szt, zestaw walców do zagęszczania nawierzchni - 1 kpl, koparka o poj. min. 0,6m sześc. - 1szt, skrapiarka do bitumu - 1szt, szczotka mechaniczna - 1 szt. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał z należytą starannością roboty budowlane: a) polegające na remoncie lub przebudowie ulic wraz z chodnikami oraz ułożeniem nawierzchni z SMA o łącznej długości min. 1 km. b) polegające na wykonaniu kanalizacji o łącznej długości min. 2 km. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunki szczegółowe mogą być spełnione łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3, 4, 5 niniejszego rozdziału składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 1.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: - Rachunek zysków i strat oraz bilans ze sprawozdania finansowego sporządzonego zgodnie z przepisami o rachunkowości, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, oraz należności i zobowiązania (bez zysku) za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres zobowiązania działalności jest krótszy - za ten okres. - informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1.500.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykaz sprzętu do wykonania niniejszego zamówienia na formularzu nr 6 załączonym do SIWZ, - wykaz kluczowego personelu na Formularzu Nr 4. - informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe dla Kierownika Budowy (Formularz Nr 5), w tym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pozostałego personelu wskazanego w Formularzu Nr 4. - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie na Formularzu nr 7, z podaniem ich zakresu, oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonanie należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl. Opłata: 3080 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia w siedzibie ZZDW w Koszalinie, pokój nr 100 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 12:00, Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, sala nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego ZPORR 2004 - 2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.